wrclaguna Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 wie ktos jak w 3.0 TDI rozwiazany jest dogrzewacz? elektryczny czy na paliwo? Mozesz sprawdzić to w opcji CAR
gregski Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Grzegorz, mam opcje wylaczenia go, ale co mi to mowi? z ciekawostek: mialem dzis sporo czasu i 100km w jedna strone do przejechania po autostradzie. chyba pierwszy raz w zyciu jechalem moim A4 dluzej 120 kmh. efekt? spalanie 5,4 l/100km. wymieklem. z jednej strony to jest rakieta potrafi pokazac na zegarze 260 kmh, z drugiej potrafi spalic jak maly dieselek w druga strone spalil tyle samo wiec to nie wiatr w plecy
gregski Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Fr0styyy. dzieki. rozumiem, ze w wersji z dogrzewaczem nie ma wylacznika?
wrclaguna Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Kazdy diesel ją ma albo mozesz ustawic na AUTO lub wyłaczyć ja.
gregski Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Rozumiem. Czyli w wersji z ogrzewaniem postojowym jest dogrzewacz paliwowy, w wersji bez tylko elektryczny w ukladzie nawiewow. Dzieki za info.
ciasnyWiesiek Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 tak jak juz pisalem z wrlaguna na temat zamontwania amerykanskich tablic. numer czesci juz mam 8K0 807 285 tylko pytanie czy tzreba miec specjanlny grill z mozliwoscia wymiany na blende usa??? bo u mnie jest grill z zintegrowana blenda europejska :-( jelsi zna kto numer grilla bede wdzieczny
sysek27 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Panowie może ktoś zerknąć: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/moge-skasowac-bledow-251687/
_Gabriel_ Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 podlaczyles dobrze wiatrak z przodu?
griga-st Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Pytanie do posiadaczy 2.0TFSI. Ma ktoś może w użytku bagnet 06J 115 611 E? Google powiedziało mi, ze prawdopodobnie pasuje:eusathink:
artua2 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 czy zeby wrzucić klimę 2 strefową wystarczy zmienić sterownik-klimatronic i wsio?
dziadek Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 czy zeby wrzucić klimę 2 strefową wystarczy zmienić sterownik-klimatronic i wsio? nie - różnica w silniczkach klap i ich ilości
artua2 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 czy zeby wrzucić klimę 2 strefową wystarczy zmienić sterownik-klimatronic i wsio? nie - różnica w silniczkach klap i ich ilości czyli rozbieranie deski rozdzielczej?
wrclaguna Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 czy zeby wrzucić klimę 2 strefową wystarczy zmienić sterownik-klimatronic i wsio? Oprócz tych rzeczy do wymiany jest wszystko tzn. nagrzewnica , kanały oraz dodatkowo instalacja . Roznice sa jeszcze w ilościach silniczków klap tak jak wspomniał dziadek Deske oczywiscie ze trzeba zrzucić wszystko do zrobienia .
sysek27 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Panowie coś mi rozładowuje aku i teraz nie wiem co jest jakaś możliwość sprawdzenia tego jedyne co to grzebałem w aucie przy montażu PDC zasilanie do niego wziąłem z prawej prawej strony tam gdzie są bezpieczniki wykorzystałem wolne miejsce i w trakcie prac padł mi akumulator naładowałem go i wczoraj było dobrze dzisiaj rano chcę odpalić auto i koniec nawet się nie otwarło z pilota teraz pytanie czy coś go rozładowało do zera czy po prostu padło aku tak nagle jest możliwość sprawdzenia tego jakoś?
wrclaguna Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 A ile ładowałes AKU ? sprawdzałes duze bezpieczniki ? Jak robiłes rozrzad to nie zrobiłes jakiegos zwarcia (wiatraki) ?
sysek27 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 A PDC ma mieć zasilanie stałe czy po zapłonie? Teraz założyłem inne aku i zobaczę tylko pogubiło się masę rzeczy np. zegar się sam nie ustawia zielone menu nie umię włączyć i jeszcze taki błąd którego nie idzie skasować rozumie że chodzi o zrobienie jakiś adaptacji tylko nie wiem jak... Wednesday,14,November,2012,12:30:29:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 19: CAN Gateway Labels: 8T0-907-468.clb Control Module Part Number: 8T0 907 468 P HW: 8T0 907 468 K Component and/or Version: GW-BEM 4CAN-M H09 0095 Software Coding: 000303 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 VCID: 4E986C66E68D336C Fault Codes have been Erased 1 Fault Found 03041 - Energy Management Active 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 226 Mileage: 173630 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.14 Time: 07:38:00 Wednesday,14,November,2012,12:35:44:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 07: Control Head Labels: 8T0-035-7xx-07-H.clb Control Module Part Number: 8T0 035 729 N HW: 4E0 035 729 Component and/or Version: Interfacebox H43 5150 Software Coding: 0000000 Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 Additional Info: 8T0919609 E0380 BedienteilH08 0100 Additional Info: Geraet 00000 VCID: 448C4E4E38C1C93C 2 Faults Found 00003 - Control Module 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame Fault Status: 01100101 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 226 Mileage: 173630 km Time Indication: 0 Date: 2012.11.14 Time: 07:28:50 01042 - Control Module; Not Coded 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1
wrclaguna Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Akumualtor porzadnie naładowac musisz i wtedy skasuj błedy .
_Gabriel_ Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 a przypadkiem nie chodzi o to, ze podpial inny aku i komp to wykryl, ze nowy aku nie jest zakodowany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się