Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mnie coding II nie bangla

u mnie tez, ale z tego co wiem, to nie w kazdym module dziala opcja coding II

no tak, a do wypalania DPF zgodnie z linkiem Grzegorza ten modul jest potrzebny.. mam za slaby kabelek.

jak tam autko? spore przebiegi? robimy mape na jesien?

ja sie w ten weekend przejade do PL, juz sie ciesze na traske, bo na codzien rowerem, a ostatnie weekendy turystycznie California - audi stoi na parkingu i czeka ;) w weekend zaloze listwe zderzaka przedniego od s4, nie kumam dlaczego tego nie dawali seryjnie do 3.0 quattro. autko wyglada bardziej szlachetnie.

patrz cubrowoz:

11910274.jpg

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale chyba B8 ma inna opcje regeneracji niz przez Coding II - jesli chodzi o DPF i opcje Coding II to wypalalem koledze w A3 1.9 TDI 2007 rok i na tym samym kablu opcja byla dostepna.

W B8 wypala sie DPF serwisowo z opcji BASIC SETTING - tam masz awaryjna regeneracje do 3.0 TDI

Opublikowano
ale chyba B8 ma inna opcje regeneracji niz przez Coding II - jesli chodzi o DPF i opcje Coding II to wypalalem koledze w A3 1.9 TDI 2007 rok i na tym samym kablu opcja byla dostepna.

W B8 wypala sie DPF serwisowo z opcji BASIC SETTING - tam masz awaryjna regeneracje do 3.0 TDI

zgadza sie, sam mam 10.6 i nie ma problemu :wink:

Opublikowano

no wlasnie tez to znalazlem ale cos zle robie..

najpierw kaze mi wcisnac pedal hamulca, potem gazu, pozniej po sekundzie wyswietla ze FINISHED CORRECTLY / CANCEL

jak to robicie?

Opublikowano

jaka opcje wybierasz? i dlaczego chcesz regenerowac filtr, kiedy jest dobry?

Opublikowano

Ok juz mam, przepraszam przeoczyłem ten post.

Wiec kolega tez ma CAPA? tak?

przede wszystkim o ile wiem, to musisz zobaczyc, jaki jest stan zapchania filtra? Nastepnie sprawdz pozycje Oil Ash - jesli jest pow. 0.52 to juz raczej DPF do wymiany...

Co do samej procedury... nigdy jej u siebie nie przeprowadzalem, bo nie byla konieczna, ale o ile wiem, to musisz miec zagrzane auto - dalej, wciskasz hamulec i potem gaz do podlogi (podobnie adaptuje sie klapy kolektora ssacego) i chyba tyle...

Opublikowano

Adv Meas Block -> soot mass measured, oil ash - to Cie interesuje! jesli masz trudnosci ze znalezieniem, mozesz z klawiatury pierwsze litery wpisac - tylko najpierw kliknij na liste.

Opublikowano
z ciekawostek w CCWA mozesz wypalic EGR via VCDS, u nas w CAPA - niestety nie!

Tu mnie zaciekawiles! Mozesz podeslac jakies materialy dotyczace tego?

Opublikowano

ale jakie materiały :)

W Basic Settings w module silnika jest opcja wypalania EGR - ta opcja jest dostepna w silnikach CCWA

Opublikowano

No w sensie, czy warto, kiedy warto, po co, itp :) (tak jak dla DPF)

Opublikowano

to jest procedura awaryjna ... raczej z EGRem nie powinno byc problemow..

tam sie lubi troszke sadzy znalezc, lub lekko sie przywiesi...

jak beda jakies problemy z EGR to zaswieci Ci sie CHECK ENGINE, takze badz spokojny - jak juz do tego dojdzie, to bedziemy działac :)

Opublikowano

a ile masz przejechane? 180tys?

Opublikowano

bo wg książki serwisowej w 2.0TDI CR rozrząd wymienia się co 180 tys.. pytałem jak miałem ostatnio przegląd u siebie na 120 tys i też mi powiedział szef serwisu w Audi, że dopiero za 60 tys rozrząd :eusathink:

Opublikowano

Mi z kolei w ASO powiedziano, że 180tys jest na rynek zachodni, w Polsce tzn akurat w ASO w P-ń wymieniają jeden duży przegląd wcześniej tj przy 150tyś.

Opublikowano

no w/g producenta powinno wytrzymać 180tys ale jak kto ma ochotę to może zmienić wcześniej - ja jeżeli chodzi o rozrząd to bym robił tylko i wyłącznie w ASO - po pierwsze gwarancja - po drugie ustawienie poprawne rzadko zdarza się "zwykłym" mechanikom - co niektórzy to flamastrem sobie znaki robią i w/g nich ustawiają :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...