griga-st Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Słuchajcie, podobno Audi w 2.0 TFSI wymienia bebechy w tych wadliwych silnikach, warunkiem jest, żeby auto było cały czas serwisowane i musi brać powyżej iluś tam (nie pamietam ilu) na 1000 km, nawet po gwarancji , dowiedziałem sie tego kilka dni temu zupełnie przypadkowo od doradcy serwisowego w ASO To ja ci przypomnę:decayed:Jak bierze 0,5-0,7L/1kkm robią wentyl odpowietrzający i softa, pow. 0,7L/1kkm wymieniają bebechy albo cały silnik. Przy czym próba olejowa jest robiona przy zaplombowanym silniku i obserwowana przez ECU(?), czyli jak ktoś by chciał w jakiś sposób spuścić olej to będzie to widać. jeszcze jedno: jeżeli stwierdzi się zużycie poniżej 0,5L(np.0,4999...L) właściciel musi zapłacić sam ok.1200zł. 2.0tfsi olej biorą do dzisiaj. Jedne mniej inne więcej. Nie bierze chyba tylko Turdziemu:hi: 2.0 TFSI.. większość aut do 2011 brało sporo oleju, dlatego ja odpuściłem ten motor.. Jedrex, to żałuj, bo teraz musisz się traktorem bujać A te pol litra oleju od zmiany do zmiany jakoś przeżyje w zamian za cicha, przyjemna jazdę.
jedrekx Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 pół litra dolać to luz.. ale jak czytałem o 1 litrze na 1000km to już "lekkie" przegięcie. powiem Ci, że wtedy się zastanawiałem bo nie robiłem aż takich przebiegów.. ale w tej chwili, w moim przypadku, zakup turbo benzyny jest nieopłacalny - za dużo jeżdżę, a 2.0TFSI nie spali mi na trasie 5,5-6 litrów przy moim bucie i na 19tkach a 2.0TDI CR nie jest takie głośne jakby się mogło wydawać
griga-st Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Przy rocznych przebiegach pow. 20kkm to tylko diesel. Ja mam jeszcze B7 i Smarta:facepalm: wiec jakoś wydalam:wink:
_Gabriel_ Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Przy rocznych przebiegach pow. 20kkm to tylko diesel. Ja mam jeszcze B7 i Smarta:facepalm: wiec jakoś wydalam:wink: fajny zestaw
mumen Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 No to ciekawe z tym spalaniem oleju, u mojej siostrzyczki Q5 2.0 TDI potrafi spokojnie trochę łyknąć na tysiąc km. Mój na szczęście nie bierze, a wiec wynika z tego że mam farta, jedyne co to mam wyciek przy wylocie oleju z turbiny, ale na tyle nie duże że przez ostatnie 20 tys. km nie dolałem oleju nic a nic czyli od wymiany do wymiany nie dolewam
Hohe Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Moje poprzednie A6 C6 2.4 łykało litra na tysiąc km. Lubiło olej, oj lubiło.
mumen Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Hehe, no to teraz jak sobie przeliczyłem od wymiany do wymiany mógł bym całkiem w normie dolać 10 ltr. tj. według cennika ASO 900 PLN dodatkowo na olej. To ja się pytam, po co wymieniać olej jak zawsze jest świeży, co 10 tys akurat nowe 5 litrów
casavio Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Witajcie Mam pytanko czy każde MMI 3G ma TV bo u mnie nie ma TV i teraz nie wiem czy koleś mi coś namieszał Vagiem czy go nie miałem bo auto mam od dwóch tygodni i nie jestem pewien. I jeszcze jedno mam B8 125kw i sportowe zawieszenie czy ktoś ma taką wersje jak ja i mógł by mi zmierzyć odległośc od rantu błotnika do podłoża, bo wydaje mi się że tył mi przysiada zmienił bym sprężyny na nowe tylko nie wiem może ten typ tak ma? Czekam na odp. Pozdrawiam
griga-st Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Ori tv kosztuje ok.tysiąca € A jak ściągana z DE to nie będzie odbierać w PL. Sprężyny tak szybko nie siadają, chyba ze poprzedni właściciel budował dom:decayed:
wrclaguna Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 WitajcieMam pytanko czy każde MMI 3G ma TV bo u mnie nie ma TV i teraz nie wiem czy koleś mi coś namieszał Vagiem czy go nie miałem bo auto mam od dwóch tygodni i nie jestem pewien. I jeszcze jedno mam B8 125kw i sportowe zawieszenie czy ktoś ma taką wersje jak ja i mógł by mi zmierzyć odległośc od rantu błotnika do podłoża, bo wydaje mi się że tył mi przysiada zmienił bym sprężyny na nowe tylko nie wiem może ten typ tak ma? Czekam na odp. Pozdrawiam Jesli chodzi o TUNER TV to najszybciej mozesz sprawdzic sprawdzajać czy masz go po lewej stronie we wnece w bagazniku Jesli chodzi o zawieszenie to wszystko masz we wlepie serwisowej na poczatku ksiazeczki .
jedrekx Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 No to ciekawe z tym spalaniem oleju, u mojej siostrzyczki Q5 2.0 TDI potrafi spokojnie trochę łyknąć na tysiąc km. Mój na szczęście nie bierze, a wiec wynika z tego że mam farta, jedyne co to mam wyciek przy wylocie oleju z turbiny, ale na tyle nie duże że przez ostatnie 20 tys. km nie dolałem oleju nic a nic czyli od wymiany do wymiany nie dolewam moje 2.0TDI też łyka trochę oleju, ale nigdy nie muszę dolewać między wymianami. a moje poprzednie A3 2.0TDI na pompowtryskach ani kropelki nie brał..
casavio Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 He sporo siana za TV myślałem że jak jest MMi 3G to jest w pakiecie A co do sprężyn to auto 3 lata woziło w bagażniku wzorniki kafelek a one nie są lekkie stąd moje pytanie.
casavio Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 W wlepce mam 1BE A moze ktos podesłac linka żeby odczytać te kody bo gdzieś widziałem na forum a teraz nie mogę znalezć I jeszcze jedno produkcje mam 09/09 czy mam jeszcze stary napęd pompy oleju czy już po zmianie? rej 10/09
mumen Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 WitajcieMam pytanko czy każde MMI 3G ma TV bo u mnie nie ma TV i teraz nie wiem czy koleś mi coś namieszał Vagiem czy go nie miałem bo auto mam od dwóch tygodni i nie jestem pewien. I jeszcze jedno mam B8 125kw i sportowe zawieszenie czy ktoś ma taką wersje jak ja i mógł by mi zmierzyć odległośc od rantu błotnika do podłoża, bo wydaje mi się że tył mi przysiada zmienił bym sprężyny na nowe tylko nie wiem może ten typ tak ma? Czekam na odp. Pozdrawiam Ja mam zawieszenie 1BE i u mnie jest odległość od rantu do asfaltu 66,5 cm na wszystkich czterech błotnikach tak samo, silnik 2.0 TDI więc taka sama waga jak Twój.
casavio Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Czyli ten typ tak ma bo u mnie jest dokładnie tyle samo Strasznie nisko w porównaniu do mojego starego b6 Dzięki Wam za odp. Pozdrawiam
mumen Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 No to tak ma być jest GUT . I się ciesz że tak masz bo to mocniejsze zawieszenie od standardowego i na dodatek nie sterczy jak bocian, a do gleby to jeszcze daleeeko daleko .
cool506 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Czyli ten typ tak ma bo u mnie jest dokładnie tyle samoStrasznie nisko w porównaniu do mojego starego b6 Dzięki Wam za odp. Pozdrawiam Jak Ci za nisko chętnie sie zamienie z dopłatą za moje (mam narazie "bociana")
griga-st Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Czy kierownica z łopatkami zmiany biegów wymaga dodatkowych hardware do obsługi DSG? Znalazłem z takim numerem: 8T0 419 091 B WUL (podchodzi mi, bo trójramienna i jednocześnie bez napisów:jerk:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się