Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, sowiq napisał:

8-pinowa.

Eee... to Ci nie pomogę , mam tylko 6 pinową 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie czy jest otwor centrujacy 66,45? B8 ma 66,6 i sie zastanawiam czy to jest to samo  :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to samo, to nie wiem, ale nie sądzę żeby 1/10mm miała jakieś znaczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma. Przekonałem się u siebie. Dystanse były z taką tolerancja I sumarycznie 0.4mm powodowało mocne bicie kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, olinek2 napisał:

Ma. Przekonałem się u siebie. Dystanse były z taką tolerancja I sumarycznie 0.4mm powodowało mocne bicie kierownicy.

No i wlasnie to u mnie wystepuje. przy 100 w gore jest ostre bicie kierownicy. Czyli Dawmac mnie troche oszukal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, olinek2 napisał:

Ma. Przekonałem się u siebie. Dystanse były z taką tolerancja I sumarycznie 0.4mm powodowało mocne bicie kierownicy.

Dlaczego sumarycznie, przecież to średnica. Po za tym felgi mają mniejszy otwór, więc będzie ciaśniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felga ma 66.6 a czasem 65. Jacek miałem dystans zmieniający centrowanie, więc jak zrobili dwie takie tolerancje to wyszło 0.4mm. Aktualnie mam max 5 setek w sumie bo na centrum toczylem u kolegi i jest bez porównania do kupnych. Problem kierownicy trzepiacej znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musial ktos z was wymieniac sruby na stozkowe przy wymianie felg? Oryginalnie sa kuliste. Sprzedawca mowi, ze to moze byc przyczyna bo taka roznica 66,45 a 66,6 to jest nic i to nie przez to jest bicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ori sroby sa stozkowe.. ja przynajmniej mam takie wszystkie, lacznie z ori zlodziejkami nowymi, tez stozek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, st4yKool napisał:

ori sroby sa stozkowe.. ja przynajmniej mam takie wszystkie, lacznie z ori zlodziejkami nowymi, tez stozek..

Ja mam takie

 

srubajpg_aqqxaqq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori w vagu od zawsze kula

11 minut temu, st4yKool napisał:

ori sroby sa stozkowe.. ja przynajmniej mam takie wszystkie, lacznie z ori zlodziejkami nowymi, tez stozek..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby muszą pasować do gniazd. Inaczej może być różnie, wibracje etc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

44 minuty temu, Kooga napisał:

Musial ktos z was wymieniac sruby na stozkowe przy wymianie felg? Oryginalnie sa kuliste. Sprzedawca mowi, ze to moze byc przyczyna bo taka roznica 66,45 a 66,6 to jest nic i to nie przez to jest bicie.

Moim zdaniem, to centralny otwór jest tylko po to, żeby było łatwiej założyć koło. A o to żeby było centralnie, nie było bicia, etc - odpowiadają śruby. Dlatego nie widzę stożkowych śrub w kulowych gniazdach i odwrotnie. Ale to tylko moje zdanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori w vagu od zawsze kula
 

Dziwne :) aso sprzedaje zlodziejki do b8 stozek tylko..

Sent from my SM-T815 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Hohe napisał:

 

Moim zdaniem, to centralny otwór jest tylko po to, żeby było łatwiej założyć koło. A o to żeby było centralnie, nie było bicia, etc - odpowiadają śruby. Dlatego nie widzę stożkowych śrub w kulowych gniazdach i odwrotnie. Ale to tylko moje zdanie. 

Tez jestem tego zdania, ze ten otwor centrujacy to wlasnie tylko po to. Nie za bardzo wiem w czym szukac przyczyny bo sruby pasuja normalnie i felga tez wyglada, ze ma otwory kuliste :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem tego zdania, ze ten otwor centrujacy to wlasnie tylko po to. Nie za bardzo wiem w czym szukac przyczyny bo sruby pasuja normalnie i felga tez wyglada, ze ma otwory kuliste :eusathink:

To zalozcie felgę z większym otworem centrujacym na piastę o mniejszej średnicy i wycentrujcie ja srubami. Kierownica polamie wam ręce przy 120km/h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uważacie że po to jest ten otwór i oiasya to załóżcie dystans zmniejszający średnicę piasty i zakręcie kolo [emoji6] gwarantuje że będzie bilo niemiłosiernie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, piotrekb_tt napisał:


To zalozcie felgę z większym otworem centrujacym na piastę o mniejszej średnicy i wycentrujcie ja srubami. Kierownica polamie wam ręce przy 120km/h

Bardzo mozliwe :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwus :hi:

Pany nie wala sie komuś w garażu przypadkiem nie działający oryginalny czujnik PDC? Jakby kto miał to prosze o kontakt odkupie. Sprawa dość pilna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...