Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zwykla 4 ramienna, nie podgrzewana, nie s-line... :D Reszta byla albo S-line, albo jakies super wypasione pomodzone.. nawigacje tez z B6/B7 polecialy, dwa RNS-E.. a u mnie zwyczajnie nie bylo nic do zawiniecia na szybko.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Mówisz że wsiedli chwycili za kirę i powiedzieli nie nie to nie to .... haha albo sprawdzili przebieg i powiedzieli nie nie po przelocie 300+ nie bierzemy i ojeba*** b6 które stało obok z przebiegiem 150tyś :)

:grin::naughty::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie trójramienną i tak rozkminiam nad tą ściętą. . . trochę szkoda mi kasy (i szukam jakiegoś budżetowego rozwiązania)

tylko, żeby nie wyszło tak, że przerobie swoją zapłacę z 700pln i będzie wiocha, więc nie będzie wyjścia i będzie trzeba kupic drugą, wiec cały interes wyjdzie prawie 2,8 k. . .

a co ciekawe w konfiguratorze w ASO nowa kiera ścięta stoi za 1290 lub 1650 (ogrzewana)

Ja osobiście nie chciałbym jakiejś spawanej kierownicy.

Za swoją wyłożyłam 1000 + 500 poduszka. Stara sprzedałem kompletną za 700. Czyli ori cięta kierownica sline w super stanie wyszła mnie tylko 100 więcej niż taka przeróbka o której piszesz.

A za nową to troche chyba przesadzileś z tą ceną :/ nie wiem skąd masz takie info. ale cena nowej powala :(

Cena podana na podstawie konfiguratora (czyli przy zakupie nowego samochodu), natomiast ile kosztuje tak "luzem" kierownica ścięta w ASO to nie wiem nie pytałem.

ale to co piszesz, żeby sprzedać swoją z poduchą to całkiem dobra opcja (tylko żeby znalazł się chętny)

A jeszcze jedna kwestia, ori kierownica do naszych B8 podchodzi od A5,A6 (czy tylko A5) i kolejna sprawa czy w kierownicy poliftowej będzie chodziła multifunkcja ?

Edytowane przez mlody020
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motorpol za samą kierownicę bez poduchy podaje 2785 PLN brutto

Szukasz takiej która z lewej strony MF ma przycisk MODE a z prawej NAV np. 8K0419091CN

I MF działa bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany 3.0TDI przedlift w automacie. Jakie tam skrzynie można spotkać - S-tronic czy tiptronic ? A może obie? Ma ktoś wiedze w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obie, s-tronic z przed lifta raczej srednio sie nadaje na mody..

Dzięki, czy zatem łatwo rozróżnić tipa od s-tronic? W sensie czy są wizualne róznice np w lewarku zmiany biegów etc?

Pytam bo mam wrażenie, że handlarze sami nie wiedzą co sprzedają :)

Edytowane przez turzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie to raczej nie. Tip i s-tronic miały inną liczbę przełożeń.



Cena podana na podstawie konfiguratora (czyli przy zakupie nowego samochodu), natomiast ile kosztuje tak "luzem" kierownica ścięta w ASO to nie wiem nie pytałem.
ale to co piszesz, żeby sprzedać swoją z poduchą to całkiem dobra opcja (tylko żeby znalazł się chętny)
A jeszcze jedna kwestia, ori kierownica do naszych B8 podchodzi od A5,A6 (czy tylko A5) i kolejna sprawa czy w kierownicy poliftowej będzie chodziła multifunkcja ?

Zobacz co firma evo3000 udostępniła na swoim profilu na fb.
15138437_1838030089803298_37535625069191
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turzol w dziale o skrzyniach masz temat o rodzajach skrzyń jakie bym montowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie to raczej nie. Tip i s-tronic miały inną liczbę przełożeń.

Cena podana na podstawie konfiguratora (czyli przy zakupie nowego samochodu), natomiast ile kosztuje tak "luzem" kierownica ścięta w ASO to nie wiem nie pytałem.

ale to co piszesz, żeby sprzedać swoją z poduchą to całkiem dobra opcja (tylko żeby znalazł się chętny)

A jeszcze jedna kwestia, ori kierownica do naszych B8 podchodzi od A5,A6 (czy tylko A5) i kolejna sprawa czy w kierownicy poliftowej będzie chodziła multifunkcja ?

Zobacz co firma evo3000 udostępniła na swoim profilu na fb.

15138437_1838030089803298_37535625069191

Hmm, całkiem dobrze to wygląda. Ciekawe jakie materiały użyte do wykończenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników 2.0TDI...jaka oliwą zalewacie silnik?

Ja zostawiam w ASO na wymianie razem z Motul X-Clean+ 8100 5W-30 i panowie robią co do nich należy B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczę z poziomowaniem w nieskrętnych xenonach na sterowniki poliftowym (mc9) - udało się komuś to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczę z poziomowaniem w nieskrętnych xenonach na sterowniki poliftowym (mc9) - udało się komuś to zrobić?

Wszystko się komunikuje między sobą?

Jakie błędy?

Edytowane przez mlody020
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało mi tylko to, no i pewnie coś z kodowaniem.

Na Fis wywala mi ciągle:

Komunikat headlight range control defective

01312 - Powertrain Data Bus

004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 213
Mileage: 181166 km
Time Indication: 0
Date: 2016.10.12
Time: 18:27:59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało mi tylko to, no i pewnie coś z kodowaniem.

Na Fis wywala mi ciągle:

Komunikat headlight range control defective

01312 - Powertrain Data Bus

004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 213
Mileage: 181166 km
Time Indication: 0
Date: 2016.10.12
Time: 18:27:59

Nie zrobisz nastaw, bo coś jest nie tak z sygnałem. Coś źle podłączone, albo sterownik uwalony. Nie wiem co konkretnie może być. Obie lampy nie poziomują się? Czy tylko jedna?

01312 - Powertrain Data Bus: Wadliwy możliwe Objawy
  • Awaria Indicator Light (MIL) ON
  • Immobilizer Komunikacja zablokowany / Uruchom silnik zablokowany
Możliwe przyczyny
  • Okablowanie magistrali i / lub złącza (y) uszkodzony
  • Moduł (y) kontroli uszkodzony
Możliwe rozwiązania
  • Sprawdź magistrali Okablowanie i / lub Connector (s)
  • Sprawdź Control Module (e)
Edytowane przez mlody020
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy tylny dyfuzor zderzaka da sie okleić folią? Mam taką jakąś niby porządną, tylko nie wiem czy na takiej chropawej powierzchni będzie się trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin,

jaka to folia ?

Jaka struktura dyfuzora ... wrzuć fotki jak moźesz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin,

jaka to folia ?

Jaka struktura dyfuzora ... wrzuć fotki jak moźesz .

Dyfuzor to standard od 3.0 tdi a folie znajde jutro i fam znac. Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...