Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie krotka opinia na temat tych Felg warte uwagi?

eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerst

Szukaj jakiś ładnych ORI :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze kilka bayerów w B8 jesli chodzi o lampy m.in. Show-Room w BIXIE skrętnym oraz Tryb autostradowy :decayed:

No wlasnie, co robi Tryb autostradowy? Myslalem, ze moze wydluza wiazke swiatla przy duzych predkosciach, ale nic takiego nie zauwazylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie przedłuza (wydłuza ) :decayed: wiazke światła .

Tu masz fajnie to opisane :wink:

stemei.de .website von Stefan Meier .VCDS codierung .webdesign .IT solutions - Autobahnlicht

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki!

No nic, w takim razie bede musial w wiekszych ciemnosciach przetestowac to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy dokładnie ten sam sprzedawca, ale w tej miejscowości kupowałem graty do A6C6 i swojej byłej B6. Numer posesji mógłby się zgadzać, bo to początek wioski:wink: Chłopaki w szopie mieli różne cuda, włącznie z Recaro Do RS6 itp.

Skład naprawdę imponujący - jakieś 2 całe szopy zawalone częściami.

Ogólnie Lubin, Obora i inne okoliczne wioski to zagłębia handlarzy częściami Audi, VW.

Nie jestem pewny, czy wystawiają rachunki, FV, czy dowody zakupu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VCDS-em możesz tylko wejść w Security Access 16.

Po prostu za słaby kabel :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech.. :(

A co moge zdzialac w security access? Skad wziasc kod?

Probowalem regenerowac dpf, znalazlem w basic settings taka opcje, ale chyba nic z tego nie wyszlo, bo kazal mi wcisnac pedal gazu i hamulca i napisal od razu, ze finished correctly,

bez "wygrzewania" filtra..

Nie podniosl nawet o odrobine obrotow silnika.

Za to udalo mi sie zlikwidowac blad trailera: wyjalem i wlozylem wtyczke do modulu i przestal generowac bledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie wg tej instrukcji u mnie sie nie da, mam za slaby kabel.

ale jest cos w basic settings... o czym pisalem wczesniej...

---------- Post dopisany at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany at 10:25 ----------

no wlasnie wg tej instrukcji u mnie sie nie da, mam za slaby kabel.

ale jest cos w basic settings... o czym pisalem wczesniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest awaryjna regeneracja... w 3.0 TDI to troszke inaczej wyglada.

z ciekawostek w CCWA mozesz wypalic EGR via VCDS, u nas w CAPA - niestety nie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Dwa lata temu kumpel zatankowal na chorwacji jakis szlam i od tego czasu DPF lubi marudzic, chcialem go wypalic awaryjnie, ale nie idzie moim kablem :(

A jak sprawdzamy w CAPA stopien zapchania filtra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VCDS -> adv. meas blocks. -> pozycje,ktore mowia o zapchaniu DPFa to Soot mass measured i soot mass calculated

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie coding II nie bangla

u mnie tez, ale z tego co wiem, to nie w kazdym module dziala opcja coding II

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...