Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale ma to w ogóle sens będę już czuł jakąś różnicę?

Roznica jest i to duza :wink: 314 vs 345

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale na 345 już pewnie 17tki zimowe nie wejdą? :kwasny:

Opublikowano

Panowie zaczynam powoli drążyć temat car audio, przygotowywać się do dłubania i mam pytanie dotyczące drzwi przednich. Na załączonym foto ( źródło allegro ) zaznaczyłem na czerwono środkowy element i mam pytanie czy to jest jakiś element demontowalny, przykręcony, wklejony ?

drzwi_a4b8.jpg

Wygląda to na idealne miejsce żeby dostać się do środka drzwi w celu ich wyklejenie matami. Miałbym wtedy 2 miejsca do operowania w środku : właśnie przez ten element i przez otwór głośnikowy. Zastanawiam się tylko czy przypadkiem nie ma podobnej sytuacji do tej jaką miałem w superbie2, też miałem po środku taki fajny element ale z drugiej strony był zamocowany mechanizm podnoszenia szyb a chciałbym uniknąć ruszania silnia i mechanizmy szyb i w miarę możliwość najlepiej było by nie ruszać tego co się da.

Tutaj foto tego co chciałbym w audicy zrobić z drzwiami ( foto z poprzedniego projektu mojego ):

superb18.jpg

Drzwi widać z zewnątrz oklejone matami STP, w środku całość również wyklejona dokładnie, część plastików zwłaszcza kostki złączeniowe zapsikane wygłuszaczem w sprayu, boczki oczywiście też wyklejone, tylko że pianką żeby uniknąć wszelkiego trzeszczenia i innych wkurzających dźwięków :

auperb5.jpg

Myślę że grzebnięcie drzwi w a4 nie będzie trudne, ważne tylko dla mnie jest aby uniknąć ściągania i demontażu mechaniki i elektroniki z drzwi, bo jak znam swoje możliwości i szczęście to zawsze coś spierdziele potem.

Opublikowano
ale na 345 już pewnie 17tki zimowe nie wejdą? :kwasny:

No wlasnie tego sie boje a nie chce zimowek zmieniac :kwasny:

Opublikowano

Z hamulcami to jest dobry mod. Mam tą przyjemność pojeżdżenia EVO X ( dość mocny mod ) Focusem ST oraz Lancią Deltą Integrale ( czysty hard core ) i hamowanie tymi autkami do genialna sprawa. Koszt nie jest specjalnie ogromny, a przy koniecznej wymianie klocków i tarcz to bym się nie zastanawiał nawet.

Opublikowano
Panowie zaczynam powoli drążyć temat car audio, przygotowywać się do dłubania i mam pytanie dotyczące drzwi przednich. Na załączonym foto ( źródło allegro ) zaznaczyłem na czerwono środkowy element i mam pytanie czy to jest jakiś element demontowalny, przykręcony, wklejony ?

http://s17.postimg.org/or9mh6v4b/drzwi_a4b8.jpg

Wygląda to na idealne miejsce żeby dostać się do środka drzwi w celu ich wyklejenie matami. Miałbym wtedy 2 miejsca do operowania w środku : właśnie przez ten element i przez otwór głośnikowy. Zastanawiam się tylko czy przypadkiem nie ma podobnej sytuacji do tej jaką miałem w superbie2, też miałem po środku taki fajny element ale z drugiej strony był zamocowany mechanizm podnoszenia szyb a chciałbym uniknąć ruszania silnia i mechanizmy szyb i w miarę możliwość najlepiej było by nie ruszać tego co się da.

Tutaj foto tego co chciałbym w audicy zrobić z drzwiami ( foto z poprzedniego projektu mojego ):

http://s24.postimg.org/uuyb1ckpd/superb18.jpg

Drzwi widać z zewnątrz oklejone matami STP, w środku całość również wyklejona dokładnie, część plastików zwłaszcza kostki złączeniowe zapsikane wygłuszaczem w sprayu, boczki oczywiście też wyklejone, tylko że pianką żeby uniknąć wszelkiego trzeszczenia i innych wkurzających dźwięków :

http://s18.postimg.org/xvy9tc2mt/auperb5.jpg

Myślę że grzebnięcie drzwi w a4 nie będzie trudne, ważne tylko dla mnie jest aby uniknąć ściągania i demontażu mechaniki i elektroniki z drzwi, bo jak znam swoje możliwości i szczęście to zawsze coś spierdziele potem.

Tak ten zaznaczony element mozesz wyjąc , ja u siebie tez dawałem maty .

Dostep jest od głosnika jeszcze .

Opublikowano
Ja miesiąc temu włożyłem przod 345 a tył został ori czyli 300. Założyłem nowe tarcze nowe klocki, niedawno sie wszystko dotarło dziś jak doj**alem po heblach to sie awaryjny stop zalaczyl bez absu. Tak więc moge powiedzieć ze różnica kolosalna.
A właśnie aparopo tych awaryjnych czy jak walnie się po heblach to załączają się bo ja narazie tego nie praktykowałem a widziałem kiedyś w jakimś aucie:whistling:
Opublikowano
Z hamulcami to jest dobry mod. Mam tą przyjemność pojeżdżenia EVO X ( dość mocny mod ) Focusem ST oraz Lancią Deltą Integrale ( czysty hard core ) i hamowanie tymi autkami do genialna sprawa. Koszt nie jest specjalnie ogromny, a przy koniecznej wymianie klocków i tarcz to bym się nie zastanawiał nawet.

Nie rozumiem tego porównania EVO X do Audi A4 143km :grin: Po co w takim samochodzie przy takiej mocy hamulce od S4 wystarczy jak zmieni sobie na heble od 3.0TDI przód i tył i już będzie lepiej, taniej i w zupełności wystarczy.

---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

Ja miesiąc temu włożyłem przod 345 a tył został ori czyli 300. Założyłem nowe tarcze nowe klocki, niedawno sie wszystko dotarło dziś jak doj**alem po heblach to sie awaryjny stop zalaczyl bez absu. Tak więc moge powiedzieć ze różnica kolosalna.
A właśnie aparopo tych awaryjnych czy jak walnie się po heblach to załączają się bo ja narazie tego nie praktykowałem a widziałem kiedyś w jakimś aucie:whistling:

Z tego co wiem "normalnie" tego nie ma, ale można zakodować VCDS nie wiem czy Grześ tego nie ma... fajny bajer :)

Opublikowano

No oki tylko czy w naszych B6 da się takie coś zrobić:naughty:

Opublikowano

Ale to nie temat o B6... :whistling: Jakbyś zapytał na Divisionie to by Ci odpowiedzieli że się nie da...

Opublikowano
Ale to nie temat o B6... :whistling: Jakbyś zapytał na Divisionie to by Ci odpowiedzieli że się nie da...
No masz rację w sumie to myślałem że chodzi o Grześka B6 (byłe):wink:
Opublikowano
Panowie zaczynam powoli drążyć temat car audio, przygotowywać się do dłubania i mam pytanie dotyczące drzwi przednich. Na załączonym foto ( źródło allegro ) zaznaczyłem na czerwono środkowy element i mam pytanie czy to jest jakiś element demontowalny, przykręcony, wklejony ?

http://s17.postimg.org/or9mh6v4b/drzwi_a4b8.jpg

Wygląda to na idealne miejsce żeby dostać się do środka drzwi w celu ich wyklejenie matami. Miałbym wtedy 2 miejsca do operowania w środku : właśnie przez ten element i przez otwór głośnikowy. Zastanawiam się tylko czy przypadkiem nie ma podobnej sytuacji do tej jaką miałem w superbie2, też miałem po środku taki fajny element ale z drugiej strony był zamocowany mechanizm podnoszenia szyb a chciałbym uniknąć ruszania silnia i mechanizmy szyb i w miarę możliwość najlepiej było by nie ruszać tego co się da.

Tutaj foto tego co chciałbym w audicy zrobić z drzwiami ( foto z poprzedniego projektu mojego ):

http://s24.postimg.org/uuyb1ckpd/superb18.jpg

Drzwi widać z zewnątrz oklejone matami STP, w środku całość również wyklejona dokładnie, część plastików zwłaszcza kostki złączeniowe zapsikane wygłuszaczem w sprayu, boczki oczywiście też wyklejone, tylko że pianką żeby uniknąć wszelkiego trzeszczenia i innych wkurzających dźwięków :

http://s18.postimg.org/xvy9tc2mt/auperb5.jpg

Myślę że grzebnięcie drzwi w a4 nie będzie trudne, ważne tylko dla mnie jest aby uniknąć ściągania i demontażu mechaniki i elektroniki z drzwi, bo jak znam swoje możliwości i szczęście to zawsze coś spierdziele potem.

jest sens wygłuszać drzwi i zostawić seryjne głośniki czy wymienić je na lepsze - nie piszę o B&o ale innym zamienniku przenoszącym lepiej muzę?

Opublikowano
Z hamulcami to jest dobry mod. Mam tą przyjemność pojeżdżenia EVO X ( dość mocny mod ) Focusem ST oraz Lancią Deltą Integrale ( czysty hard core ) i hamowanie tymi autkami do genialna sprawa. Koszt nie jest specjalnie ogromny, a przy koniecznej wymianie klocków i tarcz to bym się nie zastanawiał nawet.

Nie rozumiem tego porównania EVO X do Audi A4 143km :grin: Po co w takim samochodzie przy takiej mocy hamulce od S4 wystarczy jak zmieni sobie na heble od 3.0TDI przód i tył i już będzie lepiej, taniej i w zupełności wystarczy.

---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

Ja miesiąc temu włożyłem przod 345 a tył został ori czyli 300. Założyłem nowe tarcze nowe klocki, niedawno sie wszystko dotarło dziś jak doj**alem po heblach to sie awaryjny stop zalaczyl bez absu. Tak więc moge powiedzieć ze różnica kolosalna.
A właśnie aparopo tych awaryjnych czy jak walnie się po heblach to załączają się bo ja narazie tego nie praktykowałem a widziałem kiedyś w jakimś aucie:whistling:

Z tego co wiem "normalnie" tego nie ma, ale można zakodować VCDS nie wiem czy Grześ tego nie ma... fajny bajer :)

A kto mówi o 143 km? Zresztą ja kupiłem zestaw z nowymi tarczami B8 S4 i nowymi klockami ori i zaciski S4 B7 za 1350zł więc proszę cię kolego załóż hamulce s4 a pózniej komentuj. Poza tym pewnie jak zuzyjesz tarcze to zapłacisz za nowe z klockami około 1000zł. Nie każdy ma 143km mozna spokojnie mieć 200km i bezpieczeństwo podczas hamowania przy heblach S4.

Opublikowano

Samo dobre wygłuszenie drzwi nawet na seryjnych głośnikach będzie słyszalne. To tak jakbyś miał głośnik zamontowany w byle skrzynce, zbitej byle jak, ze szparami i prześwitami, w dodatku z cienkiej sklejki - głośnika zagra ale kiepsko, teraz pomyśl o porządnej kolumnie, ciężka, sztywna, skręcona i sklejona - głośnik zagra od razu lepiej. Drzwi wyklejasz matami po to aby je uszczelnić, wyeliminować rezonanse, aby zrobić z drzwi coś co przypominać będzie choć trochę dobrą kolumnę ( zbliży się do niej ). Do tego piankami wyklejasz boczek aby wyeliminować stukania, pukania, trzeszczenia i skrzypienia.

Do takich dobrze zrobionych drzwi warto wsadzić lepszy głośnik, ale znów aby głośnik pokazał na co go stać trzeba go popędzić ze wzmacniacza.

Wszystkie fabryczne super sound systemy dają efekt takie, że mamy wrażenie : wooow ale napierdziela! Dźwięk jest wszędzie, z tyłu, z przodu, po środku itd.

Jednak to nie jest dobre do odsłuchu muzyki bo muzyka to stereo ( no może poza koncertami itp w 5.1 ), więc słuchamy jej tylko z głośników przednich ( drzwi + słupki ewentualnie trójkąty lusterek ), dopiero wtedy mamy fajną 'scenę', dobre rozlokowanie źródeł dźwięku, wokal gdzieś po środku, instrumenty pojawiają się przed nami, obok, dalej, bliżej, dopiero wtedy mamy fajne stereo w aucie :) Lepiej jest zrobić dobry system przedni, niż super b&o nawet z 30 głośnikami w aucie.

Opublikowano

też tak uważam, w domu mam B&W 683 i kilka 684 na tył środek dobry wzmak i zazwyczaj słucham na tych 2 bykach z przodu :wink:

mając jednak MMI 3G nie chciał bym zamieniać wzmacniacza na inny ale lepsze głośniki x4 w drzwiach przednich + wygłuszenie by wystarczyło jak na razie :wink:

Opublikowano
Z hamulcami to jest dobry mod. Mam tą przyjemność pojeżdżenia EVO X ( dość mocny mod ) Focusem ST oraz Lancią Deltą Integrale ( czysty hard core ) i hamowanie tymi autkami do genialna sprawa. Koszt nie jest specjalnie ogromny, a przy koniecznej wymianie klocków i tarcz to bym się nie zastanawiał nawet.

Nie rozumiem tego porównania EVO X do Audi A4 143km :grin: Po co w takim samochodzie przy takiej mocy hamulce od S4 wystarczy jak zmieni sobie na heble od 3.0TDI przód i tył i już będzie lepiej, taniej i w zupełności wystarczy.

---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

Ja miesiąc temu włożyłem przod 345 a tył został ori czyli 300. Założyłem nowe tarcze nowe klocki, niedawno sie wszystko dotarło dziś jak doj**alem po heblach to sie awaryjny stop zalaczyl bez absu. Tak więc moge powiedzieć ze różnica kolosalna.
A właśnie aparopo tych awaryjnych czy jak walnie się po heblach to załączają się bo ja narazie tego nie praktykowałem a widziałem kiedyś w jakimś aucie:whistling:

Z tego co wiem "normalnie" tego nie ma, ale można zakodować VCDS nie wiem czy Grześ tego nie ma... fajny bajer :)

A kto mówi o 143 km? Zresztą ja kupiłem zestaw z nowymi tarczami B8 S4 i nowymi klockami ori i zaciski S4 B7 za 1350zł więc proszę cię kolego załóż hamulce s4 a pózniej komentuj. Poza tym pewnie jak zuzyjesz tarcze to zapłacisz za nowe z klockami około 1000zł. Nie każdy ma 143km mozna spokojnie mieć 200km i bezpieczeństwo podczas hamowania przy heblach S4.

Człowieku przeczytaj ze zrozumieniem co ja napisałem a potem odpisuj :)

Opublikowano

Panowie jak jest z tylnim zderzakiem z polifta. Pasuje do auta z roku 2009? Jeszcze jedno czy w FL S-line różni się czymś wersja zwykła a S-line, czy tylko jest inna dokładka?

Opublikowano
Panowie jak jest z tylnim zderzakiem z polifta. Pasuje do auta z roku 2009? Jeszcze jedno czy w FL S-line różni się czymś wersja zwykła a S-line, czy tylko jest inna dokładka?

Z tego co się orientuję to zderzak można wymienić bez problemu, ktoś na forum już taką podmiankę robił w avancie nie wiem jak sedan. Co do S-line na pewno się różni było by zbyt prosto :naughty:

Opublikowano

Akurat mam Avanta więc problemu nie ma. Szkoda że tak cenią się za te zderzaki mój już ma najlepsze czasy za sobą. A jak zmieniać to na lepszy:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...