Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o ocenę logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo niedomaga po całej długości przyczyną może być N75 nie ma żadnych błędów na silniku.

Opublikowano

czyli moze to byc n75 a czy moze to np byc nieszczelnosc w dolocie albo cos ze sztanga turbo ?

Opublikowano

niedoładowanie i przepływka zaniża, tylko dlaczego ciekawe

Opublikowano

Raczej nie dziura bo po przepływce widać że za mało powietrza pompuje jakby była dziura to nie było by ciśnienia a przepływka pokazywała by zawyżone wartości.

Opublikowano

no i o to chodzi panowie naprowadzcie mnie na dobra droge :wink4: gdzie zajrzec pod maske czemu ewentualnie sie przyjzec co wymienic bede wdzieczny

Opublikowano

Ja bym zaczął od sprawdzenie wężyków podciśnienia lub podmienienia N75. I sprawdził czy pomogło. Jutro rano jak wstaną fachowcy to lepiej sie wypowiedzą :good:

Opublikowano

W tym silniku nie ma podcisnienia tylko... nadcisnienie. :wink4:

Jesli dolot szczelny podmien N75 z innego 1Z/AHU i ponownie wykonaj logi 011 i 010.

niedoładowanie i przepływka zaniża, tylko dlaczego ciekawe

No jedno wynika z drugiego wiec... :)

Opublikowano

chyba n75

Opublikowano

tylko problem jest taki ze nie mam mozliwosci podmienienia n75 a moze da sie go jakos wyczyscic

Opublikowano

W tym silniku nie ma podcisnienia tylko... nadcisnienie. :wink4:

Jesli dolot szczelny podmien N75 z innego 1Z/AHU i ponownie wykonaj logi 011 i 010.

niedoładowanie i przepływka zaniża, tylko dlaczego ciekawe

No jedno wynika z drugiego wiec... :)

Dlatego napisałem że jak rano wstaną fachowcy to lepiej sie wypowiedzą. Dzieki za poprawe bede pamiętał że tam jest nadciśnienie :good:.

Opublikowano

szczelność dolotu, zobacz łącznik przed kolektorem ssącym (wyciągnij i dobrzej obejrzyj) i tak samo wąż przy turbo idący do IC

Opublikowano

czyli co wymiana n75 czy moze da sie go wyczyscic czy cos?

Opublikowano

Jak na moje oko leży N75 albo jest zrobiony bajpas... spójrzcie na mój log z bajpasem - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_33748.html

o co chodzi z tym bajpasem? mam bardzo zblizone wartosci do Ciebie w grupie 11, w sumie zawsze mialem... 1,65-1,7

Opublikowano

Miałem tak samo i uszkodzony był n75. Po regeneracji (wymiany sprezynki) doladowanie bylo ok.

Opublikowano

Jak na moje oko leży N75 albo jest zrobiony bajpas... spójrzcie na mój log z bajpasem - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_33748.html

o co chodzi z tym bajpasem? mam bardzo zblizone wartosci do Ciebie w grupie 11, w sumie zawsze mialem... 1,65-1,7

Przy bajpasie masz całkowicie pominięty N75 - wężyki są zmostkowane... wynik jaki masz u siebie może być spowodowany uszkodzonym N75 który zablokował się w pozycji otwartej :wink4: regeneracja bądź wymiana :hi:

Polecam lekturę :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 - na kolejnych stronach jest opis jak rozebrać nasz N75 ( nadciśnieniowy )

Opublikowano

poszperalem troche na forum z linka Killer1984 i wychodzi na to ze gdyby byl padniety n75 to samochod wpadal by w tryb awaryjny a opisujac moje logi nikt nie pisal o trybie awaryjnym. Moze w moim przypadku to przeplywka ?

Opublikowano

Fakt, że u Ciebie przepływka tnie dawki... ale najpierw trzeba doprowadzić doładowanie do ładu żeby prawidłowo zdiagnozować przepływkę... najbardziej prawdopodobnych możliwości jest kilka:

1. Zapchany katalizator - jeśli jeszcze jest

2. Uszkodzone wężyki od N75 bądź sam N75

3. Dziura w dolocie

P.s. wchodziłby w tryb awaryjny jakbyś miał przeładowanie i silnik z komputerem 16bit :decayed: u nas wystarczy odpuścić gaz i można jechać dalej... w nowszych trzeba zgasić motor i dopiero wychodzi z trybu awaryjnego :hi:

P.s.2 sprawdź dokładnie cały dolot czy nie jest zalany olejem, sprawdź wężyki które wchodzą i wychodzą z N75. Na próbę możesz nawet odłączyć wężyk od gruszki żeby sprawdzić szczelność dolotu i częściowo wyeliminować katalizator i sprawdzić N75 - po odłączeniu będzie przeładowanie i wtedy będziesz miał tryb awaryjny :good: Pamiętaj tylko, że odłączenie wężyka jest tylko i wyłącznie na wykonanie testu! nie jeździj tak...

P.s.3 Jeśli lubisz czytać tutaj to masz opis jak prawidłowo diagnozować podstawowe podzespoły : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...