gregski Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 U mnie coding II nie bangla u mnie tez, ale z tego co wiem, to nie w kazdym module dziala opcja coding II no tak, a do wypalania DPF zgodnie z linkiem Grzegorza ten modul jest potrzebny.. mam za slaby kabelek. jak tam autko? spore przebiegi? robimy mape na jesien? ja sie w ten weekend przejade do PL, juz sie ciesze na traske, bo na codzien rowerem, a ostatnie weekendy turystycznie California - audi stoi na parkingu i czeka w weekend zaloze listwe zderzaka przedniego od s4, nie kumam dlaczego tego nie dawali seryjnie do 3.0 quattro. autko wyglada bardziej szlachetnie. patrz cubrowoz:
_Gabriel_ Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 ale chyba B8 ma inna opcje regeneracji niz przez Coding II - jesli chodzi o DPF i opcje Coding II to wypalalem koledze w A3 1.9 TDI 2007 rok i na tym samym kablu opcja byla dostepna. W B8 wypala sie DPF serwisowo z opcji BASIC SETTING - tam masz awaryjna regeneracje do 3.0 TDI
david_n Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 ale chyba B8 ma inna opcje regeneracji niz przez Coding II - jesli chodzi o DPF i opcje Coding II to wypalalem koledze w A3 1.9 TDI 2007 rok i na tym samym kablu opcja byla dostepna.W B8 wypala sie DPF serwisowo z opcji BASIC SETTING - tam masz awaryjna regeneracje do 3.0 TDI zgadza sie, sam mam 10.6 i nie ma problemu
gregski Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 no wlasnie tez to znalazlem ale cos zle robie.. najpierw kaze mi wcisnac pedal hamulca, potem gazu, pozniej po sekundzie wyswietla ze FINISHED CORRECTLY / CANCEL jak to robicie?
_Gabriel_ Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 jaka opcje wybierasz? i dlaczego chcesz regenerowac filtr, kiedy jest dobry?
_Gabriel_ Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Ok juz mam, przepraszam przeoczyłem ten post. Wiec kolega tez ma CAPA? tak? przede wszystkim o ile wiem, to musisz zobaczyc, jaki jest stan zapchania filtra? Nastepnie sprawdz pozycje Oil Ash - jesli jest pow. 0.52 to juz raczej DPF do wymiany... Co do samej procedury... nigdy jej u siebie nie przeprowadzalem, bo nie byla konieczna, ale o ile wiem, to musisz miec zagrzane auto - dalej, wciskasz hamulec i potem gaz do podlogi (podobnie adaptuje sie klapy kolektora ssacego) i chyba tyle...
gregski Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Tak, tez CAPA. A gdzie sie sprawdza te parametry? Measure blocks? Ktore?
_Gabriel_ Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Adv Meas Block -> soot mass measured, oil ash - to Cie interesuje! jesli masz trudnosci ze znalezieniem, mozesz z klawiatury pierwsze litery wpisac - tylko najpierw kliknij na liste.
gregski Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 dzieki! sprawdze przy najblizszej okazji.
cziter Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 z ciekawostek w CCWA mozesz wypalic EGR via VCDS, u nas w CAPA - niestety nie! Tu mnie zaciekawiles! Mozesz podeslac jakies materialy dotyczace tego?
_Gabriel_ Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 ale jakie materiały W Basic Settings w module silnika jest opcja wypalania EGR - ta opcja jest dostepna w silnikach CCWA
cziter Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 No w sensie, czy warto, kiedy warto, po co, itp (tak jak dla DPF)
_Gabriel_ Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 to jest procedura awaryjna ... raczej z EGRem nie powinno byc problemow.. tam sie lubi troszke sadzy znalezc, lub lekko sie przywiesi... jak beda jakies problemy z EGR to zaswieci Ci sie CHECK ENGINE, takze badz spokojny - jak juz do tego dojdzie, to bedziemy działac
siwucha Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Koledzy polecacie jakiś warsztat do wymiany rozrządu w B8, w wielkopolsce lub kuj-pom?? pozdrawiam
siwucha Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 150 tyś, z kim nie rozmawiam to odradzają dojechać do 180tyś, więc robię to teraz dla świętego spokoju.
jedrekx Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 bo wg książki serwisowej w 2.0TDI CR rozrząd wymienia się co 180 tys.. pytałem jak miałem ostatnio przegląd u siebie na 120 tys i też mi powiedział szef serwisu w Audi, że dopiero za 60 tys rozrząd
siwucha Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Mi z kolei w ASO powiedziano, że 180tys jest na rynek zachodni, w Polsce tzn akurat w ASO w P-ń wymieniają jeden duży przegląd wcześniej tj przy 150tyś.
dziadek Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 no w/g producenta powinno wytrzymać 180tys ale jak kto ma ochotę to może zmienić wcześniej - ja jeżeli chodzi o rozrząd to bym robił tylko i wyłącznie w ASO - po pierwsze gwarancja - po drugie ustawienie poprawne rzadko zdarza się "zwykłym" mechanikom - co niektórzy to flamastrem sobie znaki robią i w/g nich ustawiają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się