sowiq Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Jeszcze jedno pytanie mam z przodu oświetlenie nóg z tylu nie ma czy wystarczy dokupić lampki i zakodować jest tam instalacja ? I czy lampka znajduje się pod siedzeniem ? Na 95% nie masz zni lampek, ani instalacji (chyba że były, ale ktoś zajumał ). Do poczytania wątek na ten temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/181375-montaz-pakietu-wewnetrznego-qq1-oswietlenia-przestrzeni-nog-kratek-schowka/
skotmen Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Właśnie trochę dziwne oświetlenie przód jest kratki podświetlane są a podświetlenia tyłu nie ma
sowiq Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Może wykodowane? Zobacz czy sa lampki. Może ktoś wyjął, może ktoś wymianiał fotele... Możliwości jest sporo
Yoghurt Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Panowie, jak to jest z panelem MMI który ma chromowane wszystkie przyciski, w jakiej wersji to było fabrycznie, chodzi o ten model do 3G High, czyli 8 przycisków po bokach. Czy to było w S4 czy RS4 ? Podobnie w 3G Plus, w jakiej wersji fabrycznie to szło ? 3G+ z chromowanymi wszystkimi przyciskami bylo na pewno w RS4. moze tez w S4.
amaradaar Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Panowie, jak to jest z panelem MMI który ma chromowane wszystkie przyciski, w jakiej wersji to było fabrycznie, chodzi o ten model do 3G High, czyli 8 przycisków po bokach. Czy to było w S4 czy RS4 ? Podobnie w 3G Plus, w jakiej wersji fabrycznie to szło ? RS5 no i pewnie jak te to i RS4
simon__75 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Koledzy pomocy !!!!Cos mi sie w aucie porobilo....Auto od 2 dni w garazu.Przychodze dzis do garazu odpala i slysze takie dziwne tyrkotanie jakby za schowkiem pasazera. Mysle ze pewnie w schowku. Otwieram....ukladam....dociskam i nic tyrkocze dalej. Dodaj lekko gazu cichnie...puszczam zas zaczyna. Odglosy dochodza jakby z okolic za egrem w strone grodzi (film dodaje mi sie na YT wiec wrzuce potem). Patrze ile jest oleju na mmi : pierw pokazuje prawie full za chwile deczko ponad minimum.... dolalej jakies 100ml miarka jest na full (nie mam serwisowego bagnetu). Po dolaniu oleju jest jakby ciszej z tym terkotaniem ale idealu nie ma. Podlaczalem kompa bledy sa tylko w klimie i sporadyczny w recznym (znane od jakiegos czasu). Poczatkowo myslalem ze jest za malo oliwy i to odglos "popychaczy" hydraulicznym (za malo oleju wiec terkocza). Sam nie jestem przekonany czy to to.... Jakies pomysly ?????PLIZZZZZZZZZ.....PS.: Silnik i model jak w opisie. Nie wiem czy link bedzie działał:najbardziej od 17 sekundy slychac - takie nakladanie się dwóch dźwieków :/https://www.youtube.com/watch?v=4hJYTn_9974I nagranie od strony prawego koła:https://www.youtube.com/watch?v=l7KzBFJoXTc&feature=youtu.beBłędy z silnika:Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL Component: R4 2,0L EDC H29 9098 Revision: 25H29--- Coding: 12194012232403080000 Shop #: WSC 00186 995 85348 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02009 ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod VCID: 800FE68B1BF6581E143-80D5No fault code found.Czy to ze silnik nie byl rozgrzany moze byc powodem takiego pomiaru oleju : Po dolewce ze 100ml pokazuje juz full.Całość dźwieku dochodziła jakby z okolic zaznaczonych na rysunku: :( Bagnet serwisowy zakupiony. Bedzie w poniedzialek. Temat przerzuciłem tu:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274749-a4-b8-caha-by-simon-75/?p=4322623 Edytowane 18 Stycznia 2015 przez simon__75
skotmen Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 nawiew wyłącz i zobacz co się dzieje
Gibons Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 dokładnie może to wentylator od klimy
alvaro Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Na szatańskiej stronie to i ja coś napiszę... Byle co...
amaradaar Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 hehe wariat a to nei wentylator jak koledzy piszą ??
simon__75 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wentylator na 99,999% nie :/Dzwiek dochodził (po dolewce praktycznie nie dochodzi) z tyłu silnika...z lewej strony ... przy grodzi :/
skrab Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ja tam słysze tylko klekot silnika poza tym nic
skotmen Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) No od 17-20 sek słychać takie chrupotanie- cykanie Edytowane 16 Stycznia 2015 przez skotmen
sowiq Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wentylator na 99,999% nie :/ Dzwiek dochodził (po dolewce praktycznie nie dochodzi) z tyłu silnika...z lewej strony ... przy grodzi :/ Właśnie w tym miejscu jest wlot powietrza a zaraz potem wentylator klimy. Na zimę lubi zacząć wydawać odgłosy. Ja swój wymieniałem kilka dni temu. Zacznij od eliminacji najprostszych rzeczy.
amaradaar Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 no jesli to to od 17-20 to faktycznie coś jakby hmmm chrupotanie no nie wiem... dziwny ten dzwiek jakby nie metaliczny...
simon__75 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 No wlasnie dziwny ten dzwiek.Wentylator chlodnicy z przodu wiec z okolic chlodnicy powinien dzwiek dochodzic a nie z tak jakby tylu :/
sowiq Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wentylator chlodnicy z przodu wiec z okolic chlodnicy powinien dzwiek dochodzic a nie z tak jakby tylu :/ Kolego, chodzi o wentylator klimatyzacji. On się znajduje właśnie w okolicy, z której słyszysz odgłosy.
simon__75 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Wentylator chlodnicy z przodu wiec z okolic chlodnicy powinien dzwiek dochodzic a nie z tak jakby tylu :/ Kolego, chodzi o wentylator klimatyzacji. On się znajduje właśnie w okolicy, z której słyszysz odgłosy. Klimatyzacji / wentylacji na podszybiu.....może..... bo to tamte rejony. może wtrysk Kompa się podepnie i zobaczymy (chyba tylko co jak i gdzie ? ) Z drugiej strony auto idzie "normalnie"..... Z klimy jest kilka errorów Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AJ HW: 8T1 820 043 AJ Component: KLIMA 3 ZONEN H08 0180 Revision: C0000000 Serial number: 01071020100208 Coding: 34300000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 79F90B6FF02C89D6D3D-802C 3 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 188 Reset counter: 18 Mileage: 149205 km Time Indication: 0 Date: 2014.10.19 Time: 02:26:03 Freeze Frame: Voltage: 12.70 V Temperature: 9.0°C Temperature: 10.0°C Count: 11899 Count: 0 Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 00000000 00457 - Control Module for Network (J519) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 150799 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.18 Time: 07:40:45 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 150799 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.18 Time: 07:40:50 Freeze Frame: Temperature: 10.0°C Voltage: 12.10 V Output: 0 W Output: 0 W Temperature: 13.0°C Najgorsze w tym wszystkim ze w naszych rejonach mechaników jak na lekarstwo :facepalm: :facepalm: Czas lulu bo B6stka nie ma autopilota a duzo drogi jutro przede mną.... Dzięki za sugestie w temacie i prosze o wiecej jakby co Edytowane 16 Stycznia 2015 przez simon__75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się