greg1 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Witam Mam pytanie czy wymieniac caly komplet od razu,czy tylko te padniete?
pioteros Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 polecam wymienic komplet i miec problem z glowy, jak wymienisz tylko zle to i tak zaraz pewnie padna te ktorych nie wymieniles
pepik Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Wymieniałem padnięte ( raz 3 potem 5 ) i tak na przestrzeni roku wymieniłem w sumie komplet Teraz będę wymieniał komplet A to wszystko zależy od pln-ów jak Cie stać na komplet to wymieniaj wszystkie jak nie to kup najlepsze i wymień padnięte.
greg1 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Opublikowano 9 Października 2011 jesli komplet to moga byc te tansze,czy raczej brac cos firmowego?
pepik Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 jesli komplet to moga byc te tansze,czy raczej brac cos firmowego? Jak chcesz wymieniać co pół roku to bierz tańsze a jak chcesz mieć spokój na dłużej to bierz LEM-y.
greg1 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Opublikowano 9 Października 2011 a taki zestaw dlugo posmiga http://allegro.pl/wahacze-zestaw-ruville-audi-a4-a6-superb-vw-passat-i1810965969.html
pepik Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 a taki zestaw dlugo posmiga http://allegro.pl/wahacze-zestaw-ruville-audi-a4-a6-superb-vw-passat-i1810965969.html Wahacze to temat rzeka na tym forum więc poszukaj i poczytaj (o tych wahaczach z Twojego linku też jest temat). Pamiętaj o poprawnym montażu, wahacze dokręcamy jak auto stoi na kolach nie na podnośniku, to wydłuża ich żywotność, ja dowiedziałem się o tym z forum ale mój mechanik do dzisiaj tego nie wie albo nie chce wiedzieć
pioteros Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 mam u siebie takie wahacze ruvilla, wygladaly solidnie jak ori ktore jezdzily dotychczas w aucie, czas pokaze jak z zywotnoscia
SZYNKAR Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 PO ZAPOZNANIU SIĘ Z FORUM (podsumowanie opinii) komplet jak kosztuje 500zł to ma skośne oczy choć w nazwie firmy pisze Germany to na pudełku jest Made in (poza Europą), PRZEBIEG 10-20 maks 50tys do wymiany ori (Lemforder) - 1700-2300zł NIE SCHODZI (same części), 100 000km Pełno poszukiwaczy złota co znaleźli za 500zł "niemiecki" produkt nawet lepszy od ORI do pierwszego montażu i chcą potwierdzenia ze taniocha pochodzi jak ori albo lepiej. Odrobina samobójców którzy jeżdżą i ignorują stukanie a potem pytają gdzie się tanio robi nadkole Ty wybierasz ty decydujesz
pepik Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 PO ZAPOZNANIU SIĘ Z FORUM (podsumowanie opinii) komplet jak kosztuje 500zł to ma skośne oczy choć w nazwie firmy pisze Germany to na pudełku jest Made in (poza Europą), PRZEBIEG 10-20 maks 50tys do wymiany ori (Lemforder) - 1700-2300zł NIE SCHODZI (same części), 100 000km Pełno poszukiwaczy złota co znaleźli za 500zł "niemiecki" produkt nawet lepszy od ORI do pierwszego montażu i chcą potwierdzenia ze taniocha pochodzi jak ori albo lepiej. Odrobina samobójców którzy jeżdżą i ignorują stukanie a potem pytają gdzie się tanio robi nadkole Ty wybierasz ty decydujesz Z ceną za Lem'a trochę przesadziłeś myślę, że za 1500 kupisz już komplet np. u forumowych kolegów.
A-rek Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Witam Mam pytanie czy wymieniac caly komplet od razu,czy tylko te padniete? nie musisz całego kompletu, wystarczy że będą wymieniane parami
e9matic Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Koledzy na naszym forum radza, jak juz to wymieniac parami wahacze, zeby nie bylo podwojnej roboty
pitman Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 po co wymieniać komplet skoro się ma np. tylko jeden górny wysrany tak jak było u mnie tak jak napisali wyżej wymieniać parami np. dwa górne
nero84 Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 też słyszałem, że lepiej wymieniać parami, czyli jak padł ci jakis górny to wymieniaj całą górę, jak dolny, to cały dół (aczkolwiek sam raz wymieniłem z jednej strony dolny tylko jeden, z drugiej obydwa i odpukać jest wszystko ok, ale podejrzewam, że faktycznie to kwestia czasu). Jak masz kasę, to lepiej wszystko wymieniać, jak nie to wymień uszkodzony, ale kup porządny, właśnie jak koledzy radzą Lemfordera. Szczerze mówiąc to jak zwykle ilu ludzi, ilu mechaników, tyle może być opinii co do wymiany i co do firm
SZYNKAR Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Kupowałem A4 niedawno, sprzedający wymienił 2 wahacze, zbieżności nie zrobił bo "nie trzeba". Diagnosta od razu powiedział że zbieżność do robienia. Faktycznie była korekcja "na laserach".
marekmartysz Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Mozecie jakos wytlumaczyc dlaczego trzeba dokrecac wachacze gdy auto stoi na kolach Przeciez w sumie gdy wbijamy gorne i skrecamy sruba, opuscimy auto na ziemie to wachacze bardziej nie wskocza
Bartoszzz Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Dla sworzni nie ma różnicy czy na podnośniku czy kołach, ale dla tulei metalowo-gumowych ma znaczenie. Gdy skręcimy na podnośniku to po opuszczeniu auta gumy w tulejach się po prostu zaczną wykręcać przez co szybciej się zużyją, będą się rozrywać i pojawią się stuki w zawieszeniu.
greg1 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 a taki zestaw dlugo posmiga http://allegro.pl/wahacze-zestaw-ruville-audi-a4-a6-superb-vw-passat-i1810965969.html Wahacze to temat rzeka na tym forum więc poszukaj i poczytaj (o tych wahaczach z Twojego linku też jest temat). Pamiętaj o poprawnym montażu, wahacze dokręcamy jak auto stoi na kolach nie na podnośniku, to wydłuża ich żywotność, ja dowiedziałem się o tym z forum ale mój mechanik do dzisiaj tego nie wie albo nie chce wiedzieć Dzieki za podpowiedzi
marekmartysz Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Dla sworzni nie ma różnicy czy na podnośniku czy kołach, ale dla tulei metalowo-gumowych ma znaczenie. Gdy skręcimy na podnośniku to po opuszczeniu auta gumy w tulejach się po prostu zaczną wykręcać przez co szybciej się zużyją, będą się rozrywać i pojawią się stuki w zawieszeniu. czyli gorne skrecamy na podnosniku a dolne po opuszczeniu auta, tak?
Bartoszzz Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Dla sworzni nie ma różnicy czy na podnośniku czy kołach, ale dla tulei metalowo-gumowych ma znaczenie. Gdy skręcimy na podnośniku to po opuszczeniu auta gumy w tulejach się po prostu zaczną wykręcać przez co szybciej się zużyją, będą się rozrywać i pojawią się stuki w zawieszeniu. czyli gorne skrecamy na podnosniku a dolne po opuszczeniu auta, tak? nie. górne i dolne wahacze skręcamy na kołach. wahacz zbudowany jest z jednej strony ze sworznia, a z drugiej z tulei metalowo-gumowej. tak jak mówiłem sworznie można na podnośniku, a od strony tulei załapujemy śruby, na koła pobujać autem i nie podnosząc auta skręcamy na maksa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się