_Gabriel_ 1 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 a nie Specific z norma 504/507? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 ja leje specyfic jak Gabriel pisze a do rozrządu to masz jeszcze sporo czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Lalem oba i są ok ubytki porównywalne maja, jak ktoś chce jeździć zgodnie z przegladami longlife to specific lac, a jak chce zmieniać co 10k to x clean bo tańszy odrobinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Jaki longlife...Panie.... specific zmieniasz max co 15tys kmto olej specjalnie do silnikow z DPFem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cocco 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Panowie a co powiecie o Mobil 1 ESP Formula? Niby w dziale jaki olej jest polecany, ale ponoć to nie full syntetyk. W a4 b7 go lalem, bo nie miałem tam DPF. Teraz do a4 b8 tez zalałem Mobil 1, niby ok, nic sie nie dzieje, ale na wiosnę będę zmieniał i nie wiem, czy dalej lać Mobil 1, czy zmienić na jakiś inny? Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 ja leje specyfic jak Gabriel pisze a do rozrządu to masz jeszcze sporo czasu Troche dziwne ze auto z 09r i nalatane 100km nie dziwie sie ze kolega chce zmienic rozrzad , w dzisiejszych czasach nic nigdy nie wiadomo na 100% Zalej vavoline... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gresus 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Orientuje się ktoś czy kurtyny przed lift i po lift to to samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Koledzy, szybkie pytanie. Jakiś czas temu pytałem o łożyska w dmuchawie od klimy, bo mi zaczęła piszczeć. Kupiłem drugą na Allego i rozebrałem na części. Okazuje się, że tam nie ma łożysk, tylko zwykłe tujele. I teraz pytanie - jakiego smaru użyć, żeby było dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jakie te tuleje tam są? miedziane, mosiądz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exportsubripp 0 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Skrab , tego nigdy sie nie dowiem. Książka niby jest, ale wpisy z ost 4 lat są tylko z odblokowywania komponentów w ASO. Dlatego dręczy mnie ten rozrząd. Gabriel daj jakis namiar na ten olej gdzie go kupic najlepiej i ile litrow. Moze byc priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jakie te tuleje tam są? miedziane, mosiądz? Wygląda to na zwykłą stal. Tuleje są na wierzchu zaokrąglone i dociskane czymś w rodzaju "korony" ze stalowej blachy. Gdzieś tam przebijają się złoto-brązowe krople zaschniętego smaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) a rozrzad przypadkiem nie powinno sie zmieniac 1xx tys km albo 5lat?Jesli chodzi o olej, to ja kupuje w tym sklepie, dokladnie ten olej - nie wiem ile wchodzi do 2.0 TDI, ale mysle, ze 5tka powinna wystarczyc http://www.palis.pl/olej-motul-specific-5w30-504-507-5-litrow,3,2319,3161 Edytowane 31 Grudnia 2014 przez _Gabriel_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jakie te tuleje tam są? miedziane, mosiądz? Wygląda to na zwykłą stal. Tuleje są na wierzchu zaokrąglone i dociskane czymś w rodzaju "korony" ze stalowej blachy. Gdzieś tam przebijają się złoto-brązowe krople zaschniętego smaru. Ogólnie rzecz biorąc smarowanie tulei nie wiele pomaga, myślę że wazeliną techniczna na pewno nie zaszkodzi. Zwykle jak wirnik jest na tulejach to jak już zaczyna hałasować to smarowanie pomaga na krótko albo wcale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zwykle jak wirnik jest na tulejach to jak już zaczyna hałasować to smarowanie pomaga na krótko albo wcale No moim zdaniem inżynierowie się nie popisali tutaj. Nie widzę powodu dlaczego nie zrobiono tam łożysk, tylko jakieś lipne rozwiązanie z tulejkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Zwykle jak wirnik jest na tulejach to jak już zaczyna hałasować to smarowanie pomaga na krótko albo wcaleNo moim zdaniem inżynierowie się nie popisali tutaj. Nie widzę powodu dlaczego nie zrobiono tam łożysk, tylko jakieś lipne rozwiązanie z tulejkami Kasa misiu, kasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 I żeby nie naprawiać tylko nowy silnik kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exportsubripp 0 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 a rozrzad przypadkiem nie powinno sie zmieniac 1xx tys km albo 5lat? no wlasnie nie wiem , kolega z forum od którego kupilem auto twierdzil ze przebieg jest ori , ale wiadomo ze pewnym to mozna byc co najwyzej własnej śmierci dlatego mając te 110 tys jezdze troche z duszą na ramieniu , wobec czego zadalem to pytanie o rozrząd Jesli chodzi o olej, to ja kupuje w tym sklepie, dokladnie ten olej - nie wiem ile wchodzi do 2.0 TDI, ale mysle, ze 5tka powinna wystarczyc Olej Motul Specific 5W30 (504/507) 5 litrĂłw | www.palis.pl dzieki , to ten olej jest taki tani? 175 pln za bańke 5 litrów? czy to jest cena za litr ? Jest ktos z dolnoslaskiego kto poleci solidną firme? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Bierz od kolegi Dzik z forum ja zawsze u niego kupuje do 2.0TDI wchodzi 5l koszt ok 180PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Bierz od kolegi Dzik z forum ja zawsze u niego kupuje do 2.0TDI wchodzi 5l koszt ok 180PLN Dokładnie też biorę od Dzikusa i zawsze wszytko idealnie a teraz z innej beczki wczoraj tak mnie pochłoneło kodowanie że rozładował mi się akum..z otwartą szybą pasażera no i po podładowaniu wszystko działa okey ale szyba pasażera bez automatycznego podnoszenia i opuszczania (czyt. muszę trzymać przeklęty guzik cały czas) zrobiłem tak że opuściłem w dół trzymałem 10 sek poniosłem w góre trzymałem 10 sek i nadal nic.. a dodatkowo nie działą opuszczanie szyb z pilota.. jakimś dziwnym trafem.... dodam błedów zero ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Przytrzymaj na pilocie dłuzej otwieranie i zamykanie powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się