krzychu1 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 gaszę zimny silnik i jest to łagodne zjawisko natomiast silnik ciepły 90 C jest takie gwałtowne trach jagby łomem zatrzymywał. czy jakieś sugestie bardziej doświadczonych
mlodyy Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 było juz dużo na ten temat ale z tego co pamiętam nikt nie znalazł przyczyn ani rozwiązania, ja mam tak juz chyba 2 lata
wosiu007 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 w nowszych silnikach nie dzieje się tak podobno ze względu na zamontowaną klapę gaszącą. Może by zapodać coś takiego do starszych parchów??
vauxhall95 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 A wiec tak: 1.Dwumas w gorszym stanie 2.Poduszki Nie moze byc lupniecia,wiadomo z klapa gaszaca troche lagodniej.
christopherek Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 a ja bym włąśnie obstawiał klapę gaszącą i jej bym się przyjrzał
koper84444 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 a ja bym włąśnie obstawiał klapę gaszącą i jej bym się przyjrzał Ale w tych silnikach nie ma klapy gaszącej. Do sprawdzenia poduchy silnika i skrzyni, plecionka, dwumas.
rowoj Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Gaszę silnik na wciśniętym sprzęgle - zatrzymanie silnika przebiega znacznie łagodniej.
demoralizator Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 tu masz odp wymień dwumas
kris166 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Dokładnie do wymiany dwumas. Wibruje podczas ostrego przyśpieszania od niskich obrotów z wysokiego biegu?
Jey_Di Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 . Dokładnie do wymiany dwumas Nic nie wymieniaj bo za chwile okaże się że to nie dwumas a katalizator który uderza o metalową osłonę przegłubu. Więc wiedź na kanał i zaglądaj gdzie może stukać a po dokładnych oględzinach podejmować decyzję co do wymiany poszczególnych części. Pozdrawiam.
raf79 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 witam ja sprawdziłbym poduchy, a dwumas sprawdzisz delikatnie wciskając sprzęgło i trzymaj jak wyczujesz stuki w pedał to dwumas siada
pepik Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Na początek poduchy silnika do sprawdzenia.
SotoM Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 ja po wymianie złacza elastycznego za turbina tego juz nie mam. na zimnym gasnie łagodnie na rozgrzanym coś wpadało w wibracje(ukł.wydechowy). w moim przypadku koszt naprawy wyniosł 26.50zł-czesci. mało brakowało juz gromadziłem zestaw 1Z(k.zamach i sprzegło).
Bertoni Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Mi też zatelepie przy gaszeniu...dwumas myśle że mam w pełni sprawny-5bieg 1000rpm wciskam pedał max i żadnych wibracji,poduszki sprawdzone...ewentualnie plecionka ale że wizualnie wygląda dobrze i zadnych przedmuchów też niewidać,wiec już tym problemem się nieprzejmuje...chyba że to znacznie się pogorszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się