Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie mam z przodu oświetlenie nóg z tylu nie ma czy wystarczy dokupić lampki i zakodować jest tam instalacja ?

I czy lampka znajduje się pod siedzeniem ?

Na 95% nie masz zni lampek, ani instalacji (chyba że były, ale ktoś zajumał :D ). Do poczytania wątek na ten temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/181375-montaz-pakietu-wewnetrznego-qq1-oswietlenia-przestrzeni-nog-kratek-schowka/

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Właśnie trochę dziwne oświetlenie przód jest kratki podświetlane są a podświetlenia tyłu nie ma

Opublikowano

Może wykodowane? Zobacz czy sa lampki. Może ktoś wyjął, może ktoś wymianiał fotele... Możliwości jest sporo ;)

Opublikowano

Panowie, jak to jest z panelem MMI który ma chromowane wszystkie przyciski, w jakiej wersji to było fabrycznie, chodzi o ten model do 3G High, czyli 8 przycisków po bokach. Czy to było w S4 czy RS4 ? Podobnie w 3G Plus, w jakiej wersji fabrycznie to szło ?

3G+ z chromowanymi wszystkimi przyciskami bylo na pewno w RS4. moze tez w S4.

Opublikowano

tylko RS4/ RS5

Opublikowano

Panowie, jak to jest z panelem MMI który ma chromowane wszystkie przyciski, w jakiej wersji to było fabrycznie, chodzi o ten model do 3G High, czyli 8 przycisków po bokach. Czy to było w S4 czy RS4 ? Podobnie w 3G Plus, w jakiej wersji fabrycznie to szło ?

RS5 no i pewnie jak te to i RS4 :)

Opublikowano (edytowane)

Koledzy pomocy !!!!
Cos mi sie w aucie porobilo....
Auto od 2 dni w garazu.Przychodze dzis do garazu odpala i slysze takie dziwne tyrkotanie jakby za schowkiem pasazera. Mysle ze pewnie w schowku. Otwieram....ukladam....dociskam i nic tyrkocze dalej. Dodaj lekko gazu cichnie...puszczam zas zaczyna. Odglosy dochodza jakby z okolic za egrem w strone grodzi (film dodaje mi sie na YT wiec wrzuce potem). Patrze ile jest oleju na mmi : pierw pokazuje prawie full za chwile deczko ponad minimum.... dolalej jakies 100ml miarka jest na full (nie mam serwisowego bagnetu). Po dolaniu oleju jest jakby ciszej z tym terkotaniem ale idealu nie ma. Podlaczalem kompa bledy sa tylko w klimie i sporadyczny w recznym (znane od jakiegos czasu). Poczatkowo myslalem ze jest za malo oliwy i to odglos "popychaczy" hydraulicznym (za malo oleju wiec terkocza). Sam nie jestem przekonany czy to to.... Jakies pomysly ?????
PLIZZZZZZZZZ.....

PS.: Silnik i model jak w opisie.

Nie wiem czy link bedzie działał:
najbardziej od 17 sekundy slychac - takie nakladanie się dwóch dźwieków :/
https://www.youtube.com/watch?v=4hJYTn_9974

I nagranie od strony prawego koła:
https://www.youtube.com/watch?v=l7KzBFJoXTc&feature=youtu.be


Błędy z silnika:
Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb
Part No SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL
Component: R4 2,0L EDC H29 9098
Revision: 25H29---
Coding: 12194012232403080000
Shop #: WSC 00186 995 85348
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02009
ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod
VCID: 800FE68B1BF6581E143-80D5

No fault code found.

Czy to ze silnik nie byl rozgrzany moze byc powodem takiego pomiaru oleju :
20150116_174801.jpg

Po dolewce ze 100ml pokazuje juz full.

Całość dźwieku dochodziła jakby z okolic zaznaczonych na rysunku:
big_silnik.jpg

:( :(

Bagnet serwisowy zakupiony. Bedzie w poniedzialek.

Temat przerzuciłem tu:
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274749-a4-b8-caha-by-simon-75/?p=4322623

Edytowane przez simon__75
Opublikowano

nawiew wyłącz i zobacz co się dzieje

Opublikowano

dokładnie może to wentylator od klimy

Opublikowano

Na szatańskiej stronie to i ja coś napiszę... Byle co... ;)

Opublikowano

hehe wariat :D

a to nei wentylator jak koledzy piszą ?? :)

Opublikowano

Wentylator na 99,999% nie :/
Dzwiek dochodził (po dolewce praktycznie nie dochodzi) z tyłu silnika...z lewej strony ... przy grodzi :/

Opublikowano

Ja tam słysze tylko klekot silnika poza tym nic :wink:

Opublikowano (edytowane)

No od 17-20 sek słychać takie chrupotanie- cykanie

Edytowane przez skotmen
Opublikowano

Wentylator na 99,999% nie :/

Dzwiek dochodził (po dolewce praktycznie nie dochodzi) z tyłu silnika...z lewej strony ... przy grodzi :/

Właśnie w tym miejscu jest wlot powietrza a zaraz potem wentylator klimy. Na zimę lubi zacząć wydawać odgłosy. Ja swój wymieniałem kilka dni temu. Zacznij od eliminacji najprostszych rzeczy.

Opublikowano

no jesli to to od 17-20 to faktycznie coś jakby hmmm chrupotanie no nie wiem... dziwny ten dzwiek jakby nie metaliczny...

Opublikowano

No wlasnie dziwny ten dzwiek.
Wentylator chlodnicy z przodu wiec z okolic chlodnicy powinien dzwiek dochodzic a nie z tak jakby tylu :/

Opublikowano
Wentylator chlodnicy z przodu wiec z okolic chlodnicy powinien dzwiek dochodzic a nie z tak jakby tylu :/

Kolego, chodzi o wentylator klimatyzacji. On się znajduje właśnie w okolicy, z której słyszysz odgłosy.

Opublikowano

może wtrysk :co::co::co:

Opublikowano (edytowane)
Wentylator chlodnicy z przodu wiec z okolic chlodnicy powinien dzwiek dochodzic a nie z tak jakby tylu :/

Kolego, chodzi o wentylator klimatyzacji. On się znajduje właśnie w okolicy, z której słyszysz odgłosy.

Klimatyzacji / wentylacji na podszybiu.....może..... :whistling:

bo to tamte rejony.

może wtrysk :co::co::co:

Kompa się podepnie i zobaczymy (chyba ;) tylko co jak i gdzie ? )

Z drugiej strony auto idzie "normalnie".....

Z klimy jest kilka errorów :(

Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail!

Part No SW: 8T1 820 043 AJ HW: 8T1 820 043 AJ

Component: KLIMA 3 ZONEN H08 0180

Revision: C0000000 Serial number: 01071020100208

Coding: 34300000

Shop #: WSC 06335 000 00000

VCID: 79F90B6FF02C89D6D3D-802C

3 Faults Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 188

Reset counter: 18

Mileage: 149205 km

Time Indication: 0

Date: 2014.10.19

Time: 02:26:03

Freeze Frame:

Voltage: 12.70 V

Temperature: 9.0°C

Temperature: 10.0°C

Count: 11899

Count: 0

Bin. Bits: 00000000

Bin. Bits: 00000000

00457 - Control Module for Network (J519)

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 34

Mileage: 150799 km

Time Indication: 0

Date: 2014.12.18

Time: 07:40:45

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 34

Mileage: 150799 km

Time Indication: 0

Date: 2014.12.18

Time: 07:40:50

Freeze Frame:

Temperature: 10.0°C

Voltage: 12.10 V

Output: 0 W

Output: 0 W

Temperature: 13.0°C

Najgorsze w tym wszystkim ze w naszych rejonach mechaników jak na lekarstwo

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Czas lulu bo B6stka nie ma autopilota a duzo drogi jutro przede mną....

Dzięki za sugestie w temacie i prosze o wiecej jakby co ;)

Edytowane przez simon__75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...