ArkadiuS Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Koledzy jako prekursor (chyba) jestem po wymianie sprzeglo+docisk+dwumas z po testowego polifta Q5 .
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No i po wymianie zaworu i chlodnicy egr w 3.0 tdi... -6200 pln.. we wtorek ecuprojekt i ogien Sent from my SM-G920F using Tapatalk nie chciales sie pozbyc EGRu?Nie chce wywalac egru ani dpfa.. jezdze po europie, auto na blachach holenderskich..Po wizycie w ecu project wroclaw 320/650 wyszlo.. samolot.. Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4..
piotrekb_tt Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No i po wymianie zaworu i chlodnicy egr w 3.0 tdi... -6200 pln.. we wtorek ecuprojekt i ogien Sent from my SM-G920F using Tapatalk nie chciales sie pozbyc EGRu?Nie chce wywalac egru ani dpfa.. jezdze po europie, auto na blachach holenderskich..Po wizycie w ecu project wroclaw 320/650 wyszlo.. samolot.. Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4.. Wynik identyczny jak u mnie, tylko moment minimalnie sie różni. Setup tez taki sam. Zmieniles cooler czy seria?
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Ic wagnera.. na serii z takimi kreskami nie ma co jezdzic w cieplejsze dni.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
piotrekb_tt Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Doczytale teraz z wykresu wlasnie ze wagner. Nie wiesz ile miales w dolocie pod koniec pomiaru? Ewentualnie na jakim biegu hamowany?
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Nie wiem, nie pytalem Patroxa o takie szczegoly.. sprawa i tak sie przeciagnela bo mam ADS i musial chlodnice wspomagania przerabiac.. wiem natomiast ze egt mnie juz ogranicza wiec nastepny krok wydech Sent from my SM-G920F using Tapatalk
piotrekb_tt Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Nie wiem, nie pytalem Patroxa o takie szczegoly.. sprawa i tak sie przeciagnela bo mam ADS i musial chlodnice wspomagania przerabiac.. wiem natomiast ze egt mnie juz ogranicza wiec nastepny krok wydech Sent from my SM-G920F using Tapatalk Ale jak chcesz zostac z dpf to sam catback niewiele Ci da. Backpressure jest na nim minimalne. Zrób wtrysk WMI i zalatwisz sprawe egt raz na zawsze ;-)
_Gabriel_ Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 sam wydech od dpfu da okolo 20koni.gratulacje wyniku
Kooga Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4.. Tez to mam, teraz zmienilem na s5 bo myslalem, ze to pomoze, ale troche pojezdzilem i znowu bija, mysle wymienic teraz piasty z przodu bo to moze one sa krzywe i wykrzywiaja mi tarcze?
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jak juz bede robil wydech to razem z turbo, paliwem i pewnie wtryskami.. o ile to auto bede trzymal, bo mam oko na s8.. cisza przy 200+ kmh by sie przydala.. teraz od 180 juz sredni komfort Sent from my SM-G920F using Tapatalk Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4.. Tez to mam, teraz zmienilem na s5 bo myslalem, ze to pomoze, ale troche pojezdzilem i znowu bija, mysle wymienic teraz piasty z przodu bo to moze one sa krzywe i wykrzywiaja mi tarcze? Mi dzis sprawdza mechanik.. dam znac co i jak.. seria mi nie bila, ze wszystko nowe.. 5k+ wydane .Sent from my SM-G920F using Tapatalk
_Gabriel_ Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Tez to mam, teraz zmienilem na s5 bo myslalem, ze to pomoze, ale troche pojezdzilem i znowu bija, mysle wymienic teraz piasty z przodu bo to moze one sa krzywe i wykrzywiaja mi tarcze? krzywe tarcze, krzywe piasty, a nawet czasem brud - wystarczylo, ze ktos nie doczyscil piast przy zakladaniu nowej tarczy.
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No ale jak zapytasz mechanika to mowi ze piasty pezeczyścilSent from my SM-G920F using Tapatalk
edraven Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 nie ma co się dziwić, im większa średnica tarczy tym większe ryzyko że będzie biła. Każdy paproch przy piaście będzie robił robotę na drugim końcu tarczy.
_Gabriel_ Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 No ale jak zapytasz mechanika to mowi ze piasty pezeczyścil jak cipke sekretarki... Sent from my SM-G920F using Tapatalk jak ma sekretarke, ktorej nawet husqvarna nie pomaga, to nie dziw sie, ze szczotka druciana stanowi problem A tak powaznie mowiac, to jesli wczesniej bylo ok, to raczej piasty bym wykluczyl. Proponuje wyczyscic wszystko i sprawdzic tarcze na tokarce
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 To maja zrobic.. czekam na info bo jak tarcze sa zle bede musial szybko kupic.. heh.. jak mialem b6 bylo 100x mniej problemow z autem ) Sent from my SM-G920F using Tapatalk
_Gabriel_ Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 jakie masz te tarcze, ile km na nich zrobiles?
edraven Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 To maja zrobic.. tylko niech zrobią to co pisze Gabriel, a nie samo przyłożenie czujnika do tarczy na piaście bo dowiesz się że jest krzywo, ale nie wiadomo skąd to idzie.
st4yKool Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Oz tarcze.. 3kkm.. po dotarciu zaczely bic.. przy lekkim hamowaniu kierownica chodzi.. mocniej docisne to przestaja bic.. no mowia ze ogarna to.. nie bede im patrzyl na rece, zaklad polecany przez forumowicza.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się