KoJ@K Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 (edytowane) No to chyba trzeba sie bedzie rozgladac za troche innym rocznikiem ale dziwi mnie to, bo mam starsze Be szóstki o 5 lat, a nie są tak pognite ... Edytowane 13 Września 2017 przez KoJ@K
ArkadiuS Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Polifty też tak rdzewieją? Absolutnie nie, a Mam polift z 2012.
krystian3769 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) 9 godzin temu, KoJ@K napisał: No to chyba trzeba sie bedzie rozgladac za troche innym rocznikiem ale dziwi mnie to, bo mam starsze Be szóstki o 5 lat, a nie są tak pognite ... Mój jest z 2010 i jak na wakacjach zmieniałem przód ori. graty były w idealnym stanie. Zero korozji na lewej stronie błotników. B8 z początku serii miały kilka mankamentów, które zostały poprawione w rocznikach 09,10 Jak szukasz b8 to celuj w roczniki od 2010 Edytowane 14 Września 2017 przez krystian3769
zabiello Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 16 godzin temu, KoJ@K napisał: I pytanie nr dwa - czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? Mam z 2009 roku i całe w oryginalnym lakierze i zero rdzy. Nie mam nawet tych plastikowych osłon od kamieni na nadkolach a pomimo tego jest wszystko ok z rantami.
KoJ@K Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Kurde szkoda, bo ta byla naprawde fajnie doposażona itd... No i ale trzeba wybrać jakiś kompromis - czy starszy, pognity ale dopasiony egzemplarz, czy młodszy biedniejszy model ?!
KoJ@K Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Panowie, a macie gdzies jakas fotke porównań zderzaków z B8 przednich/tylnych w wersjach: zwykły/S-line/S4 ? Bo jeszcze za bardzo do końca nie rozróżniam tych fantów w B8
D4NTE Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) Godzinę temu, KoJ@K napisał: Panowie, a macie gdzies jakas fotke porównań zderzaków z B8 przednich/tylnych w wersjach: zwykły/S-line/S4 ? Bo jeszcze za bardzo do końca nie rozróżniam tych fantów w B8 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/113957-all-b8-pakiet-sportowy-s-line-oraz-s-line-exterieur/#entry1706166 Edytowane 14 Września 2017 przez D4NTE
pajda Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Panowie, a macie gdzies jakas fotke porównań zderzaków z B8 przednich/tylnych w wersjach: zwykły/S-line/S4 ? Bo jeszcze za bardzo do końca nie rozróżniam tych fantów w B8 Co to b8 szukasz?
Kooga Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 22 godziny temu, KoJ@K napisał: Panowie mam pytanko do osób, które przekładały zwykły przód S-line, na polifta S-line - ile Was to wszystko wynioslo i za ile pogoniliscie pozniej stare fanty ? I pytanie nr dwa - czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? Tak jak koledzy pisza, kieruj sie w 2010+, ja mam 2008, rocznikowo 2009. Blotniki przod pognite i to bardzo :|
KoJ@K Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 No i tak chyba zrobie... Szkoda, bo wnetrze i wypasy, w srodku tamta miala bardzo fajny, no ale ... W jej kasie mozna miec spokojnie 10r, no ale o takie wypasy juz trudniej
Norbas Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 1 godzinę temu, KoJ@K napisał: No i tak chyba zrobie... Szkoda, bo wnetrze i wypasy, w srodku tamta miala bardzo fajny, no ale ... W jej kasie mozna miec spokojnie 10r, no ale o takie wypasy juz trudniej Kupisz napchaną B8 i co będzie w niej robił ?! Szukaj jakiegoś średniaka
KoJ@K Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Wtedy z górki, bo dokładało by się z zewnątrz fanty - zdesie, koła, gwinty itd ale to by było zbyt proste i piękne ...
krystian3769 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Godzinę temu, KoJ@K napisał: Wtedy z górki, bo dokładało by się z zewnątrz fanty - zdesie, koła, gwinty itd ale to by było zbyt proste i piękne ... Ja teraz jak bym szukał ... To podstawą było by Q klima 3 strefy elektryczna klapa Resztę jako tako idzie domodzić Nie twierdzę że tego się nie da Albo szukał bym z mocnym MK
l.e.s.t.e.r Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 3 godziny temu, KoJ@K napisał: No i tak chyba zrobie... Szkoda, bo wnetrze i wypasy, w srodku tamta miala bardzo fajny, no ale ... W jej kasie mozna miec spokojnie 10r, no ale o takie wypasy juz trudniej błotnik w kolorze samochodu kupisz pewnie za 800zł , lepiej (taniej )kupić dwa błotniki niż doposażać auto.
KoJ@K Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) No tak racja, ale jezeli te elementy juz tak szybko pognily, to od razu mysle ze reszta tez za chwile poleci ... A pewnie gdybym kupil inny model w lepszym stanie blacharskim, a z mniejszym wypasem to wszystkiego bym nie dolozyl, tego co tamta sztuka ma ... Przynajmniej nie od razu Edytowane 14 Września 2017 przez KoJ@K
marcin_o23 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) no i modzenie b8 do najtańszych nie należy jak się chce grubo zrobić , btw na b8 poniżej 2010 bym nie zwracał uwagi Edytowane 14 Września 2017 przez marcin_o23
KoJ@K Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Wiem wiem, zdaje sobie z tego sprawe, dlatego fajnie by bylo wyrwac, jak najlepiej doposażoną, no ale są tez fanty, ktore sa tansze niz do B6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się