gawey Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Czesc wszystkim mam koledzy do was pytanie co jest nie tak jesli kopci na bialo i co moze byc nie tak jak kopci na czarno ja mam taki akurat problem ze po odpaleniu z rana idzie czarny dym pozniej bialy/siwy jak dodam gazu a pozniej jak butuje w trasie to czarn achmurka sie pojawi gdzie szukac przyczyn z gory dzieki wszystkim
Jey_Di Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Witaj. Popieram wypowiedz kolegi aju co do logów,ale mam pytanko: czy autko ma dynamikę?
Szakal Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Podepne sie bo mam podobny problem. Pisze podobny bo po dzisiejszej jezdzie próbnej (wymieniałem termostat) stwierdzam iz przy bucie do konca i ciagnieciu pod 4000rpm auto zostawia za soba chmure dymu :blink:Wczesniej jakos go specjalnie nie ganiałem ,aczkolwiek czasem przy przyspieszaniu (widziałem to zawsze jak było ciemno i jechało za mna auto) zostaje za mna lekki dymek. Ale to co dzis zobaczyłem to poprostu masakra jakas...Auto dynamike ma ,jedyne co to zauwazyłem dzis dziure na tym krótkim gumowym łączniku od dolotu bodajze (ten który jest obok zaworu EGR) ale raczej to przyczyna nie jest. Czyzby wtryski padły a moze wystarczy cos podregulowac? Vagiem bym sprawdził dziada ale zasadniczo nie wiem co ,jakie grupy ,statycznie czy dynamicznie? Wiem ze koryguje sie katy wtrysków czy cos podobnego ale zginął mi ten temat teraz
Grzesiekkbc Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Na początku wymień ten gumowy łącznik i będzie dobrze kolego Szaki.
Szakal Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Właśnie tez tak poczytałem na forum i to moze byc to. Zastanawiam sie tylko czy kupic jakis zwykły ,zbrojony waz odpowiedniej średnicy czy musi byc cos "specjalnego"? Z reszta jakby nie patrzec to kazdy waz który bedzie cały ,bedzie lepszy niz ten dziurawy
Grzesiekkbc Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Kup w motoryzacyjnym węża zbrojonego, ja kupiłem ostatnio 60cm za kilka zł i spisuje się idealnie. Nowy w salonie to kopa kasy.
Musashi Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Właśnie tez tak poczytałem na forum i to moze byc to. Zastanawiam sie tylko czy kupic jakis zwykły ,zbrojony waz odpowiedniej średnicy czy musi byc cos "specjalnego"? Z reszta jakby nie patrzec to kazdy waz który bedzie cały ,bedzie lepszy niz ten dziurawy musi byc zbrojony i olejoodporny.[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2011, 23:08_________________________________________________ Czesc wszystkim mam koledzy do was pytanie co jest nie tak jesli kopci na bialo i co moze byc nie tak jak kopci na czarno ja mam taki akurat problem ze po odpaleniu z rana idzie czarny dym pozniej bialy/siwy jak dodam gazu a pozniej jak butuje w trasie to czarn achmurka sie pojawi gdzie szukac przyczyn z gory dzieki wszystkim kat wtrysku do sprawdzenia, jezeli ok, byc moze leja wtryski. ew. zle ustawiony nastawnik po uszczelnianiu pompy wtryskowej.
ciahciah Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 po zapaleniu rano na pewno dymi na czarno a nie na niebiesko?
IDUAL Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Nie wiem jak wy myślicie ale jak auto stoi na polu a tak jak teraz jest rano duża wilgoć to kopcenie na biało zawsze sie pojawi na początku. Ten biały dym to najprawdopodobniej para wodna. Wilgoć jest w powietrzu które zasysa silnik. Jak jest gorący to pary nie widać. Jak go zgasisz i ostygnie para się skrapla w układzie wydechowym (w tłumikach stoi woda ). Jak uruchomisz silnik gorące gazy spalinowe powodują natychmiastowe odparowanie wody i mamy efekt białej pary.
vdm Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Ja tak miałem do niedawna... rano kopcił na biało, przy wyższych obrotach na czarno i łapał tryb awaryjny W moim przypadku doszło jeszcze powolne ubywanie płynu chłodniczego i twarde przewody układu chłodzenia. Po wymianie uszczelki pod głowicą, kpl zaworów ssących i wywaleniu kata, auto przestało kopcić (malutkiego dymka może puścić jeszcze ) i nie łapie trybu awaryjnego. Zawory ssące były w kiepskim stanie - pełno nagaru i oleju, który powodował kopcenie i syfienie turbinki. Przelot auta to 300000km na blacie...
dobis1 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Auto dynamike ma ,jedyne co to zauwazyłem dzis dziure na tym krótkim gumowym łączniku od dolotu bodajze (ten który jest obok zaworu EGR) ale raczej to przyczyna nie jest. jeśli masz uszkodzony ten wąż to właśnie to jest przyczyną nadmiernego kopcenia bo łapie fałszywe powietrze w dolot - dolot musi być szczelny, także do wymiany..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się