Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Wentylator chlodnicy z przodu wiec z okolic chlodnicy powinien dzwiek dochodzic a nie z tak jakby tylu :/

Kolego, chodzi o wentylator klimatyzacji. On się znajduje właśnie w okolicy, z której słyszysz odgłosy.

Klimatyzacji / wentylacji na podszybiu.....może..... :whistling:

bo to tamte rejony.

może wtrysk :co::co::co:

Kompa się podepnie i zobaczymy (chyba ;) tylko co jak i gdzie ? )

Z drugiej strony auto idzie "normalnie".....

Z klimy jest kilka errorów :(

Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail!

Part No SW: 8T1 820 043 AJ HW: 8T1 820 043 AJ

Component: KLIMA 3 ZONEN H08 0180

Revision: C0000000 Serial number: 01071020100208

Coding: 34300000

Shop #: WSC 06335 000 00000

VCID: 79F90B6FF02C89D6D3D-802C

3 Faults Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 188

Reset counter: 18

Mileage: 149205 km

Time Indication: 0

Date: 2014.10.19

Time: 02:26:03

Freeze Frame:

Voltage: 12.70 V

Temperature: 9.0°C

Temperature: 10.0°C

Count: 11899

Count: 0

Bin. Bits: 00000000

Bin. Bits: 00000000

00457 - Control Module for Network (J519)

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 34

Mileage: 150799 km

Time Indication: 0

Date: 2014.12.18

Time: 07:40:45

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 34

Mileage: 150799 km

Time Indication: 0

Date: 2014.12.18

Time: 07:40:50

Freeze Frame:

Temperature: 10.0°C

Voltage: 12.10 V

Output: 0 W

Output: 0 W

Temperature: 13.0°C

Najgorsze w tym wszystkim ze w naszych rejonach mechaników jak na lekarstwo

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Czas lulu bo B6stka nie ma autopilota a duzo drogi jutro przede mną....

Dzięki za sugestie w temacie i prosze o wiecej jakby co ;)

hmmm w sumie miałem pisać że ten dzwiek może brzmi jak klapka.... no ale tak czy siak własnie o ten wentylator nam chodzi :P

Edytowane przez amaradaar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Wystarczy wyłączyć całkiem klimę, jak ktoś wcześniej pisał i będzie wiadomo czy to jest problemem. Po co gdybać?


Tym bardziej, że masz błąd silnika pozycjonowania klapy nawiewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blad tej klapki mam od poczatku.

Nie chce zmyslac bo duzo rzeczy przez glowe mi wczoraj przelecialo ale klime tez wylaczalem i nie dalo to efektu. Wroce z Krakowa to zajade do garazu zobacze jak to wyglada dzisiaj. Dziwne ze praktycznie przestalo po dolewce oleju...tylko tak patrzac to ciul wi ile tego oleju jest skoro mmi pokazuje raz max raz min raz srodek

Zastanawialem sie ile tak na prawde ta podzialka ml pokazuje. Tzn ile oleju musi ubyc zeby mmi cos pokazalo ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co to za błąd?

9130 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open
P2004 00 [175] - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 192645 km
Date: 2015.01.16
Time: 20:05:25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy wymianie przycisków foteli elektrycznych na wersje z chromem mogą wystąpić jakieś trudności. Przymierzam się do tego więc może moglibyście uprzedzić zanim coś urwę połamie itp. Jak to jest montowane, na wciski, coś trzeba przesunąć obrócić nadusić itp ?? Byłbym wdzięczny za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dzięki, może jak dobrze pójdzie jutro będę miał te chromiki to zawsze jakiś dodatkowy smaczek do kolekcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok.

No, przy tak długich trasach niestety to całkiem możliwe.
Tak myślałem. Jakby nie było, trochę tych odbiorników prądu dorezane jest, a aku ten sam. Zostaje mi podłączanie ładowarki co parę tygodni. Dzięki.

Ja robię podobnie co Ty…. No z tą małą różnicą że moje 2x2km jest podzielone na dwie części (czyli większe obciążenie). :eusathink:

Ale nie mam tego problemu.

W trasy jeżdżę bardzo rzadko. Akumulator raczej wygląda na oryginał z fabryki.

Cały czas mam na MMI 100% naładowania akumulatora.

Tylko, że mam benzynę.

Może jednak sprawdź ładowanie,roczny akumulator … to według mnie jednak nie do końca … tak ma być. :huh:

Zakładam, że akumulator jest o takich parametrach jak powinien.

Przy Vectrze 1.9 CDTI jeździłem tyle samo, i owszem miałem problem ale w momencie jak alternator nie doładowywał (miał 12-12,5 V), a potem jak Aku miał 5 rok i poszedł do wymiany.

Oczywiście cały czas parkowałem pod chmurką :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy to normalne, że alternator nie daje rady doładowywać aku, kiedy jeżdżę codziennie około 2km x 2 i to z reguły na światłach? Aku ma rok.

No, przy tak długich trasach niestety to całkiem możliwe.
Tak myślałem. Jakby nie było, trochę tych odbiorników prądu dorezane jest, a aku ten sam. Zostaje mi podłączanie ładowarki co parę tygodni. Dzięki.

Ja robię podobnie co Ty…. No z tą małą różnicą że moje 2x2km jest podzielone na dwie części (czyli większe obciążenie). :eusathink:

Ale nie mam tego problemu.

W trasy jeżdżę bardzo rzadko. Akumulator raczej wygląda na oryginał z fabryki.

Cały czas mam na MMI 100% naładowania akumulatora.

Tylko, że mam benzynę.

Może jednak sprawdź ładowanie,roczny akumulator … to według mnie jednak nie do końca … tak ma być. :huh:

Zakładam, że akumulator jest o takich parametrach jak powinien.

Przy Vectrze 1.9 CDTI jeździłem tyle samo, i owszem miałem problem ale w momencie jak alternator nie doładowywał (miał 12-12,5 V), a potem jak Aku miał 5 rok i poszedł do wymiany.

Oczywiście cały czas parkowałem pod chmurką :kwasny:

Dzisiaj pokazało mi na mmi full. A wcale nie jest cieplej. Mam problem z zamkiem w drzwiach i nie wiem, czy to czasami nie on wykańcza mi baterię. To by tłumaczyło, dlaczego czsami jest ok a czasami nie. Ktoś kiedyś pisał, że walnięty zamek w drzwiach zabił mu akumulator w przeciągu roku. Zmienię zamek i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Panowie lusterko z kompasem , szare pod czujnik deszczu, było by jakieś zainteresowanie tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kamerką może to lustro ?

Nie jestem 100% pewien Bogdan, ale chyba nie ma luster z kamerą i kompasem jednocześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te oferowane MODY użytkownika z aledrogo (vagaudiparts) i Sierakowa Śląskiego to od byłego forumowicza PUMA. Ustawiłem się do Navipol`a z tym PDC przód. Dzięki Panowie za pomoc.

Edytowane przez pieron82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te oferowane MODY użytkownika z aledrogo (vagaudiparts) i Sierakowa Śląskiego to od byłego forumowicza PUMA. Ustawiłem się do Navipol`a z tym PDC przód. Dzięki Panowie za pomoc.

Czemu nie Navitechnik Myslenice? Zna zrobic wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te oferowane MODY użytkownika z aledrogo (vagaudiparts) i Sierakowa Śląskiego to od byłego forumowicza PUMA. Ustawiłem się do Navipol`a z tym PDC przód. Dzięki Panowie za pomoc.

Dokladnie to firma Patryka. Nie raz ogarnial mi bryke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie Navitechnik Myslenice? Zna zrobic wszystko.

Marcin z Navipol juz troche mi rzezbil w aucie i jestem zadowolony :) slyszalem, ze Navitechnik tez jest super, ale przyzwyczajenia ciezko zmienic. Pozdr Edytowane przez pieron82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za wersja wewnętrznych klamek w których na każdej jest przycisk do ryglowania drzwi ? Zawsze taki przycisk zamknięcia i otwarcia jest tylko przy klamce kierowcy a trafiłem na komplet gdzie oprócz kierowcy każda klamka ma przycisk z ikonką zamknięcia.

Da się to podłączyć do standardowych modułów drzwi, jaką to spełnia funkcję, tylko możliwość zaryglowania z każdych drzwi czy coś innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kamerką może to lustro ?

Nie jestem 100% pewien Bogdan, ale chyba nie ma luster z kamerą i kompasem jednocześnie.

Też mi się tak Marcin wydaje :kwasny: chociaż kiedyś koleś z aso mi w etce sprawdzał i mówił, że są takie, ale ja się jeszcze nie spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...