mumen Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 A ja mam z A5 Sportback z polifta Trochę było zabawy z tylna kanapą ale warto było bo tapicerka w bardzo dobrym stanie, alcantra perforowana, grzanie i co wazne eletryka. Boczki nie pasuja od A5, miałem od A4 z polifta i tylko dwa kołki są inaczej, ale ogolnie to się trzymało i nie widziałem jakiegos problemu. Teraz mam już boczki z wersji przed liftem. A jedynie co bym sobie zakupił to podłokietniki skórzane. Może ma ktoś na zbyciu ...
Dikson Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Ma ktoś z rezaczy może na zbyciu kierunek z lusterka lewego?
sowiq Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Ma ktoś z rezaczy może na zbyciu kierunek z lusterka lewego? Jeśli przedlift, to ja mam. Pisałem Ci wcześniej w poście.
Gresus Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Panowie wjechały manetki po lift z obsługą FIS oraz ASA (na razie go brak). O tym ze cały dzień spędziłem na naprawie nie działającego włącznika świateł drogowych to nie wspomnę. W moich starych manetkach kostka po której pracuje włącznik wręcz ideał a w po lift wytarta ale udało się ogarnąć. Do rzeczy - po uruchomieniu FIS pojawiają mi się komunikaty związane z oświetleniem: - number plate light - left dipped headlight - left side light / daytime runnig light - right dipped headlight - right side light / daytime runnig light Nie do końca kumam co jest przyczyną tych błędów :/
andynl Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Trochę unijnych absurdów Przepisy Unii Europejskiej od 1 listopada 2014 r. rozszerzają listę wymaganego wyposażenia w nowych samochodach. Są to rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo, ale też pomagające ograniczyć zużycie paliwa. Najwięcej mówi się o czujnikach ciśnienia w oponach, ale nie jest to jedyny nowy wymóg Specjaliści zajmujący się samochodowym ogumieniem zauważają, że kierowcy często nie znają znaczenia tego elementu. Zapewnienie odpowiedniego ciśnienia w oponach przekłada się na bezpieczeństwo, zużycie paliwa i komfort jazdy. Często jednak ogumienie pompowane jest tylko podczas wymiany, a w krajach o łagodniejszym klimacie nie ma nawet tej okazji. Z tego powodu urzędnicy chcą dać wszystkim kierowcom narzędzie w postaci czujników ciśnienia w oponach, dzięki którym na desce rozdzielczej samochodu pojawi się informacja o potrzebie dopompowania. Zalety takiego rozwiązania są oczywiste, jednak są też wady. Oczywistym jest koszt montowania wymaganych czujników w każdym samochodzie, ale na tym większe wydatki się nie kończą. Również wymiana opon w autach z takim osprzętem jest droższa i bardziej skomplikowana. Dodatkowym problemem jest ryzyko uszkodzenia czujnika i wysokie ceny części zamiennych. Na tym jednak nie koniec. Lista obowiązkowego wyposażenia nowych samochodów urośnie jeszcze bardziej. Od 1 listopada każde nowe auto sprzedawane w Unii Europejskiej musi być wyposażone w ISOFIX, czyli ustandaryzowany system montażu fotelików dziecięcych. Oprócz tego oparcie tylnej kanapy musi posiadać dodatkowe wzmocnienia chroniące pasażerów w razie wypadku. Ostatnim nowym wymogiem związanym z bezpieczeństwem jest system sygnalizujący niezapięcie pasów. Dla unijnych urzędników ważne jest nie tylko bezpieczeństwo, ale też ekologia. Dlatego postanowili wprowadzić jeszcze jeden wymóg. Jest nim system podpowiadający kierowcy o zmianie biegów. Wyświetlane przez komputer informacje mówią, na jakim przełożeniu powinien jechać samochód, aby było to najbardziej ekonomiczne. Dzięki temu będzie możliwe ograniczenie zużycia paliwa i emisji CO2. sj/tb/sj, moto.wp.pl
Hohe Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Trochę unijnych absurdów Przepisy Unii Europejskiej od 1 listopada 2014 r. rozszerzają listę wymaganego wyposażenia w nowych samochodach. Są to rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo, ale też pomagające ograniczyć zużycie paliwa. Najwięcej mówi się o czujnikach ciśnienia w oponach, ale nie jest to jedyny nowy wymóg Specjaliści zajmujący się samochodowym ogumieniem zauważają, że kierowcy często nie znają znaczenia tego elementu. Zapewnienie odpowiedniego ciśnienia w oponach przekłada się na bezpieczeństwo, zużycie paliwa i komfort jazdy. Często jednak ogumienie pompowane jest tylko podczas wymiany, a w krajach o łagodniejszym klimacie nie ma nawet tej okazji. Z tego powodu urzędnicy chcą dać wszystkim kierowcom narzędzie w postaci czujników ciśnienia w oponach, dzięki którym na desce rozdzielczej samochodu pojawi się informacja o potrzebie dopompowania. Zalety takiego rozwiązania są oczywiste, jednak są też wady. Oczywistym jest koszt montowania wymaganych czujników w każdym samochodzie, ale na tym większe wydatki się nie kończą. Również wymiana opon w autach z takim osprzętem jest droższa i bardziej skomplikowana. Dodatkowym problemem jest ryzyko uszkodzenia czujnika i wysokie ceny części zamiennych. Na tym jednak nie koniec. Lista obowiązkowego wyposażenia nowych samochodów urośnie jeszcze bardziej. Od 1 listopada każde nowe auto sprzedawane w Unii Europejskiej musi być wyposażone w ISOFIX, czyli ustandaryzowany system montażu fotelików dziecięcych. Oprócz tego oparcie tylnej kanapy musi posiadać dodatkowe wzmocnienia chroniące pasażerów w razie wypadku. Ostatnim nowym wymogiem związanym z bezpieczeństwem jest system sygnalizujący niezapięcie pasów. Dla unijnych urzędników ważne jest nie tylko bezpieczeństwo, ale też ekologia. Dlatego postanowili wprowadzić jeszcze jeden wymóg. Jest nim system podpowiadający kierowcy o zmianie biegów. Wyświetlane przez komputer informacje mówią, na jakim przełożeniu powinien jechać samochód, aby było to najbardziej ekonomiczne. Dzięki temu będzie możliwe ograniczenie zużycia paliwa i emisji CO2. sj/tb/sj, moto.wp.pl Czy ja wiem czy to aż takie absurdy.
simon80bl Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Panowie da sie wylaczyc alarm fabryczny tak aby nie wył podczas odpiecia akumulatora, musze troche go podladowac. Macie na to jakies sprawdzone sposoby. Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
Gresus Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Panowie da sie wylaczyc alarm fabryczny tak aby nie wył podczas odpiecia akumulatora, musze troche go podladowac. Macie na to jakies sprawdzone sposoby. Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2 Ale w B8 nie odpinasz aku do ładowania po maską są styki do podpięcia prostownika.
simon80bl Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Odpiecie moze jakos zaszkodzic? Wróciłem po 14 dniach z delegacji i aku byl wyczerpany. Musze jechac jeszcze na tydzien i chcialem go podpiac pod prostownik. Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
Gresus Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Odpiecie moze jakos zaszkodzic? Wróciłem po 14 dniach z delegacji i aku byl wyczerpany. Musze jechac jeszcze na tydzien i chcialem go podpiac pod prostownik. Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2 No niby nie powinno się odpinać i ładować aku bo jest pamięć naładowania.
wrzosu Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) podejrzewam, że pewna auto na forum oferowane to angol. po cyzm najszybciej sprawdzić? jakiego kodu w wyposażeniu szukać? Edytowane 1 Listopada 2014 przez wrzosu
mumen Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Janusz, a ile dasz ? hehe, Bogdan, powinienem napisać tanio bardzo przygarnę . A tak serio to zdzwonimy się pogadamy, chociaż mam chwilowo debet finansowy jeśli chodzi o boczki, musze coś pogonić bo ostatnio wydałem tysiala na cały komplet tylko dla rolet sedanowych, masakra jak ciężko dostać. Trochę unijnych absurdów Przepisy Unii Europejskiej od 1 listopada 2014 r. rozszerzają listę wymaganego wyposażenia w nowych samochodach. Są to rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo, ale też pomagające ograniczyć zużycie paliwa. Najwięcej mówi się o czujnikach ciśnienia w oponach, ale nie jest to jedyny nowy wymóg Specjaliści zajmujący się samochodowym ogumieniem zauważają, że kierowcy często nie znają znaczenia tego elementu. Zapewnienie odpowiedniego ciśnienia w oponach przekłada się na bezpieczeństwo, zużycie paliwa i komfort jazdy. Często jednak ogumienie pompowane jest tylko podczas wymiany, a w krajach o łagodniejszym klimacie nie ma nawet tej okazji. Z tego powodu urzędnicy chcą dać wszystkim kierowcom narzędzie w postaci czujników ciśnienia w oponach, dzięki którym na desce rozdzielczej samochodu pojawi się informacja o potrzebie dopompowania. Zalety takiego rozwiązania są oczywiste, jednak są też wady. Oczywistym jest koszt montowania wymaganych czujników w każdym samochodzie, ale na tym większe wydatki się nie kończą. Również wymiana opon w autach z takim osprzętem jest droższa i bardziej skomplikowana. Dodatkowym problemem jest ryzyko uszkodzenia czujnika i wysokie ceny części zamiennych. Na tym jednak nie koniec. Lista obowiązkowego wyposażenia nowych samochodów urośnie jeszcze bardziej. Od 1 listopada każde nowe auto sprzedawane w Unii Europejskiej musi być wyposażone w ISOFIX, czyli ustandaryzowany system montażu fotelików dziecięcych. Oprócz tego oparcie tylnej kanapy musi posiadać dodatkowe wzmocnienia chroniące pasażerów w razie wypadku. Ostatnim nowym wymogiem związanym z bezpieczeństwem jest system sygnalizujący niezapięcie pasów. Dla unijnych urzędników ważne jest nie tylko bezpieczeństwo, ale też ekologia. Dlatego postanowili wprowadzić jeszcze jeden wymóg. Jest nim system podpowiadający kierowcy o zmianie biegów. Wyświetlane przez komputer informacje mówią, na jakim przełożeniu powinien jechać samochód, aby było to najbardziej ekonomiczne. Dzięki temu będzie możliwe ograniczenie zużycia paliwa i emisji CO2. sj/tb/sj, moto.wp.pl Ale przecież oprócz tej kanapy tylnej to wszystko mamy już winstalowane.
andynl Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Z tym ciśnieniem opon to jak dla mnie lekka przesada, szwagier któregoś ministra chyba to produkuje
Gresus Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Panowie osłona słupka: http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k0-listwa-nakladka-slupek-lewy-przod-i4756491567.html kombi a sedan jest jakaś różnica ?
waldih1979 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Przerabiał już ktoś z szanownego grona montaż monitorów w zagłówkach? Czytałem tematy w Car Audio ale nie ma o tym mowy. Da się to w ogóle jakoś spiąć z MMI żeby chodziło?
pocas Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Poczeba zew tuner. Ja mam monitory w zagłówkach.
wrclaguna Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Panowie osłona słupka: http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k0-listwa-nakladka-slupek-lewy-przod-i4756491567.html kombi a sedan jest jakaś różnica ? Jest tylko róznica czy masz relingi czarne czy chrom. wtedy sa kolory czarny błyszczący lub czarny satynowy
waldih1979 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Poczeba zew tuner. Ja mam monitory w zagłówkach. podałbyś jakie graty i ewentualnie jakiej firmy trzeba skompletować? Może jakiś DIY jak to poskładać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się