Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyrzucenie katalizatora w Audi A4 B6 3.0 ASN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady :)

Opublikowano

witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady :)

jak do sondy nie będą dochodzić spaliny i nie nagrzeją sond-check na pewno wyskoczy :wink4:
Opublikowano

to co zrobić zeby było dobrze z tym check-iem

Opublikowano

nic sie nie stanie wstawisz strumienice

Opublikowano

Witam!

Właśnie zakupiłem audi z takim motorem :) I pali się check błąd katalizatora :) Czy da się z tym jeździć czy co zrobić??

Opublikowano

W moim 1.8t tez wyskakiwał błąd o zbyt małej wydajności katalizatora i go wywaliłem a w jego miejsce wskoczył DP, Rogal wyłączył mi te sonde programowo.

W 3.0 nie jestem pewien, ale z tego co się dowiadywałem to druga sonda służy tylko do ogarniania wydajności kata i nie podaje żadnych informacji do ecu które zmieniają pracę silnika.

Opublikowano

Ja jeździłem z check'iem jakiś czas i nic dziwnego ogólnie z samochodem się nie działo. Po wkręceniu tulejek zaczęły się dziać dziwne rzeczy - w VAGu błędy związane z korekcją długoterminową. Wyłączenie tych sond w ECU załatwiło sprawę na amen :)

Opublikowano
witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady :)

musisz usunąc sondy za katami w ECU

jeżeli tego nie zrobisz bedzie "check" i większe zuzycie paliwa

Opublikowano

witam,

kupiłem A4 99r. z silnikiem benzynowym 1,6. Auto miało wyciągnięty katalizator, wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie rozrządu i włożeniu strumiennicy. Z komina kopci jak z starego jelcza. Silnik pracuje normlanie, nie stracił na mocy pali jak do tej pory także rozrząd raczej jest dobrze ustawiony, tylko skad to kopcenie? Czy przyczyną może być nowa strumiennica która musi się "przepalić"?

Opublikowano

niestety, to jest efekt wyciecia kata

Opublikowano

czy po wycięciu katalizatora z 1.8T tez będzie kopcił? oglądałem parę filmików na youtube gdzie mieli rurę przelotowa zamiast katalizatora i przy gazowaniu nie było tego objawu.

co do wyłączania sondy lambda , robi to sie Vagiem? czy inaczej ?

Opublikowano

druga sonde moze wyłaczyc Ci tylko jakic tuner

programowo w ECU, przy okazji warto zrobic mocnieszjy program

Opublikowano

W 1.8t jesli wszystko jest sprawne, to nie powinien kopcic, powino sie.troche polepszyc ze wzgledu na lepszy przeplyw spalin zaraz za turbem, dzis sam wsadzilem dp u siebie i jest ok, 1.5h roboty, tylko troche bardziej smierdzi z wydechu :P

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Opublikowano
niestety, to jest efekt wyciecia kata

mechanik powiedzial ze kat juz byl wybity i byla pusta rura, albo on mi nasciemnial albo rzeczywiście tak jest. I jeszcze jest sprawa tego typu ze auto jak jest zimne prawie nie kopci, gorzej jak sie dobrze zagrzeje.

Opublikowano

Przy 1.8T wystarczy wsadzić oszukiwasz. Z 3.0 nie zawsze chce to współgrać tak fajnie i wtedy pozostaje tylko programowe wyłączenie drugiej sondy.

Opublikowano

dobrze ze powstal taki watek bo teraz sam juz nie wiem hmmm wywalic kata czy nie ....

Opublikowano

w 1.8t nie ma nad czym sie zastanawiac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...