piotrekb_tt Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Od razu podpytam co daje downpipe? wstawia się go zamiast kata czy się mylę? może bardziej od wymiany ic powinienem wstawić dp?DP spawasz zeby pozbyć się katow które to są największą restrykcja w układzie wydechowym. Mało tego DP zazwyczaj ma większą średnicę niż oryginalny początek wydechu. Możesz zrobić samo DP i olac IC ale w cieplejsze dni z np 270ps po programie zostanie ci np 240 więc odpowiedz jest prosta. Po drugie jeśli soft będzie ostro zrobiony z ostrym zaplonem to na takim seryjnym IC szybko zaczną się stuki i cofanie zaplonu w lato.
ffi Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) 5 minut temu, piotrekb_tt napisał: DP spawasz zeby pozbyć się katow które to są największą restrykcja w układzie wydechowym. Mało tego DP zazwyczaj ma większą średnicę niż oryginalny początek wydechu. Możesz zrobić samo DP i olac IC ale w cieplejsze dni z np 270ps po programie zostanie ci np 240 więc odpowiedz jest prosta. Po drugie jeśli soft będzie ostro zrobiony z ostrym zaplonem to na takim seryjnym IC szybko zaczną się stuki i cofanie zaplonu w lato. rozumiem. Dzięki Ci za dobre informacje Może zapytam konkretniej: Mam autko po chipie i aktualnie +/- 500zł w skarbonce podpisanej 'na mody' Co byście robili Panowie na moim miejscu? mam kata mam wydech z jednej strony ogólnie bida tylko ten chip mnie ratuje. Z jednej strony może powinienem wymienić układ wydechowy na dzień dobry z drugiej może zbierać na hybryde turbo? Jakie są Wasze propozycje i przemyślenia? Czy lepiej odkładać kase aż będzie można zrobić wszystko na raz? Pozdrawiam! edit. Piotrek z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że zainwestowałbyś w ic na pierwszym miejscu? Edytowane 2 Czerwca 2017 przez ffi
piotrekb_tt Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 rozumiem. Dzięki Ci za dobre informacje [emoji4] Może zapytam konkretniej: Mam autko po chipie i aktualnie +/- 500zł w skarbonce podpisanej 'na mody' Co byście robili Panowie na moim miejscu? mam kata mam wydech z jednej strony ogólnie bida tylko ten chip mnie ratuje. Z jednej strony może powinienem wymienić układ wydechowy na dzień dobry z drugiej może zbierać na hybryde turbo? Jakie są Wasze propozycje i przemyślenia? Czy lepiej odkładać kase aż będzie można zrobić wszystko na raz? Pozdrawiam! edit. Piotrek z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że zainwestowałbyś w ic na pierwszym miejscu? Zrób za te 500 cooler. Podejrzewam, że masz soft zrobiony bez wyłączania obsługi drugiej sondy więc jak zrobisz DP to będzie sypał checkiem. Można pobawić sie tulejkami dystansujacymi sondę od głównego strumienia spalin ale to troche loteria.
ffi Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) 6 minut temu, piotrekb_tt napisał: Zrób za te 500 cooler. Podejrzewam, że masz soft zrobiony bez wyłączania obsługi drugiej sondy więc jak zrobisz DP to będzie sypał checkiem. Można pobawić sie tulejkami dystansujacymi sondę od głównego strumienia spalin ale to troche loteria. mam mechanika, który razem z wymianą ic, wyciął by mi kata i wspawał w miejsce rure i od razu wyłączy mi komputerowo sonde. Myślisz, że taki zabieg jest dobry jak na początek? Edytowane 2 Czerwca 2017 przez ffi
piotrekb_tt Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Myślę, że wycinanie katow i wstawianie tam rur to trochę drut. Obsługę sondy wyłącza się po przez obróbkę softu a nie za pomocą VCDS więc dopytaj go jak on to widzi.
ffi Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 10 minut temu, piotrekb_tt napisał: Myślę, że wycinanie katow i wstawianie tam rur to trochę drut. Obsługę sondy wyłącza się po przez obróbkę softu a nie za pomocą VCDS więc dopytaj go jak on to widzi. dopytam dopytam. Co wstawić najlepiej zamiast kata? (downpipe?)
piotrekb_tt Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Tak. Bierz takiego gotowca np od MR Motors http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6823854805
ffi Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 5 minut temu, piotrekb_tt napisał: Tak. Bierz takiego gotowca np od MR Motors http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6823854805 dzięki za info tak jak pisałem mam tylko 500zł więc zrobie ic w pierwszej kolejności. Uważasz, że lepiej zostawić kata niż wycinać i wstawiać w jego miejsce rure? wiem, że to mało profesjonalne ale może lepsze wspawanie rury niż trzymanie kata? jak sądzisz? myśle, że to już ostatnie pytanie i nie będę Cię meczył i tak mi dużo wytłumaczyłeś. Pozdro
st4yKool Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 6 godzin temu, turzol napisał: Nie ma tak źle, teraz tylko upolowac coś fajnego najlepiej w Sedanie. Cieżki temat Rozumiem ze mowa o przedlifcie? Bo polift nie ma tipa.. Tip jest spoko bo jest wytrzymaly, ale jesli miales wczesinej s-tronica to nie polecam, bo praca konwertera bedzie dla Ciebie bardzo irytujaca.. Jezlei chodzi o mody to z pamieci.. IC wagnera 3k, turbo 3.5k, soft ~2k, wydech 2.5-3k.. Do 370PS mozna DPFa zostawic, chociaz jak jezdzisz po PL to od razu wywal Przed kupnem tipa sprawdz czy wymieniono olej przed 120kkm.. Sedana trudno znalesc, takze powodzenia
PIXI Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Mam pytanko. Ory dekielki do rotorów 19. Jakie są numery i wymiary (zew. i wew.)
lukaRone Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Koledzy czy ktoś jest w stanie sprawdzić historie serwisową a6 z Polski serwis niechętny przez telefon do udzielania tych informacji.
frog125 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Ktoś poradzi, doradzi? Mam błąd 5456 objaw to taki ze nie chce zapalić auto, po czasie zapala lub po skasowaniu błędu, znalazłem niby dwa rodzaje tego błędu 5456-Zakłócona lub Elektryczna awaria nie oceniona - nie potwierdzona - sprawdzona po usunięciu pamięci 5456-Ciśnienie doładowania, różnica w regulacji. Kolejność według najczęstszych występowania przyczyn
dobry1 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Może ktoś szuka foteli s line alcantara w full opcji ?? info. + dywaniki s line ori. dekory alu.szczotkowane stan.bardzo dobry Edytowane 4 Czerwca 2017 przez dobry1 zmiana opisu
deafca Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 1 godzinę temu, dobry1 napisał: Może ktoś szuka foteli s line alcantara w full opcji ?? info. + dywaniki s line ori. dekory alu.szczotkowane stan.bardzo dobry Zmieniosz te fotele jak rękawiczki
mumen Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 5 godzin temu, dobry1 napisał: Może ktoś szuka foteli s line alcantara w full opcji ?? info. + dywaniki s line ori. dekory alu.szczotkowane stan.bardzo dobry A wrzuciłeś już gdzieś foto tych nowych na duży ekran ...
Pucek Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, można powiedzieć że jestem szczęśliwym posiadaczem B8ki, ale trzeba nieco dołożyć, szukam amorków lub całego zawieszenia 1be/1bv/1bd do B8 3.0tdi avant i tutaj mam pytanie, czy takie same zawieszenie jest w A5? może komuś leżą takie amorki i chce je sprzedać? Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Pucek
lumberjack Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Panowie, czy do avanta podejdzie kanapa i oparcie z a5? Przewertowalem wszystkie tematy ale jest tylko o sedanie
piotrekb_tt Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Panowie dekory z Sline alu szczotkowanie są coś warte czy raczej niesprzedajny temat?
sowiq Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) 17 minut temu, piotrekb_tt napisał: Panowie dekory z Sline alu szczotkowanie są coś warte czy raczej niesprzedajny temat? Są warte. Ja sprzedałem niedawno na forum komplet za 250 zł. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez sowiq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się