wrclaguna Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Masz numer tego czujnika ? bład ?
siwucha Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Po podpięciu pod kompa pojawiły się takie kody: p2463 p0193 p0473 p0471 Pod skasowaniu błedów pozostały tylko p0473 i p0471. Pod wyjechaniu od diagnosty znowu zapaliła się kontrolka Dpf (bez engine i mrugających świec), Jechałem jednostanie na 3-cim biegu ok 60km/h przez 10min i kontrolka zgasła.
wrclaguna Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 To masz do wymiany czujnik roznicy cisnien VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
siwucha Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Czy wymiana tego czujnika to skomplikowana operacja?? Masz może numer katalogowy tego czujnika?? Z góry dzięki
wrclaguna Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Czujnik masz miedzy silnikiem a sciana grodziową , w ASO zawsze maja na stanie lub ALLEGRO . Łatwo go poznać poniwaz idą do niego dwie rurki . Oryginalny czujnik różnicy ciśnień Volkswagen Audi (2835031063) - motoAllegro
jedrekx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 To wytłumacz skąd sterownik pod EURO 3 w ETCE nie znam wytłumaczenia
Orzeł Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 mi ostatnio padły 2 czujniki w jednej chwili..... czujnik różnicy ciśnień i czujnik temperatury spalin 1. Może faktycznie niskie temperatury je wykańczają?? wg czujnika Temperature przed turbo na wolnych obrotach miałem 1100 sotpni
gregski Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 chopy, przeglad przy 120kkm to filtry, plyny, cos jeszcze?
jedrekx Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 jeśli 2 lata od ostatniego przeglądu to też płyn hamulcowy
Cuber Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Ja własnei oddałem do ASO furmanę na wymianę tego czujnika + zniwelowanie nieszczelności. ZObaczymy popołudniu co i jak....
gregski Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Cuber raportuj. Jedrekx, dzieki, dorzucam do listy todo. Ja swojego wstawiam zaraz po swietach na przegladzik, a oddzielnie podjade przed swietami na kompletny check klimy, niech mu sprawdza i uzupelnia poziom oleju i czynnika, no i czyszczenie parownika, bo zaczyna waniac Maja sprawdzic endoskopem jego stan zasyfienia.
gregski Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 olej, filtry wszystkie, zdaje sie wymiana paska pompy, wymiana plynu hamulcowego, klima (olej+czynnik+ozonowanie), przeglad zawiasu i wszystkich punktow std. o czyms zapomnialem? co ile sie zmienia olej w manualnej skrzyni biegow?
griga-st Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Z ta klima to bardzo mądrze:thumbup1: zwłaszcza jak ktoś ma dzieci. Wiele osób to bagatelizuje, a to się może tym skończyć: Choroba legionistów Swoja droga dlaczego w A4 występuje ten problem z klima o wiele częściej/wcześniej jak np w BMW3? Ktoś mi coś tłumaczył o niefortunnym ustawieniu parownika?
Orzeł Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Panowie jutro mam wyzwanie wiec czekam na sugestie... Dzisiaj po wymianie czujnika róznicy ciśnień i temperatury spalin 1 dopaliłem DPFa - zszedł do 3g. Elegancko auto popracowało na wolnych obrotach, przejechałem się na jazdę próbną i gitara. Wyjechałem z pracy do domu i po 25 km dałem troche w palnik ok 4 krpm na 4ce auto zgasło... wtoczyłem się na stacje i próba odpalenia zakończyła się fiaskiem. Brak błędów na vagu.... po 10 minutach auto odpalilo na 3 sek i znów zgasło... wg mnie ewidentny brak paliwa?? tylko gdzie i czego szukać. Dzisiaj już temat odpusciłem, ale jutro muszę od czegoś zacząć. Może ktoś miał podobną sytuacje i mnie nakieruje?? złe paliwo?? zatkany filtr?? padła pompa?? jakiś kolejny czujnik??
_Gabriel_ Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 hm... piotrek, ciekawe - u mnie nic takiego nie mialo miejsca ani raz. Ja bym lecial w strone cisnienia paliwa, mozliwe ze pompa.Dziwne, ze nie ma bledow w vagu...
Orzeł Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 moim zdaniem pompa by tak jak wcześniej "górą" nie dawała rady i wyrzucała błąd a tutaj auto odpaliło 2 razy po jakimś czasie..... - tak jakby trochę paliwa dostało i później znów brakło <myśli> będę jutro szukał jakby coś to pompa zapasowa jest
_Gabriel_ Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 moze gdzies jest nieszczelny uklad? kiedy zmieniales filtr paliwa? objawy troche jak po zapowietrzeniu ukladu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się