mati101086 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_54978.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_54979.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_54980.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_54981.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_54982.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_54983.html grupy 000 nie moglem zlogowac
IDUAL Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Turbo niedomaga po całej długości przyczyną może być N75 nie ma żadnych błędów na silniku.
mati101086 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 czyli moze to byc n75 a czy moze to np byc nieszczelnosc w dolocie albo cos ze sztanga turbo ?
Kukis Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 niedoładowanie i przepływka zaniża, tylko dlaczego ciekawe
IDUAL Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Raczej nie dziura bo po przepływce widać że za mało powietrza pompuje jakby była dziura to nie było by ciśnienia a przepływka pokazywała by zawyżone wartości.
mati101086 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 no i o to chodzi panowie naprowadzcie mnie na dobra droge gdzie zajrzec pod maske czemu ewentualnie sie przyjzec co wymienic bede wdzieczny
IDUAL Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Ja bym zaczął od sprawdzenie wężyków podciśnienia lub podmienienia N75. I sprawdził czy pomogło. Jutro rano jak wstaną fachowcy to lepiej sie wypowiedzą
przemik Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 W tym silniku nie ma podcisnienia tylko... nadcisnienie. Jesli dolot szczelny podmien N75 z innego 1Z/AHU i ponownie wykonaj logi 011 i 010. niedoładowanie i przepływka zaniża, tylko dlaczego ciekawe No jedno wynika z drugiego wiec...
mati101086 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2011 tylko problem jest taki ze nie mam mozliwosci podmienienia n75 a moze da sie go jakos wyczyscic
IDUAL Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 W tym silniku nie ma podcisnienia tylko... nadcisnienie. Jesli dolot szczelny podmien N75 z innego 1Z/AHU i ponownie wykonaj logi 011 i 010. niedoładowanie i przepływka zaniża, tylko dlaczego ciekawe No jedno wynika z drugiego wiec... Dlatego napisałem że jak rano wstaną fachowcy to lepiej sie wypowiedzą. Dzieki za poprawe bede pamiętał że tam jest nadciśnienie .
gtados Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 szczelność dolotu, zobacz łącznik przed kolektorem ssącym (wyciągnij i dobrzej obejrzyj) i tak samo wąż przy turbo idący do IC
Killer1984 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Jak na moje oko leży N75 albo jest zrobiony bajpas... spójrzcie na mój log z bajpasem - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_33748.html
mati101086 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2011 czyli co wymiana n75 czy moze da sie go wyczyscic czy cos?
przemciotorun Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Jak na moje oko leży N75 albo jest zrobiony bajpas... spójrzcie na mój log z bajpasem - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_33748.html o co chodzi z tym bajpasem? mam bardzo zblizone wartosci do Ciebie w grupie 11, w sumie zawsze mialem... 1,65-1,7
daw2 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Miałem tak samo i uszkodzony był n75. Po regeneracji (wymiany sprezynki) doladowanie bylo ok.
Killer1984 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Jak na moje oko leży N75 albo jest zrobiony bajpas... spójrzcie na mój log z bajpasem - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_33748.html o co chodzi z tym bajpasem? mam bardzo zblizone wartosci do Ciebie w grupie 11, w sumie zawsze mialem... 1,65-1,7 Przy bajpasie masz całkowicie pominięty N75 - wężyki są zmostkowane... wynik jaki masz u siebie może być spowodowany uszkodzonym N75 który zablokował się w pozycji otwartej regeneracja bądź wymiana Polecam lekturę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 - na kolejnych stronach jest opis jak rozebrać nasz N75 ( nadciśnieniowy )
mati101086 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 poszperalem troche na forum z linka Killer1984 i wychodzi na to ze gdyby byl padniety n75 to samochod wpadal by w tryb awaryjny a opisujac moje logi nikt nie pisal o trybie awaryjnym. Moze w moim przypadku to przeplywka ?
Killer1984 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Fakt, że u Ciebie przepływka tnie dawki... ale najpierw trzeba doprowadzić doładowanie do ładu żeby prawidłowo zdiagnozować przepływkę... najbardziej prawdopodobnych możliwości jest kilka: 1. Zapchany katalizator - jeśli jeszcze jest 2. Uszkodzone wężyki od N75 bądź sam N75 3. Dziura w dolocie P.s. wchodziłby w tryb awaryjny jakbyś miał przeładowanie i silnik z komputerem 16bit u nas wystarczy odpuścić gaz i można jechać dalej... w nowszych trzeba zgasić motor i dopiero wychodzi z trybu awaryjnego P.s.2 sprawdź dokładnie cały dolot czy nie jest zalany olejem, sprawdź wężyki które wchodzą i wychodzą z N75. Na próbę możesz nawet odłączyć wężyk od gruszki żeby sprawdzić szczelność dolotu i częściowo wyeliminować katalizator i sprawdzić N75 - po odłączeniu będzie przeładowanie i wtedy będziesz miał tryb awaryjny Pamiętaj tylko, że odłączenie wężyka jest tylko i wyłącznie na wykonanie testu! nie jeździj tak... P.s.3 Jeśli lubisz czytać tutaj to masz opis jak prawidłowo diagnozować podstawowe podzespoły : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się