Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy jako prekursor (chyba) jestem po wymianie sprzeglo+docisk+dwumas z po testowego polifta Q5 :).

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No i po wymianie zaworu i chlodnicy egr w 3.0 tdi... -6200 pln.. we wtorek ecuprojekt i ogien :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

nie chciales sie pozbyc EGRu?
Nie chce wywalac egru ani dpfa.. jezdze po europie, auto na blachach holenderskich..

Po wizycie w ecu project wroclaw 320/650 wyszlo.. samolot..

Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4..

b85f03352245fdcb62624f68189332df.jpg

Opublikowano

No i po wymianie zaworu i chlodnicy egr w 3.0 tdi... -6200 pln.. we wtorek ecuprojekt i ogien :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

nie chciales sie pozbyc EGRu?
Nie chce wywalac egru ani dpfa.. jezdze po europie, auto na blachach holenderskich..

Po wizycie w ecu project wroclaw 320/650 wyszlo.. samolot..

Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4..

b85f03352245fdcb62624f68189332df.jpg

Wynik identyczny jak u mnie, tylko moment minimalnie sie różni. Setup tez taki sam. Zmieniles cooler czy seria?
Opublikowano

Ic wagnera.. na serii z takimi kreskami nie ma co jezdzic w cieplejsze dni..

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano

Doczytale teraz z wykresu wlasnie ze wagner. Nie wiesz ile miales w dolocie pod koniec pomiaru? Ewentualnie na jakim biegu hamowany?

Opublikowano

Nie wiem, nie pytalem Patroxa o takie szczegoly.. sprawa i tak sie przeciagnela bo mam ADS i musial chlodnice wspomagania przerabiac.. wiem natomiast ze egt mnie juz ogranicza wiec nastepny krok wydech :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano

Nie wiem, nie pytalem Patroxa o takie szczegoly.. sprawa i tak sie przeciagnela bo mam ADS i musial chlodnice wspomagania przerabiac.. wiem natomiast ze egt mnie juz ogranicza wiec nastepny krok wydech :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Ale jak chcesz zostac z dpf to sam catback niewiele Ci da. Backpressure jest na nim minimalne. Zrób wtrysk WMI i zalatwisz sprawe egt raz na zawsze ;-)
Opublikowano

sam wydech od dpfu da okolo 20koni.

gratulacje wyniku :)

Opublikowano
Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4..

Tez to mam, teraz zmienilem na s5 bo myslalem, ze to pomoze, ale troche pojezdzilem i znowu bija, mysle wymienic teraz piasty z przodu bo to moze one sa krzywe i wykrzywiaja mi tarcze?

Opublikowano

Jak juz bede robil wydech to razem z turbo, paliwem i pewnie wtryskami.. o ile to auto bede trzymal, bo mam oko na s8.. cisza przy 200+ kmh by sie przydala.. teraz od 180 juz sredni komfort :)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Niestety dalej walsze z bijacymi hamulcami po swapie na q5/s4..



Tez to mam, teraz zmienilem na s5 bo myslalem, ze to pomoze, ale troche pojezdzilem i znowu bija, mysle wymienic teraz piasty z przodu bo to moze one sa krzywe i wykrzywiaja mi tarcze?

Mi dzis sprawdza mechanik.. dam znac co i jak.. seria mi nie bila, ze wszystko nowe.. 5k+ wydane .

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano

Tez to mam, teraz zmienilem na s5 bo myslalem, ze to pomoze, ale troche pojezdzilem i znowu bija, mysle wymienic teraz piasty z przodu bo to moze one sa krzywe i wykrzywiaja mi tarcze?


krzywe tarcze, krzywe piasty, a nawet czasem brud - wystarczylo, ze ktos nie doczyscil piast przy zakladaniu nowej tarczy.
Opublikowano

No ale jak zapytasz mechanika to mowi ze piasty pezeczyścil

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano

mozna sie :facepalm:

Opublikowano

nie ma co się dziwić, im większa średnica tarczy tym większe ryzyko że będzie biła. Każdy paproch przy piaście będzie robił robotę na drugim końcu tarczy.

Opublikowano

No ale jak zapytasz mechanika to mowi ze piasty pezeczyścil jak cipke sekretarki...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

jak ma sekretarke, ktorej nawet husqvarna nie pomaga, to nie dziw sie, ze szczotka druciana stanowi problem :)

A tak powaznie mowiac, to jesli wczesniej bylo ok, to raczej piasty bym wykluczyl. Proponuje wyczyscic wszystko i sprawdzic tarcze na tokarce

Opublikowano

To maja zrobic.. czekam na info bo jak tarcze sa zle bede musial szybko kupic.. heh.. jak mialem b6 bylo 100x mniej problemow z autem :))

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Opublikowano

jakie masz te tarcze, ile km na nich zrobiles?

Opublikowano

To maja zrobic..

tylko niech zrobią to co pisze Gabriel, a nie samo przyłożenie czujnika do tarczy na piaście bo dowiesz się że jest krzywo, ale nie wiadomo skąd to idzie.

Opublikowano

Oz tarcze.. 3kkm.. po dotarciu zaczely bic.. przy lekkim hamowaniu kierownica chodzi.. mocniej docisne to przestaja bic.. no mowia ze ogarna to.. nie bede im patrzyl na rece, zaklad polecany przez forumowicza..

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...