Manius69 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Potrzebuje ktoś lotkę do avanta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Jakby ktoś szukał mam przedni i tylny zderzak s-line polift wraz z kratkami na halogeny pod wersję ACC do sprzedania oraz wydech kompletny od 3.0tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Damian jakie to pieniądze ? Interesuje mnie : Wydech od 3,0 + dyfuzor s-line pod to na dwie rury Może być na PW . Jakieś foty masz tego ? Edytowane 25 Maja 2017 przez PIXI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Dyfuzora nie mam. Mam tylko sam zderzak S-line tył. Zderzak 400zł wydech 600zł. Wydech stan bardzo dobry 2015r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Ok, dzięki. Dam znać co z wydechem .... Zderzak mam s-line - potrzebuje tylko zmienić dokładkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) 3 godziny temu, PIXI napisał: Ok, dzięki. Dam znać co z wydechem .... Zderzak mam s-line - potrzebuje tylko zmienić dokładkę . Wydech jak poszukasz to wyrwiesz za 200-300zł z wieszakami. Kupiłem za 200zł pół roku temu. PS. Jakbyś czasem nie wiedział, to ja od tych Rotorów 19'' Edytowane 25 Maja 2017 przez JawoR36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Polosie ok? I łożysko flanszy? Polosie nowe.. lozysko flanszy? Nie wiem gdzie to jest, zapytam mechaniora Sent from my SM-G950F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 To nie hałasuje zacisk 4 tłoczki ? Kiedyś w S8 D2 miałem podobny dźwięk z zacisku Brembo 4 tłoczki tak hałasował przy zatrzymaniu auta Zacisk ok.. halas dobiega raczej bardziej ze srodka niz z kola jak sie jest pod autem.. niedlugo wymieniam klocki to sie zrobi rewizje zaciskow Sent from my SM-G950F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Łożysko flanszy polosi od strony kierowcy. Tam się wyrabia często gniazdo łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 2 godziny temu, olinek2 napisał: Łożysko flanszy polosi od strony kierowcy. Tam się wyrabia często gniazdo łożyska. Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian3769 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 15 godzin temu, st4yKool napisał: Zacisk ok.. halas dobiega raczej bardziej ze srodka niz z kola jak sie jest pod autem.. niedlugo wymieniam klocki to sie zrobi rewizje zaciskow Sent from my SM-G950F using Tapatalk Skręć kołem i szarpnij ręką za lewą półoś, góra dół I wszystko będziesz wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek986 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Nie wala się komuś zawór regulacji ciśnienia ten który przychodzi na pompie paliwa. Nr zaworu 0928 400 768. Ten co na zdjęciach poniżej: Potrzebuje go na parę dni bo chcę założyć do siebie i sprawdzić jak będzie się zachowywać (jakie wartości) będzie miało ciśnienie paliwa. Wymieniłem u siebie zawór ten który jest na szynie paliwowej. Wartości ciśnienia się znacznie poprawiły nie wahają się już tak bardzo ale dalej wydaje mi się że amplituda jest za duża i nie wiem czy wymiana samego zaworu na pompie paliwa coś pomoże czy trzeba wymienić pompę wysokiego ciśnienia. Nie chce kupować nowego zaworu bo jak będę musiał wymienić całą pompę to w zestawie z nią jest ten zawór nowy. Oczywiście chodzi mi o czysty zawór a nie taki z pompy która opiłkowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 37 minut temu, arturek986 napisał: Nie wala się komuś zawór regulacji ciśnienia ten który przychodzi na pompie paliwa. Nr zaworu 0928 400 768. Ten co na zdjęciach poniżej: Potrzebuje go na parę dni bo chcę założyć do siebie i sprawdzić jak będzie się zachowywać (jakie wartości) będzie miało ciśnienie paliwa. Wymieniłem u siebie zawór ten który jest na szynie paliwowej. Wartości ciśnienia się znacznie poprawiły nie wahają się już tak bardzo ale dalej wydaje mi się że amplituda jest za duża i nie wiem czy wymiana samego zaworu na pompie paliwa coś pomoże czy trzeba wymienić pompę wysokiego ciśnienia. Nie chce kupować nowego zaworu bo jak będę musiał wymienić całą pompę to w zestawie z nią jest ten zawór nowy. Oczywiście chodzi mi o czysty zawór a nie taki z pompy która opiłkowała tak z ciekawości zapytam czy wyskakują Ci błędy o przekroczeniu granicznego ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek986 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Tak - za niskie ciśnienie na szynie paliwowej, błąd wyskakuje raz na tydzień, czasem dwa tygodnie nie mam błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Opilkow nie ma w szynach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek986 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 16 minut temu, olinek2 napisał: Opilkow nie ma w szynach? Opiłków nie ma wszystko jest czyste. Sprawdzane był zarówno zawór na pompie jak i ten na szynie paliwowej. Na początku problem był w tym że silnik nie równo pracował na wolnych obrotach. Po wymianie zaworu na szynie paliwowej efekt nie równej pracy, wibracji ustał ale nadal raz na jakiś czas zapala mi się błąd związany z za niskim ciśnienie na szynie paliwowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 20 minut temu, arturek986 napisał: Tak - za niskie ciśnienie na szynie paliwowej, błąd wyskakuje raz na tydzień, czasem dwa tygodnie nie mam błędu mam chyba to samo, masz może nr błędu? jak błąd mi wyskakuje często to wymieniam filtr paliwa i trochę pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek986 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 8 minut temu, Góral65 napisał: mam chyba to samo, masz może nr błędu? jak błąd mi wyskakuje często to wymieniam filtr paliwa i trochę pomaga Nr błędów pojawiały mi się różne 5211, 5227, 5231 ale treść jest zawsze taka sama - ciśnienie w systemie/ na szynie paliwowej P0087 - za niskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 sprawdzę wieczorem jak będę w domu, nr chyba mam inny ale na pewno związany z ciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek986 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się