cowboy1 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 Jak skasowac ten luz ,co zmienic ?
vauxhall95 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 tam na 100% ma byc luz,wiec wiem,moze tutaj ciut za duzy sprawdz klin bo tam idzie.
Musashi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 luz bedzie, walek posredni napedzajacy pompe pracuje w panewce, a smarowana jest olejem pod cisnieniem ktory kasuje luz. w normalnej sytuacji osiowany jest pracujacym paskiem. jednak w sytuacji gdy ktores z kol rozrzadu jest uszkodzone moga powodowaz bicie paska i wiec ruchy osiowe walka posredniego pompy olejowej a to mogloby dawac efekty w ostaci stukow. mozna sie przyjrzec kolom rozrzadu
cowboy1 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 vauxhall95 sprawdzalem w innym silniku i zadnego luzu nie ma.a silnik jest ok. Musashi ok kołom sie przyjze,ale tak czy tak bede musial zlikwidowac ten luz.
Musashi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 niestety nie macalem tego kołka w zadnej z odmian 1,9 tdi na VP37. a w PD go nie ma.
cowboy1 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 No tak,u mnie jest prawie 1/3 obrotu to luz,
Musashi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 na zdrowy rozum duzo. to kolo napedza walek, na koncu ktorego znajduje sie kolo zebate. napedza ono pompe olejowa. powodem nadmiernego luzu moze byc zarowno zebatka pompy, kolko napedu pompy, jak i zebatka walka.
cowboy1 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Dokładnie masz racje,musze to rozebrac i popatrzec na te koła ktore razem ze soba wspołpracuja,po niedzieli napisze .
mech15 Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=153397 i wszystko jasne
cowboy1 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 Dzieki mech 15 o to chodzilo.
mardokondo Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 U mnie, co prawda w 2.5 V6 tdi, byl dokladnie ten sam rodzaj odglosu stukania, plus to,ze poijawialo sie i zanikalo-wyrobiona krzywka na walku rozrzadu. Moze otworz kape zaworow i popatrz co tam siedzi:)Odglos identyczny, myslalem wczesniej ze to wtrysk,ale po regeneracji bylo to samo:)a okazalo sie ze walki sie sypnely:)
mech15 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Dzieki mech 15 o to chodzilo. zrób porządną fotorelację z wymiany dla potomnych
cowboy1 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 mech 15 spoko link co do wymiany łozyskowania tego włka,ja mam dylemat jak zlikwidowac ten luz na kolach ktore razem ze soba wspolpracuja,pytalem dzisiaj w motoryzacyjnym i koszt tego tryba ktoren napedza pompe to 700zl,szok.
mech15 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 czyli luz masz tam z tyłu?? jak panewka z przodu??
cowboy1 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Łozyskowanie z przodu od strony rozrzadu jest ok,takze z drugiej strony.Przeniesienie napedu z tego wałka posredniego na vacum pompe jest ok,problem jest z przeniesieniem napedu z vacum pompy na pompe olejowa,w tym miejscu widac jak przy przekazywaniu ruchu obrotowego ośka pompy olejowej jest klepana przez vacum pompe,lub odwrotnie.
big7887 Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Podłącze się pod temat. Jaki jest finał tego problemu? Winna była ta rolka? Czy zalanie większej ilości oleju pomogło? Mam identyczny problem, silnik zaczyna klepać jak osiągnie 50-60 stopni. Na zimnym pracuje pięknie, mięciutko. Zaczął brać olej skubany... Nie kopci. Wcześniej tego nie było, nie wiem czym był zalany przed zakupem, więc zalałem go Liqui Moly 10w40. Przed zmianą oleju zaraz po zakupie tego nie było. Sytuacja prawie identyczna jak u autora tematu. Niedługo chcę zalać Motula 5w40 i miałem ogromne nadzieje, że to pomoże, ale po przeczytaniu tego tematu mam wątpliwości. I jak się to zakończyło Cowboy1?
cowboy1 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Opublikowano 8 Października 2011 Witaj zalanie wiecej oleju nic nie pomoglo.kupiłem nowa pompe podcisnienia i nowa pompe oleju.jak znajde troche czasu to zamontuje te nowe czesci i dam znac.To moze troche potrwac,gdyz z czasem kiepsko,ale relacje zdam.
big7887 Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Jestem po jeździe, wlałem trochę więcej oleju. Może ucichło o jakieś 10%, ale to dalej nie to. Stuka nadal. Możliwe, że objawy mamy podobne, ale przyczynę inną. Ja bym się raczej upatrywał winy w popychaczach, szklankach...? Wierzę, że zmiana oleju z 10w40 na pełen syntetyk 5w40 pomoże. Mógłby wypowiedzieć się ktoś, komu popychacze ucichły po samej zmianie oleju? Da się znaleźć w internecie parę takich opinii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się