damianw Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Chyba jeszcze nie do końca, ale powoli się domyślam, więc rezygnuję ze zmiany na polift. Pokulam się nim jeszcze trochę i zmienię na nowszy, poliftowy Choć jak patrzę na mody wrclaguna to wydaję mi się, że moje to pikuś
gregski Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Panowie, z ta zarowka cofania jaja, to nie zarowka tylko spieprzony projekt - skropliny nie maja gdzie splynac i koroduje sciezka: Po przeczyszczeniu wszystko ok.
Hohe Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 To faktycznie jaja. Za dużo coś tych wpadek w B8. To nie Nyska albo Żuk żeby takie kwiatki wypadały.
proximpuh Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Nie moge w tej chwili podejść do auta, ale jak tylko będę mógł to Ci je oczywiście podam.---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ---------- Pytanie do ekspertów:Byłem dzisiaj wymienić komfort pod ten nieszczęsny mod z el. klapą. Udało się, komfort wymieniony i działa. Działa wszystko oprócz tylnych świateł, włącznie ze stopem. Moim skromnym zdaniem, jest to sprawa kodowania. W nowym komforcie jest o kilka cyfr dłuższe kodowanie (więcej opcji?). W zasadzie są to same zera. Myślę, że moduł ma zaprogramowane tylne ledy i tu jest problem. W momencie włączenia świateł, lekko się one zapalają, po czym gasną i wywala błąd. Ma ktoś pomysł jak przekodować to na zwykłe lampy? A ja myślałem że na wszystkim się znasz Tak. Zrobiłem to bez problemu. A możesz podać jakie masz kodowanie przy zwykłych lampach tylnych ? http://obrazki.elektroda.net/5255266900_1360268318_thumb.jpg Takie. Dzięki ---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ---------- wooo.... to troche grzebania bedzie!Rozumiem, ze sobie zdajesz sprawe, ile elementow trzeba wymienic przy zmianie przodu na poliftowy? Przerabiałem temat i wiem doskonale ile elementów:decayed:, kasy i roboty to "kosztuje"
wrclaguna Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Panowie, z ta zarowka cofania jaja, to nie zarowka tylko spieprzony projekt - skropliny nie maja gdzie splynac i koroduje sciezka:http://img.tapatalk.com/d/13/02/08/aju9asuh.jpg Po przeczyszczeniu wszystko ok. A nie koroduje ci klapa w tym miejscu ? ja w prawie w kazdym sedanie to widziałem
tomaszoo Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Panowie, z ta zarowka cofania jaja, to nie zarowka tylko spieprzony projekt - skropliny nie maja gdzie splynac i koroduje sciezka:http://img.tapatalk.com/d/13/02/08/aju9asuh.jpg Po przeczyszczeniu wszystko ok. Gniją lampy w B8, u mnie to, co u Ciebie x 5 Wiedzę też u siebie rdzę na klapie, o której pisze wrclaguna ma ktoś sprawdzone jak po oczyszczeniu wyeliminować zbieranie się tych skroplin? - bez robienia durszlaka z klapy wrclaguna - czy to występuje po zmianie na LED - w tym roku na 90% wybiorę się do Ciebie (no chyba, że zaczniesz świadczyć usługę zdalnie).
artua2 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Nie moge w tej chwili podejść do auta, ale jak tylko będę mógł to Ci je oczywiście podam.---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ---------- Pytanie do ekspertów:Byłem dzisiaj wymienić komfort pod ten nieszczęsny mod z el. klapą. Udało się, komfort wymieniony i działa. Działa wszystko oprócz tylnych świateł, włącznie ze stopem. Moim skromnym zdaniem, jest to sprawa kodowania. W nowym komforcie jest o kilka cyfr dłuższe kodowanie (więcej opcji?). W zasadzie są to same zera. Myślę, że moduł ma zaprogramowane tylne ledy i tu jest problem. W momencie włączenia świateł, lekko się one zapalają, po czym gasną i wywala błąd. Ma ktoś pomysł jak przekodować to na zwykłe lampy? A ja myślałem że na wszystkim się znasz Tak. Zrobiłem to bez problemu. A możesz podać jakie masz kodowanie przy zwykłych lampach tylnych ? http://obrazki.elektroda.net/5255266900_1360268318_thumb.jpg Takie. Dzięki ---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ---------- wooo.... to troche grzebania bedzie!Rozumiem, ze sobie zdajesz sprawe, ile elementow trzeba wymienic przy zmianie przodu na poliftowy? Przerabiałem temat i wiem doskonale ile elementów:decayed:, kasy i roboty to "kosztuje" to może pochwal sie doświadczeniem sam jestem ciekaw co trzeba wymieniać by mieć lampki z polifta i czy w ogóle da sie neony przednie zakodowac:)
mumen Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Panowie, z ta zarowka cofania jaja, to nie zarowka tylko spieprzony projekt - skropliny nie maja gdzie splynac i koroduje sciezka: U mnie to samo przerabiałem, skorodowane ścieżki, wyczyściłem ale problem powrócił i teraz jest tak ze co jakiś czas łapie błąd bo żarówka coś tam nie łączy (:
Hohe Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 To tylko w sedanach z tymi lampami? Czy avanty też rdzewieją?
darecy Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 To tylko w sedanach z tymi lampami? Czy avanty też rdzewieją? zmieniałem żarówkę kilka miesięcy temu i było sucho
darecy Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Mysleliscie o rezanku drive select? Wydaje się proste, ale wszystko sie wydaje proste wymaga zmiany pól samochodu:facepalm:
gregski Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Panowie, z ta zarowka cofania jaja, to nie zarowka tylko spieprzony projekt - skropliny nie maja gdzie splynac i koroduje sciezka:http://img.tapatalk.com/d/13/02/08/aju9asuh.jpg Po przeczyszczeniu wszystko ok. A nie koroduje ci klapa w tym miejscu ? ja w prawie w kazdym sedanie to widziałem Nie zwrocilem uwagi, sprawdze. Tu fota wywiniecia blotnika, ktos pytal: Jak na tak zaawansowane auto to i tak w sumie niewiele wpadek. Audi mi podpadlo w A5. Kolega odebral wlasnie polifta i bangolufsen totalnie nie gra w tym aucie. Mam wrazenie, ze raz bang zrobil projekt w limo a4 - tu gra najlepiej, kombi moze jeszcze, ale w a5 wrzucili troche z obydwu i wyszla z tego kupa. Porownywalismy w kilka osob, pytalismy nawet ignorantow - wszyscy zgodni. A5 ma sknoconego banga.
griga-st Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Mi jak zakładali samoświecącą tablicę rejestracyjna, wymienili w klapie tez jakąś podrdzewiałą część. Niestety nie mogę powiedzieć co to było. Cały koszt wymiany pokryła gwarancja.
proximpuh Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 to może pochwal sie doświadczeniem sam jestem ciekaw co trzeba wymieniać by mieć lampki z polifta i czy w ogóle da sie neony przednie zakodowac:) Znajdę chwilkę czasu to napiszę
KERCZI Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Samoswiecaca tablice? W de? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
griga-st Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 3M robi-ło. Z powodu ceny, a co za tym idzie małego popytu zaprzestali produkcji. Wygląda to kozacko na żywo. Poza tym(chyba)nikt takiego moda na forum nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się