kolunio Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady
domjenick Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady jak do sondy nie będą dochodzić spaliny i nie nagrzeją sond-check na pewno wyskoczy
kolunio Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 to co zrobić zeby było dobrze z tym check-iem
Buba Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 nic sie nie stanie wstawisz strumienice
A.D.I.K Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Witam! Właśnie zakupiłem audi z takim motorem I pali się check błąd katalizatora Czy da się z tym jeździć czy co zrobić??
pstan Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 W moim 1.8t tez wyskakiwał błąd o zbyt małej wydajności katalizatora i go wywaliłem a w jego miejsce wskoczył DP, Rogal wyłączył mi te sonde programowo. W 3.0 nie jestem pewien, ale z tego co się dowiadywałem to druga sonda służy tylko do ogarniania wydajności kata i nie podaje żadnych informacji do ecu które zmieniają pracę silnika.
yendreck Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ja jeździłem z check'iem jakiś czas i nic dziwnego ogólnie z samochodem się nie działo. Po wkręceniu tulejek zaczęły się dziać dziwne rzeczy - w VAGu błędy związane z korekcją długoterminową. Wyłączenie tych sond w ECU załatwiło sprawę na amen
Dev Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady musisz usunąc sondy za katami w ECU jeżeli tego nie zrobisz bedzie "check" i większe zuzycie paliwa
francuz89 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 witam, kupiłem A4 99r. z silnikiem benzynowym 1,6. Auto miało wyciągnięty katalizator, wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie rozrządu i włożeniu strumiennicy. Z komina kopci jak z starego jelcza. Silnik pracuje normlanie, nie stracił na mocy pali jak do tej pory także rozrząd raczej jest dobrze ustawiony, tylko skad to kopcenie? Czy przyczyną może być nowa strumiennica która musi się "przepalić"?
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 niestety, to jest efekt wyciecia kata
rav85 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 czy po wycięciu katalizatora z 1.8T tez będzie kopcił? oglądałem parę filmików na youtube gdzie mieli rurę przelotowa zamiast katalizatora i przy gazowaniu nie było tego objawu. co do wyłączania sondy lambda , robi to sie Vagiem? czy inaczej ?
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 druga sonde moze wyłaczyc Ci tylko jakic tuner programowo w ECU, przy okazji warto zrobic mocnieszjy program
pioteros Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 W 1.8t jesli wszystko jest sprawne, to nie powinien kopcic, powino sie.troche polepszyc ze wzgledu na lepszy przeplyw spalin zaraz za turbem, dzis sam wsadzilem dp u siebie i jest ok, 1.5h roboty, tylko troche bardziej smierdzi z wydechu Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
francuz89 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 niestety, to jest efekt wyciecia kata mechanik powiedzial ze kat juz byl wybity i byla pusta rura, albo on mi nasciemnial albo rzeczywiście tak jest. I jeszcze jest sprawa tego typu ze auto jak jest zimne prawie nie kopci, gorzej jak sie dobrze zagrzeje.
bakuś Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Przy 1.8T wystarczy wsadzić oszukiwasz. Z 3.0 nie zawsze chce to współgrać tak fajnie i wtedy pozostaje tylko programowe wyłączenie drugiej sondy.
tomekhxc Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 dobrze ze powstal taki watek bo teraz sam juz nie wiem hmmm wywalic kata czy nie ....
bakuś Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 w 1.8t nie ma nad czym sie zastanawiac
Mylovsky Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 a jak tam w 2.0 (alt) też wywalac czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się