Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No to chyba trzeba sie bedzie rozgladac za troche innym rocznikiem :cool1: ale dziwi mnie to, bo mam starsze Be szóstki o 5 lat, a nie są tak pognite ...:eusathink:

Edytowane przez KoJ@K
  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Polifty też tak rdzewieją?

 

Opublikowano
Polifty też tak rdzewieją?
 
Absolutnie nie, a Mam polift z 2012.
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, KoJ@K napisał:

No to chyba trzeba sie bedzie rozgladac za troche innym rocznikiem :cool1: ale dziwi mnie to, bo mam starsze Be szóstki o 5 lat, a nie są tak pognite ...:eusathink:

Mój jest z 2010 i jak na wakacjach zmieniałem przód ori. graty były w idealnym stanie. Zero korozji na lewej stronie błotników. 

B8 z początku serii miały kilka mankamentów, które zostały poprawione w rocznikach 09,10

Jak szukasz b8 to celuj w roczniki od 2010 

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano
16 godzin temu, KoJ@K napisał:

I pytanie nr dwa - czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? 

Mam z 2009 roku i całe w oryginalnym lakierze i zero rdzy. Nie mam nawet tych plastikowych osłon od kamieni na nadkolach a pomimo tego jest wszystko ok z rantami.

Opublikowano

Kurde szkoda, bo ta byla naprawde fajnie doposażona itd... No i ale trzeba wybrać jakiś kompromis - czy starszy, pognity ale dopasiony egzemplarz, czy młodszy biedniejszy model ?! :eusathink:

Opublikowano

 

Panowie, a macie gdzies jakas fotke porównań zderzaków z B8 przednich/tylnych w wersjach: zwykły/S-line/S4 ? Bo jeszcze za bardzo do końca nie rozróżniam tych fantów w B8 :kox:

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, KoJ@K napisał:

 

Panowie, a macie gdzies jakas fotke porównań zderzaków z B8 przednich/tylnych w wersjach: zwykły/S-line/S4 ? Bo jeszcze za bardzo do końca nie rozróżniam tych fantów w B8 :kox:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/113957-all-b8-pakiet-sportowy-s-line-oraz-s-line-exterieur/#entry1706166

Edytowane przez D4NTE
Opublikowano
 
Panowie, a macie gdzies jakas fotke porównań zderzaków z B8 przednich/tylnych w wersjach: zwykły/S-line/S4 ? Bo jeszcze za bardzo do końca nie rozróżniam tych fantów w B8 :kox:
Co to b8 szukasz?
Opublikowano

:cicho:

:yes2:

Opublikowano
22 godziny temu, KoJ@K napisał:

Panowie mam pytanko do osób, które przekładały zwykły przód S-line, na polifta S-line - ile Was to wszystko wynioslo i za ile pogoniliscie pozniej stare fanty ? I pytanie nr dwa - czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? :kox: 

Tak jak koledzy pisza, kieruj sie w 2010+, ja mam 2008, rocznikowo 2009. Blotniki przod pognite i to bardzo :|

Opublikowano

No i tak chyba zrobie... Szkoda, bo wnetrze i wypasy, w srodku tamta miala bardzo fajny, no ale ...

W jej kasie mozna miec spokojnie 10r, no ale o takie wypasy juz trudniej :wink:

 

Opublikowano
41 minut temu, KoJ@K napisał:

:cicho:

:yes2:

:naughty:

Opublikowano
1 godzinę temu, KoJ@K napisał:

No i tak chyba zrobie... Szkoda, bo wnetrze i wypasy, w srodku tamta miala bardzo fajny, no ale ...

W jej kasie mozna miec spokojnie 10r, no ale o takie wypasy juz trudniej :wink:

 

Kupisz napchaną B8 i co będzie w niej robił ?! :P:decayed:  Szukaj jakiegoś średniaka :kox: 

Opublikowano

Wtedy z górki, bo dokładało by się z zewnątrz fanty - zdesie, koła, gwinty itd :whistling: ale to by było zbyt proste i piękne ...

Opublikowano
Godzinę temu, KoJ@K napisał:

Wtedy z górki, bo dokładało by się z zewnątrz fanty - zdesie, koła, gwinty itd :whistling: ale to by było zbyt proste i piękne ...

Ja teraz jak bym szukał ...

To podstawą było by Q 

klima 3 strefy 

elektryczna klapa

Resztę jako tako idzie domodzić 

Nie twierdzę że tego się nie da :wink:

Albo szukał bym z mocnym MK

 

Opublikowano
3 godziny temu, KoJ@K napisał:

No i tak chyba zrobie... Szkoda, bo wnetrze i wypasy, w srodku tamta miala bardzo fajny, no ale ...

W jej kasie mozna miec spokojnie 10r, no ale o takie wypasy juz trudniej :wink:

 

błotnik w kolorze samochodu kupisz pewnie za 800zł , lepiej (taniej )kupić dwa błotniki niż doposażać auto.

Opublikowano (edytowane)

No tak racja, ale jezeli te elementy juz tak szybko pognily, to od razu mysle ze reszta tez za chwile poleci ...

A pewnie gdybym kupil inny model w lepszym stanie blacharskim, a z mniejszym wypasem to wszystkiego bym nie dolozyl, tego co tamta sztuka ma ... Przynajmniej nie od razu :whistling:

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano (edytowane)

no i modzenie b8 do najtańszych nie należy jak się chce grubo zrobić ;), btw na b8 poniżej 2010 bym nie zwracał uwagi 

Edytowane przez marcin_o23
Opublikowano

Wiem wiem, zdaje sobie z tego sprawe, dlatego fajnie by bylo wyrwac, jak najlepiej doposażoną, no ale są tez fanty, ktore sa tansze niz do B6 :wink: 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...