Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

ja leje specyfic jak Gabriel pisze :) a do rozrządu to masz jeszcze sporo czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lalem oba i są ok ubytki porównywalne maja, jak ktoś chce jeździć zgodnie z przegladami longlife to specific lac, a jak chce zmieniać co 10k to x clean bo tańszy odrobinę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki longlife...Panie.... :)
specific zmieniasz max co 15tys km

to olej specjalnie do silnikow z DPFem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie o Mobil 1 ESP Formula? Niby w dziale jaki olej jest polecany, ale ponoć to nie full syntetyk. W a4 b7 go lalem, bo nie miałem tam DPF. Teraz do a4 b8 tez zalałem Mobil 1, niby ok, nic sie nie dzieje, ale na wiosnę będę zmieniał i nie wiem, czy dalej lać Mobil 1, czy zmienić na jakiś inny?

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja leje specyfic jak Gabriel pisze :) a do rozrządu to masz jeszcze sporo czasu

Troche dziwne ze auto z 09r i nalatane 100km :wink: nie dziwie sie ze kolega chce zmienic rozrzad , w dzisiejszych czasach nic nigdy nie wiadomo na 100% :)

Zalej vavoline...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, szybkie pytanie.

Jakiś czas temu pytałem o łożyska w dmuchawie od klimy, bo mi zaczęła piszczeć. Kupiłem drugą na Allego i rozebrałem na części. Okazuje się, że tam nie ma łożysk, tylko zwykłe tujele.

I teraz pytanie - jakiego smaru użyć, żeby było dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrab , tego nigdy sie nie dowiem. Książka niby jest, ale wpisy z ost 4 lat są tylko z odblokowywania komponentów w ASO. Dlatego dręczy mnie ten rozrząd.

Gabriel daj jakis namiar na ten olej gdzie go kupic najlepiej i ile litrow. Moze byc priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie te tuleje tam są? miedziane, mosiądz?

Wygląda to na zwykłą stal. Tuleje są na wierzchu zaokrąglone i dociskane czymś w rodzaju "korony" ze stalowej blachy. Gdzieś tam przebijają się złoto-brązowe krople zaschniętego smaru.

3dXMSLR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rozrzad przypadkiem nie powinno sie zmieniac 1xx tys km albo 5lat?

Jesli chodzi o olej, to ja kupuje w tym sklepie, dokladnie ten olej - nie wiem ile wchodzi do 2.0 TDI, ale mysle, ze 5tka powinna wystarczyc :)
http://www.palis.pl/olej-motul-specific-5w30-504-507-5-litrow,3,2319,3161

Edytowane przez _Gabriel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie te tuleje tam są? miedziane, mosiądz?

Wygląda to na zwykłą stal. Tuleje są na wierzchu zaokrąglone i dociskane czymś w rodzaju "korony" ze stalowej blachy. Gdzieś tam przebijają się złoto-brązowe krople zaschniętego smaru.

3dXMSLR.jpg

Ogólnie rzecz biorąc smarowanie tulei nie wiele pomaga, myślę że wazeliną techniczna na pewno nie zaszkodzi.

Zwykle jak wirnik jest na tulejach to jak już zaczyna hałasować to smarowanie pomaga na krótko albo wcale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle jak wirnik jest na tulejach to jak już zaczyna hałasować to smarowanie pomaga na krótko albo wcale

No moim zdaniem inżynierowie się nie popisali tutaj. Nie widzę powodu dlaczego nie zrobiono tam łożysk, tylko jakieś lipne rozwiązanie z tulejkami :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykle jak wirnik jest na tulejach to jak już zaczyna hałasować to smarowanie pomaga na krótko albo wcale

No moim zdaniem inżynierowie się nie popisali tutaj. Nie widzę powodu dlaczego nie zrobiono tam łożysk, tylko jakieś lipne rozwiązanie z tulejkami :facepalm:

Kasa misiu, kasa. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


a rozrzad przypadkiem nie powinno sie zmieniac 1xx tys km albo 5lat?

no wlasnie nie wiem , kolega z forum od którego kupilem auto twierdzil ze przebieg jest ori , ale wiadomo ze pewnym to mozna byc co najwyzej własnej śmierci :) dlatego mając te 110 tys jezdze troche z duszą na ramieniu , wobec czego zadalem to pytanie o rozrząd


Jesli chodzi o olej, to ja kupuje w tym sklepie, dokladnie ten olej - nie wiem ile wchodzi do 2.0 TDI, ale mysle, ze 5tka powinna wystarczyc
Olej Motul Specific 5W30 (504/507) 5 litrĂłw | www.palis.pl

dzieki , to ten olej jest taki tani? 175 pln za bańke 5 litrów? czy to jest cena za litr ?

Jest ktos z dolnoslaskiego kto poleci solidną firme?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz od kolegi Dzik z forum ja zawsze u niego kupuje do 2.0TDI wchodzi 5l koszt ok 180PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz od kolegi Dzik z forum ja zawsze u niego kupuje do 2.0TDI wchodzi 5l koszt ok 180PLN

Dokładnie też biorę od Dzikusa i zawsze wszytko idealnie :)

a teraz z innej beczki wczoraj tak mnie pochłoneło kodowanie że rozładował mi się akum..z otwartą szybą pasażera no i po podładowaniu wszystko działa okey ale szyba pasażera bez automatycznego podnoszenia i opuszczania (czyt. muszę trzymać przeklęty guzik cały czas) zrobiłem tak że opuściłem w dół trzymałem 10 sek poniosłem w góre trzymałem 10 sek i nadal nic.. a dodatkowo nie działą opuszczanie szyb z pilota.. jakimś dziwnym trafem.... dodam błedów zero :)(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytrzymaj na pilocie dłuzej otwieranie i zamykanie powinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...