_Gabriel_ Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) 179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo. wlasnie, 17g to nie jest duzo, kontorlka sie zapalca przy okolo 25g przy i to jest chyba 60% poprawcie mnie jak cos pokrecilem Edytowane 26 Stycznia 2016 przez _Gabriel_
Hohe Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo. Przy 17g to Ci nawet VCDS procedury wypalania nie uruchomi. Przynajmniej tej na postoju. 179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo.wlasnie, 17g to nie jest duzo, kontorlka sie zapalca przy okolo 25g przy i to jest chyba 60%poprawcie mnie jak cos pokrecilem Coś koło tego. VCDS pozwala wypalić na postoju pomiędzy 30 a 40g a powyżej 40 do około 50 w czasie jazdy. Powyżej 50 to kubeł.
PJ3 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 No to ja coś przekręciłem ( nie patrzyłem i nie słuchałem uważnie, bo byłem zajęty innym tematem ). Ale sprawdzę i dam znać co i jak w temacie.
amaradaar Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo. Przy 17g to Ci nawet VCDS procedury wypalania nie uruchomi. Przynajmniej tej na postoju. 179 to niemożliwe a 17 to nie jest dużo.wlasnie, 17g to nie jest duzo, kontorlka sie zapalca przy okolo 25g przy i to jest chyba 60%poprawcie mnie jak cos pokrecilem Coś koło tego. VCDS pozwala wypalić na postoju pomiędzy 30 a 40g a powyżej 40 do około 50 w czasie jazdy. Powyżej 50 to kubeł. jak uruchomic procedure na postoju wypalania i gdzie sprawdzic zasadzenie ??
_Gabriel_ Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 soot mass measured,soot mass calculated oil ash
Hohe Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Ja ogólnie uważam, że dpf w B8 to nie jest coś, czym trzeba się martwić i kombinować jakieś awaryjne wypalanki. Jeśli w silniku nie ma żadnych błędów, które blokują normalne wypalanie, to można o dpf-ie zapomnieć. Ganianie auta po autostradach też nie ma sensu. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Hohe
edraven Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 179 mogło Ci pokazać ale oil ash liczone w ml. i to jest normalny wynik zapełnienia dla auta z przebiegiem ok 200-250k
_Gabriel_ Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) 0,57 jest graniczna wartosc dla pylu olejowego, wiec o ile nie robil frytek to takiej wartosci nie mial Edytowane 26 Stycznia 2016 przez _Gabriel_
PJ3 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 179 mogło Ci pokazać ale oil ash liczone w ml. i to jest normalny wynik zapełnienia dla auta z przebiegiem ok 200-250k Jakbyś zgadł... Ma przebieg 259k km... Pytanko: 179 ml oil ash to jest ok, czy trzeba coś kombinować z wypalaniem? Ile wg Ciebie jeszcz tych ml może przyjąć?
_Gabriel_ Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 nie jestes w stanie uzyskac takiej wartosci pylu olejowego
viriss01 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 ale to chyba okleina a to nie lepiej wyrwać tanio drewniaki nawet każy z innej parafi (chyba wrzosu ma takich trochę) i tylko drewno sprey sprey a tu masz ori chrom ?? Ooooo i to jest bardzo dobry pomysł
kruper Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Panowie, czy półosie w naszych b8kach są wbijane ? Czy są na imbus pod zaślepką ?
nygus069 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Pod zaślepką jest śruba imbusowa , prawy gwint , klucz bodajże 19 .
edraven Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 nie jestes w stanie uzyskac takiej wartosci pylu olejowego Gabryś, kolega jest w stanie osiągnąć bo ty masz z tego co pamiętam ok 200 ale liczone w mililitrach a nie w litrach (czasem VAG pokazuje tą wartość w litrach a czasem w mililitrach , tak więc 179 odpowiada 0,179l)
_Gabriel_ Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 w ccwa pokazuje w litrach i do dwoch miejsc po przecinku.0,01l na 10kkm - tak okolo wychodzi.co do mojej wartosci to sie troche pomyliles
edraven Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 0.01l wychodzi ok 15-17kkm :] podesle Ci ciekawe zestawienie zalezności ilości oilash od przebiegu 0,01l / 10kkm zapełnia sie przy przebiegach zblizających się do 300kkm
_Gabriel_ Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) 0.01l wychodzi ok 15-17kkm :] podesle Ci ciekawe zestawienie zalezności ilości oilash od przebiegu 0,01l / 10kkm zapełnia sie przy przebiegach zblizających się do 300kkm takie wartosci masz dla longlife'a to wszystko zalezy od kilku czynnikow, jaki olej, czy trasy, czy miasto - oil ash zalezy od wielu czynnikow Ja bazuje na swoim przykladzie. Edytowane 27 Stycznia 2016 przez _Gabriel_
kaju Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Panowie, nr do wróżki ściągającej klątwy potrzebuje! trzecia szyba w tym roku mi pękła!! masakra jakaś. 2x Ducato, a teraz Fiorino.Panie Boże, błagam spraw, bym nigdy nie musiał jeździć fiootem... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
skotmen Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Panowie, nr do wróżki ściągającej klątwy potrzebuje! trzecia szyba w tym roku mi pękła!! masakra jakaś. 2x Ducato, a teraz Fiorino.Panie Boże, błagam spraw, bym nigdy nie musiał jeździć fiootem... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zaraz jakieś egzorcyzmy odprawie ??? !!!Numer konta prześlę na skrzynkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się