deafca Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Godzinę temu, sowiq napisał: 8-pinowa. Eee... to Ci nie pomogę , mam tylko 6 pinową
amaradaar Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Godzinę temu, sowiq napisał: 8-pinowa. mam gdzieś całe lusterko w szafie zabunkrowane
Kooga Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Panowie czy jest otwor centrujacy 66,45? B8 ma 66,6 i sie zastanawiam czy to jest to samo
Hohe Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Czy to samo, to nie wiem, ale nie sądzę żeby 1/10mm miała jakieś znaczenie.
olinek2 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Ma. Przekonałem się u siebie. Dystanse były z taką tolerancja I sumarycznie 0.4mm powodowało mocne bicie kierownicy.
Kooga Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 4 minuty temu, olinek2 napisał: Ma. Przekonałem się u siebie. Dystanse były z taką tolerancja I sumarycznie 0.4mm powodowało mocne bicie kierownicy. No i wlasnie to u mnie wystepuje. przy 100 w gore jest ostre bicie kierownicy. Czyli Dawmac mnie troche oszukal...
Hohe Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 3 minuty temu, olinek2 napisał: Ma. Przekonałem się u siebie. Dystanse były z taką tolerancja I sumarycznie 0.4mm powodowało mocne bicie kierownicy. Dlaczego sumarycznie, przecież to średnica. Po za tym felgi mają mniejszy otwór, więc będzie ciaśniej.
olinek2 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Felga ma 66.6 a czasem 65. Jacek miałem dystans zmieniający centrowanie, więc jak zrobili dwie takie tolerancje to wyszło 0.4mm. Aktualnie mam max 5 setek w sumie bo na centrum toczylem u kolegi i jest bez porównania do kupnych. Problem kierownicy trzepiacej znikł.
Kooga Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Musial ktos z was wymieniac sruby na stozkowe przy wymianie felg? Oryginalnie sa kuliste. Sprzedawca mowi, ze to moze byc przyczyna bo taka roznica 66,45 a 66,6 to jest nic i to nie przez to jest bicie.
st4yKool Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 ori sroby sa stozkowe.. ja przynajmniej mam takie wszystkie, lacznie z ori zlodziejkami nowymi, tez stozek..
Kooga Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 11 minut temu, st4yKool napisał: ori sroby sa stozkowe.. ja przynajmniej mam takie wszystkie, lacznie z ori zlodziejkami nowymi, tez stozek.. Ja mam takie
bodas Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Ori w vagu od zawsze kula 11 minut temu, st4yKool napisał: ori sroby sa stozkowe.. ja przynajmniej mam takie wszystkie, lacznie z ori zlodziejkami nowymi, tez stozek..
Hohe Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Śruby muszą pasować do gniazd. Inaczej może być różnie, wibracje etc.
Hohe Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 44 minuty temu, Kooga napisał: Musial ktos z was wymieniac sruby na stozkowe przy wymianie felg? Oryginalnie sa kuliste. Sprzedawca mowi, ze to moze byc przyczyna bo taka roznica 66,45 a 66,6 to jest nic i to nie przez to jest bicie. Moim zdaniem, to centralny otwór jest tylko po to, żeby było łatwiej założyć koło. A o to żeby było centralnie, nie było bicia, etc - odpowiadają śruby. Dlatego nie widzę stożkowych śrub w kulowych gniazdach i odwrotnie. Ale to tylko moje zdanie.
st4yKool Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Ori w vagu od zawsze kula Dziwne aso sprzedaje zlodziejki do b8 stozek tylko..Sent from my SM-T815 using Tapatalk
Kooga Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 9 minut temu, Hohe napisał: Moim zdaniem, to centralny otwór jest tylko po to, żeby było łatwiej założyć koło. A o to żeby było centralnie, nie było bicia, etc - odpowiadają śruby. Dlatego nie widzę stożkowych śrub w kulowych gniazdach i odwrotnie. Ale to tylko moje zdanie. Tez jestem tego zdania, ze ten otwor centrujacy to wlasnie tylko po to. Nie za bardzo wiem w czym szukac przyczyny bo sruby pasuja normalnie i felga tez wyglada, ze ma otwory kuliste
piotrekb_tt Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Tez jestem tego zdania, ze ten otwor centrujacy to wlasnie tylko po to. Nie za bardzo wiem w czym szukac przyczyny bo sruby pasuja normalnie i felga tez wyglada, ze ma otwory kuliste To zalozcie felgę z większym otworem centrujacym na piastę o mniejszej średnicy i wycentrujcie ja srubami. Kierownica polamie wam ręce przy 120km/h
olinek2 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Jak uważacie że po to jest ten otwór i oiasya to załóżcie dystans zmniejszający średnicę piasty i zakręcie kolo [emoji6] gwarantuje że będzie bilo niemiłosiernie
Kooga Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 3 minuty temu, piotrekb_tt napisał: To zalozcie felgę z większym otworem centrujacym na piastę o mniejszej średnicy i wycentrujcie ja srubami. Kierownica polamie wam ręce przy 120km/h Bardzo mozliwe
Wolf1991 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Serwus Pany nie wala sie komuś w garażu przypadkiem nie działający oryginalny czujnik PDC? Jakby kto miał to prosze o kontakt odkupie. Sprawa dość pilna..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się