Hohe Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 57 minut temu, KoJ@K napisał: Niestety mało ktono tym wie (do nie dawna jeszcze ja) ale za brak tylnej wycieraczki można stracić dowód. Co prawda milicjant musi być naprawde mendą, ale jak najbardziej może to zrobić, tak jak napisał @wampir . Sam nie dawno miałem taką sytuacje i się o tym dowiedziałem (zatrzymali mnie za brak rejki z przodu) pozniej ze ciemne szyby z przodu, ze troche kola wystawały, brak wycieraczki i inne takie takie... A ja myślę, że ten Twój milicjant był troche nadgorliwy. W jaki sposób ma Ci udowodnić, że tą wycieraczkę Twoje auto powinno posiadać? Co innego jakby była a nie działała.
Dev Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 W kodeksie o ruchu drogowym nie ma żadnej informacji na temat wycieraczki tylnej szyby
KoJ@K Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 Mówie jak było (znajomemu kiedyś za jej brak zabrali dowód) , ale że było jeszcze kilka innych "niedozwolonych rzeczy" to nie pyskowałem i nie drążyłem tematu wycieraczki
Dev Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 9 minut temu, KoJ@K napisał: Mówie jak było (znajomemu kiedyś za jej brak zabrali dowód) , ale że było jeszcze kilka innych "niedozwolonych rzeczy" to nie pyskowałem i nie drążyłem tematu wycieraczki Nagięli przepisy.
duzy616 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Panowie co byście wybrali, uznajmy, że wszystkie są pewne i podobnie zadbane. A6 C6 allroad 3,0 tdi tiptronic 2010 r. A4 B8 allroad 2.0 tdi 177km s-tronic 2013 r. A4 B8 allroad 3.0 tdi 240 km s-tronic 2010 r. ewentualnie Passat alltrack 2.0 tdi 177 km DSG 6 2013 r.
WydRos Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 5 godzin temu, duzy616 napisał: Panowie co byście wybrali, uznajmy, że wszystkie są pewne i podobnie zadbane. A6 C6 allroad 3,0 tdi tiptronic 2010 r. A4 B8 allroad 2.0 tdi 177km s-tronic 2013 r. A4 B8 allroad 3.0 tdi 240 km s-tronic 2010 r. ewentualnie Passat alltrack 2.0 tdi 177 km DSG 6 2013 r. Wszystko zależy od wyposażenia Ale jak allroad to tylko 3.0 tdi
duzy616 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 47 minut temu, Dev napisał: Bierz passata V6 to koszty a A4 B8 2.0 tdi 177km stronic nie warto.
Dev Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 1 minutę temu, duzy616 napisał: a A4 B8 2.0 tdi 177km stronic nie warto. Passat jest bardziej przestronny w środku a 3.0tdi jest kosztowny Wiadomo lepiej jeździ ale na to bym nie patrzył
duzy616 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 1 minutę temu, Dev napisał: Passat jest bardziej przestronny w środku a 3.0tdi jest kosztowny Wiadomo lepiej jeździ ale na to bym nie patrzył Ale nadal pytam co z a4 b8 2.0 tdi 177km Co jest bardziej trwałe stronic czy DSG?
luk330 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 11 godzin temu, Dev napisał: W kodeksie o ruchu drogowym nie ma żadnej informacji na temat wycieraczki tylnej szyby Ale pewnie w homologacji pojazdu jest o tym informacja, a na podstawie homologacji dopuszczany jest pojazd do ruchu. Głośno myślę, ale można się diagnosty jakiegoś podpytać co tam mają na checkliście i co ją definiuje.
wampir Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Masz rację, homologacja, ale i tak znajdzie się ktoś, kto powie że u niego na wsi nie sprawdzają i może jeździć jak chce.
Gibons Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 5 godzin temu, Dev napisał: Bierz passata V6 to koszty Jakie koszty Dev nie jest zle
Dev Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 4 godziny temu, duzy616 napisał: Co jest bardziej trwałe stronic czy DSG? to jest to samo
Dev Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 14 minut temu, Gibons napisał: Jakie koszty Dev nie jest zle mi mozesz tłumaczyc...
turzol Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 14 minut temu, Gibons napisał: Jakie koszty Dev nie jest zle Dokładmnie. V6 spali troche wiecej niż 2.0 w gnoju a kultura pracy silnika nieporównywalnie większa od 4 garów. Ja co prawda mam ten motor w Phaetonie ale koszta eksploatacji wychodzą ciut więcej jak 1.9TDI. Filtry kosztują tyle samo, jedynie oliwy trzeba więcej na wymianę.
pajda Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 22 minuty temu, turzol napisał: Dokładmnie. V6 spali troche wiecej niż 2.0 w gnoju a kultura pracy silnika nieporównywalnie większa od 4 garów. Ja co prawda mam ten motor w Phaetonie ale koszta eksploatacji wychodzą ciut więcej jak 1.9TDI. Filtry kosztują tyle samo, jedynie oliwy trzeba więcej na wymianę. Trochę więcej? 2.0 spali 7 l na 100 3.0 spali 10l na 100 To jest trochę? To jest 42 % więcej
turzol Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, pajda napisał: Trochę więcej? 2.0 spali 7 l na 100 3.0 spali 10l na 100 To jest trochę? To jest 42 % więcej porównując moje spalanie z autem służbowym SuperB III 2.0TDI 190PS 4x4 to różnica w jeździe mieszanej jest rzędu 1-1,5l/100km a kura jest o ponad pół tony lżejsza od Fejtka. Więc uważam że wszystko zależy od masy auta, nie wierzę że lekkie A4 3.0TDI przekroczy 9,5l/100 w mieszanym cyklu, chyba że ktoś pałuje do odciny Edytowane 28 Lutego 2019 przez turzol
Gibons Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 22 minuty temu, turzol napisał: porównując moje spalanie z autem służbowym SuperB III 2.0TDI 190PS 4x4 to różnica w jeździe mieszanej jest rzędu 1-1,5l/100km a kura jest o ponad ponad pół tony lżejsza od Fejtka. Więc uważam że wszystko zależy od masy auta, nie wierzę że lekkie A4 3.0TDI przekroczy 9,5l/100 w mieszanym cyklu, chyba że ktoś pałuje do odciny Mi wychodzi 9L w cyklu 50/50 ale nie o to tutaj chodzi. Patrząc na to to niech bierze 1.4 silnik bardziej chodziło o serwis.
turzol Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Serwis wychodzi podobnie nie licząc wymiany rorządu, który w 3.0 jest teoretycznie bezobsługowy, w praktyce wiadomo jak to wygląda. Dopóki nie ma objawów naciągniętego łancucha to wątpie że ktoś wymienia zapobiegawczo. Hamulce standardowo są wieksze więc koszt zakupu też wyższy, ale nie są to różnice diametralne. Nie wiem skąd takie przeświadczenie że V6 jest dużo droższe w serwisowaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się