st4yKool Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Mam zwykla 4 ramienna, nie podgrzewana, nie s-line... Reszta byla albo S-line, albo jakies super wypasione pomodzone.. nawigacje tez z B6/B7 polecialy, dwa RNS-E.. a u mnie zwyczajnie nie bylo nic do zawiniecia na szybko..
dareksu Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Mówisz że wsiedli chwycili za kirę i powiedzieli nie nie to nie to .... haha albo sprawdzili przebieg i powiedzieli nie nie po przelocie 300+ nie bierzemy i ojeba*** b6 które stało obok z przebiegiem 150tyś
mlody020 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Ja mam u siebie trójramienną i tak rozkminiam nad tą ściętą. . . trochę szkoda mi kasy (i szukam jakiegoś budżetowego rozwiązania) tylko, żeby nie wyszło tak, że przerobie swoją zapłacę z 700pln i będzie wiocha, więc nie będzie wyjścia i będzie trzeba kupic drugą, wiec cały interes wyjdzie prawie 2,8 k. . . a co ciekawe w konfiguratorze w ASO nowa kiera ścięta stoi za 1290 lub 1650 (ogrzewana) Ja osobiście nie chciałbym jakiejś spawanej kierownicy.Za swoją wyłożyłam 1000 + 500 poduszka. Stara sprzedałem kompletną za 700. Czyli ori cięta kierownica sline w super stanie wyszła mnie tylko 100 więcej niż taka przeróbka o której piszesz. A za nową to troche chyba przesadzileś z tą ceną :/ nie wiem skąd masz takie info. ale cena nowej powala Cena podana na podstawie konfiguratora (czyli przy zakupie nowego samochodu), natomiast ile kosztuje tak "luzem" kierownica ścięta w ASO to nie wiem nie pytałem. ale to co piszesz, żeby sprzedać swoją z poduchą to całkiem dobra opcja (tylko żeby znalazł się chętny) A jeszcze jedna kwestia, ori kierownica do naszych B8 podchodzi od A5,A6 (czy tylko A5) i kolejna sprawa czy w kierownicy poliftowej będzie chodziła multifunkcja ? Edytowane 24 Listopada 2016 przez mlody020
krystian3769 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Motorpol za samą kierownicę bez poduchy podaje 2785 PLN brutto Szukasz takiej która z lewej strony MF ma przycisk MODE a z prawej NAV np. 8K0419091CN I MF działa bez problemu.
turzol Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Pany 3.0TDI przedlift w automacie. Jakie tam skrzynie można spotkać - S-tronic czy tiptronic ? A może obie? Ma ktoś wiedze w temacie?
st4yKool Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 obie, s-tronic z przed lifta raczej srednio sie nadaje na mody..
turzol Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) obie, s-tronic z przed lifta raczej srednio sie nadaje na mody.. Dzięki, czy zatem łatwo rozróżnić tipa od s-tronic? W sensie czy są wizualne róznice np w lewarku zmiany biegów etc? Pytam bo mam wrażenie, że handlarze sami nie wiedzą co sprzedają Edytowane 24 Listopada 2016 przez turzol
st4yKool Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 s-tronic jest 7 biegowy.. mozna rozroznic po kodach wyposazenia.. poszukaj w necie, bylo to gdzies..
bodas Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Wizualnie to raczej nie. Tip i s-tronic miały inną liczbę przełożeń. Cena podana na podstawie konfiguratora (czyli przy zakupie nowego samochodu), natomiast ile kosztuje tak "luzem" kierownica ścięta w ASO to nie wiem nie pytałem. ale to co piszesz, żeby sprzedać swoją z poduchą to całkiem dobra opcja (tylko żeby znalazł się chętny)A jeszcze jedna kwestia, ori kierownica do naszych B8 podchodzi od A5,A6 (czy tylko A5) i kolejna sprawa czy w kierownicy poliftowej będzie chodziła multifunkcja ? Zobacz co firma evo3000 udostępniła na swoim profilu na fb.
TOM3K Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 turzol w dziale o skrzyniach masz temat o rodzajach skrzyń jakie bym montowane...
mlody020 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Wizualnie to raczej nie. Tip i s-tronic miały inną liczbę przełożeń. Cena podana na podstawie konfiguratora (czyli przy zakupie nowego samochodu), natomiast ile kosztuje tak "luzem" kierownica ścięta w ASO to nie wiem nie pytałem. ale to co piszesz, żeby sprzedać swoją z poduchą to całkiem dobra opcja (tylko żeby znalazł się chętny) A jeszcze jedna kwestia, ori kierownica do naszych B8 podchodzi od A5,A6 (czy tylko A5) i kolejna sprawa czy w kierownicy poliftowej będzie chodziła multifunkcja ? Zobacz co firma evo3000 udostępniła na swoim profilu na fb. Hmm, całkiem dobrze to wygląda. Ciekawe jakie materiały użyte do wykończenia.
l2k2 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Pytanie do użytkowników 2.0TDI...jaka oliwą zalewacie silnik? Ja zostawiam w ASO na wymianie razem z Motul X-Clean+ 8100 5W-30 i panowie robią co do nich należy
lcu Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Walczę z poziomowaniem w nieskrętnych xenonach na sterowniki poliftowym (mc9) - udało się komuś to zrobić?
mlody020 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Walczę z poziomowaniem w nieskrętnych xenonach na sterowniki poliftowym (mc9) - udało się komuś to zrobić? Wszystko się komunikuje między sobą? Jakie błędy? Edytowane 24 Listopada 2016 przez mlody020
lcu Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Zostało mi tylko to, no i pewnie coś z kodowaniem. Na Fis wywala mi ciągle: Komunikat headlight range control defective 01312 - Powertrain Data Bus 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 213 Mileage: 181166 km Time Indication: 0 Date: 2016.10.12 Time: 18:27:59
mlody020 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Zostało mi tylko to, no i pewnie coś z kodowaniem. Na Fis wywala mi ciągle: Komunikat headlight range control defective 01312 - Powertrain Data Bus 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 213 Mileage: 181166 km Time Indication: 0 Date: 2016.10.12 Time: 18:27:59 Nie zrobisz nastaw, bo coś jest nie tak z sygnałem. Coś źle podłączone, albo sterownik uwalony. Nie wiem co konkretnie może być. Obie lampy nie poziomują się? Czy tylko jedna? 01312 - Powertrain Data Bus: Wadliwy możliwe Objawy Awaria Indicator Light (MIL) ON Immobilizer Komunikacja zablokowany / Uruchom silnik zablokowany Możliwe przyczyny Okablowanie magistrali i / lub złącza (y) uszkodzony Moduł (y) kontroli uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź magistrali Okablowanie i / lub Connector (s) Sprawdź Control Module (e) Edytowane 24 Listopada 2016 przez mlody020
lcu Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Ja raczej celuje że coś jest źle zakodowane...
Hohe Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Panowie, czy tylny dyfuzor zderzaka da sie okleić folią? Mam taką jakąś niby porządną, tylko nie wiem czy na takiej chropawej powierzchni będzie się trzymać.
PIXI Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Marcin, jaka to folia ? Jaka struktura dyfuzora ... wrzuć fotki jak moźesz .
Hohe Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Marcin, jaka to folia ? Jaka struktura dyfuzora ... wrzuć fotki jak moźesz . Dyfuzor to standard od 3.0 tdi a folie znajde jutro i fam znac. Dzieki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się