Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

niestety nie w kazdym roczniku jest w zielonej 17pin  ;) było wspomniane i wczesniej w temacie, 

kable mam dobrze podlaczone 

nw czemu  chwile pokrecilem po placu i zaczeło pojawiać na napiecie na pinie 2 od 1 do 4.5v

 

ps odpiąłem czujnik predkości  od przekaznika (4)  i na mierniku po zapłonie pokazuj napiecie 10,5v ?? zaś na kablu z czujnika predkości mam 0.5v  (pin 21 z zielonej kosci licznika)

 

chyba winny jest zawor w maglu 

odpiąłem kostke z zaworu przy maglu i jak bylo 0v z podpiętym jest 12v 

 

 

Edytowane przez 15lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję info na temat Servotronica do Audi B6 z zamontowanym zestawem z B7.

 

Jakie informacje przekazuje kabel z prędkością? Wraz ze wzrostem prędkości wzrasta/obniża się napięcie czy przesyła sygnały? Możecie podać wartości przykładowe?

I jakie napięcie powinno być wychodzące do zaworu na maglu podczas postoju i o ile wzrasta podczas jazdy? Np przy 20km/h.

 

Pytam się, bo czasem przy niższych prędkościach zaskoczy lżejsze(servotronic) wspomaganie a czasem nie i szukam usterki. Samo wspomaganie działa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.04.2017 o 15:50, august napisał:

Ja nie wiem jak wy znajdujecie te magle po 500-600zł - jak ja szukam to za 1000-1500 :facepalm: 

tak:

http://allegro.pl/maglownica-audi-a4-b6-b7-01-07-servotronic-i6760227438.html

a można trafić jeszcze taniej i nowszy z B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ta jest w trochę kiepskim stanie. 

A taka podejdzie?

8_f.jpg

Nie widzę dokładnie ostatnich 3 cyfr numeru, ale całość kończy się na T.

Numer ZF to 7853.501.244 - jest z B7 2.0TFSI 2005

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem za 360 czy kilka zł więcej z wysyłką z B7 w pełni sprawną. Trochę cierpliwości i znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam potrzebuje pomocy mam servotronik wymieniłem magiel bo stary mial uszkodzony rozdzielacz oleju i cały czas ciezko chodzilo wspomaganie wymieniłem na drugi od seata exeo z 2011 roku i teraz działa ok ale tylko ja  auto jest zimne np po nocy jak sie rozgrzeje do 90stopni to juz działa z oporem dosc mocnym oporem servotronic pomaga ale nie daje rady jak auto ostygnie znowu działa jak nalezy co moze byc przyczyna takiej usterki dziwnej z gury dzieki za pomysły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zamiast do bezpiecznika nr 5 mogę się podłączyć do bezpiecznika nr 36?

Czy ma to jakieś znaczenie?

5 telefon, czujnik poziomu oleju, wyłącznik wielofunkcyjny, ogrzewanie tylnych siedzeń, automatyczna skrzynia biegów (zagłębienie dźwigni) 10A
36 wycieraczki 30A

 

Z której strony bezpiecznika trzeba się podłączyć?

Edytowane przez august
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacz sie tam gdzie tezeba. Jak niby bezpiecznik 30a miałby Ci zabezpieczyć tak maly odbiornik. Podłącz sie za bezpiecznikiem, czyli tam gdzie znika napiecie po jego wyciągnięciu.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, umiem policzyć. :)
Servotronic weźmie maksymalnie 2A, więc idąc tym torem bezpiecznik 10A też urządzenia nie zabezpieczy ;)

Wysłano z Nokii 5110

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego miałby się spalić? Jeśli wszystko jest poprawnie podłączone to weźmie 2A max. Więc nie przepali się ani 10A, ani tym bardziej 30A.

Bezpiecznik przepali się tylko w przypadku zwarcia. A dobiera się go pod odbiornik, żeby jak najszybciej na to zwarcie/ew. uszkodzenie odbiornika zareagować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o zwarciu mówię. Skoro wiesz jak się dobiera zabezpieczenia to dziwię się że chciałeś podłączyć pod bezpiecznik 30a tak mały odbiornik.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś sie orientuje czy można bezpośrednio pod 2 przewody zaworka podłączyć napięcie żeby sprawdzić czy zawór działa? On jest sterowany jakimś zakresem napięć? Oporność mam 8.5 om więc chyba powinien być ok a jakoś ciężko chodzi wspomaganie. I czy sygnał prędkości to też jakiś zakres napięć? Bo sprawdziłem napięcie w kostce na samym zapłonie i było tak 12 v więc nie wiem czy tak by miało być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sygnał prędkości sprawdzisz jedynie oscyloskopem, nie ma sensu go mierzyć. Co do zaworu to w wolnej chwili sprawdzę zakres napięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na dziwne zachowanie się mojej przekładni po "regeneracji" jestem zmuszony do poszukiwań używanej, najlepiej z seata exeo, servotronic i producent ZF.  Czy do A4 b6 04' z silnikiem 1.8t  BFB bedzie pasowała tylko przekładnia o nr:  3R1 422 072 A? 
Czy przekładnia z silnika diesla będzie pasować do benzyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu się doczekałem servotronica.

Czy ktoś testował może przekaźniki z Volvo albo Jaguara? Ciężko kupić inny niż z literką D na końcu, a fajnie by było, gdyby układ się utwardzał tak dopiero od 60km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...