Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na zimnym -5, rzekomo rozrzad w tym silniku co 180. O tej synchronizacji teraz zapomniałem wlaśnie. Nie chce przestawiac wałka, wole to rozebrać i ustawic na blokady, jak blokady beda dobrze to musi byc dobrze. 

A jeszcze cos, pompe wysokiego cisnienia trzeba jakos kalibrowac ustawiac przy wymianie rozrzadu albo po wyjeciu?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
12 minut temu, michu93 napisał:

Na zimnym -5, rzekomo rozrzad w tym silniku co 180. O tej synchronizacji teraz zapomniałem wlaśnie. Nie chce przestawiac wałka, wole to rozebrać i ustawic na blokady, jak blokady beda dobrze to musi byc dobrze. 

A jeszcze cos, pompe wysokiego cisnienia trzeba jakos kalibrowac ustawiac przy wymianie rozrzadu albo po wyjeciu?

Nie musisz cudowac z rozbieraniem przodu, wystarczy  tylko blokada na wałek rozrządu. Ustawisz w punkt, ewentualnie mała korekta synchro.

Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

Nie musisz cudowac z rozbieraniem przodu, wystarczy  tylko blokada na wałek rozrządu. Ustawisz w punkt, ewentualnie mała korekta synchro.

Tylko ta jedna blokada? Zastanawiam sie czy w ogole rozrzad jest dobrze ustawiony dlatego chcialem to rozebrać.

Opublikowano
16 minut temu, michu93 napisał:

 rzekomo rozrzad w tym silniku co 180.

Co 180 ale pierwsza wymiana, każda następna max co 120tys, takie info otrzymałem w serwisie WW

Opublikowano
Teraz, Góral65 napisał:

Co 180 ale pierwsza wymiana, każda następna max co 120tys, takie info otrzymałem w serwisie WW

A nie 210 pierwszy a pozniej 180?

Opublikowano
11 minut temu, michu93 napisał:

Tylko ta jedna blokada? Zastanawiam sie czy w ogole rozrzad jest dobrze ustawiony dlatego chcialem to rozebrać.

Wystarczy od wałka,  gdyby był poprawnie ustawiony to by nie było synchro na -5.

Zadzwoń do mnie to Ci powiem jak to ogarnąć 

Opublikowano
Teraz, Dev napisał:

Wystarczy od wałka,  gdyby był poprawnie ustawiony to by nie było synchro na -5.

Zadzwoń do mnie to Ci powiem jak to ogarnąć 

 Rzuć numer na pw

Opublikowano
13 minut temu, michu93 napisał:

A nie 210 pierwszy a pozniej 180?

Roczniki 2008 i 2009 pierwsza wymiana przy 180 a od 09-2009 pierwsza wymiana przy 210

Opublikowano
Godzinę temu, michu93 napisał:

 Rzuć numer na pw

693456699

Opublikowano

Czy do mojego 2.0tfsi 2014r CPMB (czyli USA) świece to np NGK pfr7s8eg???

Vin WAUBFAFL1EN033336

Pytam bo po 10tys cofa mi zapłon i zaczynam myśleć czy trafiłem trefny komplet czy co...

Opublikowano
17 minut temu, Osiollekk napisał:

Czy do mojego 2.0tfsi 2014r CPMB (czyli USA) świece to np NGK pfr7s8eg???

Vin WAUBFAFL1EN033336

Pytam bo po 10tys cofa mi zapłon i zaczynam myśleć czy trafiłem trefny komplet czy co...

nr OE: 06H 905 611

Opublikowano
49 minut temu, Dev napisał:

nr OE: 06H 905 611

A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie?

Opublikowano
35 minut temu, Osiollekk napisał:

A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie?

To numer OE, nie OEM. Przy tym numerze znajdziesz z każdej firmy, NGK, Champion itp.

Opublikowano
11 godzin temu, Osiollekk napisał:

A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie?

photo-ded95bde-41d0-483b-9895-f62cb44ab2
M.INTERCARS.PL

Świeca zapłonowa NGK 1675 - w sklepie internetowym Sklep Inter...

 

Screenshot_20190710_070911.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, Hugo napisał:
photo-ded95bde-41d0-483b-9895-f62cb44ab2
M.INTERCARS.PL

Świeca zapłonowa NGK 1675 - w sklepie internetowym Sklep Inter...

 

Screenshot_20190710_070911.jpg

Też to wczoraj znalazłem no i nr jest inny...

Opublikowano

Skoro już mowa o świecach to do 1.8tfsi CDHB również NGK 1675? I jeszcze mam pytanie odnośnie cewek zamiast 06H 905 115 dobre będą NGK 48042? Czy lepiej beru albo cos innego?

Opublikowano
6 godzin temu, zabiello napisał:

Skoro już mowa o świecach to do 1.8tfsi CDHB również NGK 1675? I jeszcze mam pytanie odnośnie cewek zamiast 06H 905 115 dobre będą NGK 48042? Czy lepiej beru albo cos innego?

Daj nr budy to dostaniesz OE nr

Opublikowano
12 minut temu, Dev napisał:

Daj nr budy to dostaniesz OE nr

WAUZZZ8K2AA018709

Jeśli chodzi o cewki to mam 06H 905 115.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, zabiello napisał:

WAUZZZ8K2AA018709

Jeśli chodzi o cewki to mam 06H 905 115.

cewki :

07K 905 715 F

07K 905 715 G

06H 905 115
06H 905 115 A
06H 905 115 B

 

swiece:

06H 905 611 - Bosch

06H 905 601 A - NGK

Edytowane przez Dev
Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał:

cewki :

07K 905 715 F

07K 905 715 G

06H 905 115
06H 905 115 A
06H 905 115 B

 

swiece:

06H 905 611 - Bosch

06H 905 601 A - NGK

Dzięki. A tak z twojego doświadczenia cewki NGK 48042 bo te są zamiennikiem ori które mam, są dobre czy lepiej inne kupować? Np beru itp?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...