Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje ktoś lotkę do avanta?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jakby ktoś szukał mam przedni i tylny zderzak s-line polift wraz z kratkami na halogeny pod wersję ACC do sprzedania oraz wydech kompletny od 3.0tdi

Opublikowano (edytowane)

Damian jakie to pieniądze ?

Interesuje mnie :

Wydech od 3,0 + dyfuzor s-line pod to na dwie rury  :)

Może być na PW . Jakieś foty masz tego ?

Edytowane przez PIXI
Opublikowano

Dyfuzora nie mam. Mam tylko sam zderzak S-line tył. Zderzak 400zł wydech 600zł. Wydech stan bardzo dobry 2015r

Opublikowano

Ok, dzięki. Dam znać co z wydechem ....

Zderzak mam s-line - potrzebuje tylko zmienić dokładkę .

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, PIXI napisał:

Ok, dzięki. Dam znać co z wydechem ....

Zderzak mam s-line - potrzebuje tylko zmienić dokładkę .

Wydech jak poszukasz to wyrwiesz za 200-300zł z wieszakami. Kupiłem za 200zł pół roku temu.

PS. Jakbyś czasem nie wiedział, to ja od tych Rotorów 19''

Edytowane przez JawoR36
Opublikowano
Polosie ok? I łożysko flanszy?

Polosie nowe.. lozysko flanszy? Nie wiem gdzie to jest, zapytam mechaniora :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano
To nie hałasuje zacisk 4 tłoczki ? Kiedyś w S8 D2 miałem podobny dźwięk z zacisku Brembo 4 tłoczki tak hałasował przy zatrzymaniu auta

Zacisk ok.. halas dobiega raczej bardziej ze srodka niz z kola jak sie jest pod autem.. niedlugo wymieniam klocki to sie zrobi rewizje zaciskow :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano

Łożysko flanszy polosi od strony kierowcy. Tam się wyrabia często gniazdo łożyska.

Opublikowano
2 godziny temu, olinek2 napisał:

Łożysko flanszy polosi od strony kierowcy. Tam się wyrabia często gniazdo łożyska.

Dokładnie

Opublikowano
15 godzin temu, st4yKool napisał:


Zacisk ok.. halas dobiega raczej bardziej ze srodka niz z kola jak sie jest pod autem.. niedlugo wymieniam klocki to sie zrobi rewizje zaciskow :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Skręć kołem i szarpnij ręką za lewą półoś, góra dół  

I wszystko będziesz wiedział

Opublikowano

Nie wala się komuś zawór regulacji ciśnienia ten który przychodzi na pompie paliwa. Nr zaworu 0928 400 768.  Ten co na zdjęciach poniżej:

307waye.jpg

3025sle.jpg

Potrzebuje go na parę dni bo chcę założyć do siebie i sprawdzić jak będzie się zachowywać (jakie wartości) będzie miało ciśnienie paliwa.

Wymieniłem u siebie zawór ten który jest na szynie paliwowej. Wartości ciśnienia się znacznie poprawiły nie wahają się już tak bardzo ale dalej wydaje mi się że amplituda jest za duża i nie wiem czy wymiana samego zaworu na pompie paliwa coś pomoże czy trzeba wymienić pompę wysokiego ciśnienia.

Nie chce kupować nowego zaworu bo jak będę musiał wymienić całą pompę to w zestawie z nią jest ten zawór nowy.

Oczywiście chodzi mi o czysty zawór a nie taki z pompy która opiłkowała 

Opublikowano
37 minut temu, arturek986 napisał:

Nie wala się komuś zawór regulacji ciśnienia ten który przychodzi na pompie paliwa. Nr zaworu 0928 400 768.  Ten co na zdjęciach poniżej:

307waye.jpg

3025sle.jpg

Potrzebuje go na parę dni bo chcę założyć do siebie i sprawdzić jak będzie się zachowywać (jakie wartości) będzie miało ciśnienie paliwa.

Wymieniłem u siebie zawór ten który jest na szynie paliwowej. Wartości ciśnienia się znacznie poprawiły nie wahają się już tak bardzo ale dalej wydaje mi się że amplituda jest za duża i nie wiem czy wymiana samego zaworu na pompie paliwa coś pomoże czy trzeba wymienić pompę wysokiego ciśnienia.

Nie chce kupować nowego zaworu bo jak będę musiał wymienić całą pompę to w zestawie z nią jest ten zawór nowy.

Oczywiście chodzi mi o czysty zawór a nie taki z pompy która opiłkowała 

tak z ciekawości zapytam czy wyskakują Ci błędy o przekroczeniu granicznego ciśnienia?

Opublikowano

Tak - za niskie ciśnienie na szynie paliwowej, błąd wyskakuje raz na tydzień, czasem dwa tygodnie nie mam błędu

Opublikowano

Opilkow nie ma w szynach?

Opublikowano
16 minut temu, olinek2 napisał:

Opilkow nie ma w szynach?

Opiłków nie ma wszystko jest czyste.

Sprawdzane był zarówno zawór na pompie jak i ten na szynie paliwowej.

Na początku problem był w tym że silnik nie równo pracował na wolnych obrotach. 

Po wymianie zaworu na szynie paliwowej efekt nie równej pracy, wibracji ustał ale nadal raz na jakiś czas zapala mi się błąd związany z za niskim ciśnienie na szynie paliwowej.

Opublikowano
20 minut temu, arturek986 napisał:

Tak - za niskie ciśnienie na szynie paliwowej, błąd wyskakuje raz na tydzień, czasem dwa tygodnie nie mam błędu

mam chyba to samo, masz może nr błędu? 

jak błąd mi wyskakuje często to wymieniam filtr paliwa i trochę pomaga 

Opublikowano
8 minut temu, Góral65 napisał:

mam chyba to samo, masz może nr błędu? 

jak błąd mi wyskakuje często to wymieniam filtr paliwa i trochę pomaga 

Nr błędów pojawiały mi się różne 5211, 5227, 5231 ale treść jest zawsze taka sama - ciśnienie w systemie/ na szynie paliwowej

P0087 - za niskie

Opublikowano

sprawdzę wieczorem jak będę w domu, nr chyba mam inny ale na pewno związany z ciśnieniem  

Opublikowano

OK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...