Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zawias KW , Bilstein


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Sprawa wygląda następująco. Na tył wrzucony mam gwint Bilstein'a , przód - seria.

Przymierzam się do zakupu czegoś na przód i mam na oku także gwinta ale KW. Myślicie, ze da rade ta firma? wolalbym bilstein'a tu i tu ale fundusze nie pozwalają. Duzy jest w ogole skok jesli chodzi o jakość / komfort jazda / etc etc etc między KW a BILSTEIN?

pozdrawiam

Opublikowano

Myślicie, ze da rade ta firma?

a dlaczego miała by nie dać rady :cool1:

szwagier miał gwinta Bilstein i wcale lepszy od KW nie był.

Opublikowano

ja jeżdżę na KW i jestem bardzo zadowolony. Na bilstein nie jeździłem co prawda, ale KW naprawdę robi swoją robotę. To nie jest byle jaka firma, spójrz sobie na ceny nowych gwintów KW, wszystko powyżej 3-4tys., także byle czego za takie pieniądze też by nie sprzedawali.

Opublikowano

będzie ok :good: tylko z komfortem może być różnie, bo w sprzedaży trafiają się KW var1 bez regulacji w specyfikacji "beton" :kox: ale i tak polecam bo to naprawdę porządne amorki i dobrze znoszą nasze drogi. Bilstein ma ten plus że jest opcja jego regeneracji czy zmiany tłumienia, jest firma która się tym zajmuje. Dużo na sztywność ma wpływ obniżenie autka - tzn. przy obniżonym zawieszeniu sprężyna nie jest tak ściśnięta i bardziej miękko pracuje niż przy podniesionym, czasami to pomaga, a czasami przeszkadza, zależy jak mamy ustawione.

Opublikowano

będzie ok :good: tylko z komfortem może być różnie, bo w sprzedaży trafiają się KW var1 bez regulacji w specyfikacji "beton" :kox: ale i tak polecam bo to naprawdę porządne amorki i dobrze znoszą nasze drogi. Bilstein ma ten plus że jest opcja jego regeneracji czy zmiany tłumienia, jest firma która się tym zajmuje. Dużo na sztywność ma wpływ obniżenie autka - tzn. przy obniżonym zawieszeniu sprężyna nie jest tak ściśnięta i bardziej miękko pracuje niż przy podniesionym, czasami to pomaga, a czasami przeszkadza, zależy jak mamy ustawione.

nie powiedziałbym, że KW var1 to beton. Beton to mogę powiedzieć, że jest MTS, TA, jakieś tańsze zawieszenia. KW jest wiadomo jak wszystkie sportowe zawieszenia twardsze i poczujemy różnicę między serią na bank, ale jak dla mnie to i tak na var1 jeździ się bardzo fajnie.

Co do regeneracji to wszystkie rodzaje, czy to KW, czy Bilstein, Weitec, cokolwiek, możesz sobie zregenerować np w Nagengast. Podobno robią to bardzo profesjonalnie i porządnie w porównaniu do innych firm.

A Bilstein faktycznie w Warszawie jest firma która regeneruje tylko te zawieszenia i pewnie można dokupić wkłady same.

Choć jak ktoś chce to do KW też można dokupić spokojnie wkłady, tylko cena też ciekawa, bo ok 600zł za szt. na tył jak się dowiadywałem.

Opublikowano

troche droga ta regeneracja.. miejmy nadzieje, ze dlugo mi posluza:) zaloze na wiosne to sie pochwale jak sie jezdzi bo na zime to chyba nie ma sensu:) dzieki za pomoc

Opublikowano

Bierz KW i się nawet nie zastanawiaj. KW robi świetne zawieszenia :good:

Opublikowano

regeneracja 330zł sztuka, a nowy wkład ori 600zł mniej więcej.

Opublikowano

nie powiedziałbym, że KW var1 to beton. Beton to mogę powiedzieć, że jest MTS, TA, jakieś tańsze zawieszenia. KW jest wiadomo jak wszystkie sportowe zawieszenia twardsze i poczujemy różnicę między serią na bank, ale jak dla mnie to i tak na var1 jeździ się bardzo fajnie.

dokładnie tak :good:

Opublikowano

to i ja sie wypowiem ...mam zawias Kw za żółtych sprezynach , ustawiłem sobie mniej wiecej 1cm miedzy opona a nadkolem i jest rewelacyjnie ,,nie jest za twardo ani za miekko tez nie...ja jaknajbardziej polecam Kw

koledzy wyżej coś pisali o "betonie"..prawdziwy beton to żółte amory koni ze sprezynami eibach pro kit no ale to do Opla zestaw :)

Opublikowano

Dużo na sztywność ma wpływ obniżenie autka - tzn. przy obniżonym zawieszeniu sprężyna nie jest tak ściśnięta i bardziej miękko pracuje niż przy podniesionym, czasami to pomaga, a czasami przeszkadza, zależy jak mamy ustawione.

nie zgodze sie z Toba :no:

to w takim razie wytlumacz mi na czym auto wtedy stoi jak sprezyna jest rozciagnieta? i czy do wiekszej gleby nie zaklada sie krótszych odbojów? ja obnizylem kiedys mój pojazd chyba -80 i nie zauwazylem zeby byla bardziej miekko :cool1:

Opublikowano

dopóki nie założysz HR na grubym tłoku to nie poznasz znaczenia słowa "BETON" heheh nie no żart, najlepiej szukac gwintu z reg twardości...wtedy ustawiasz sobie jaki zakres Ci odpowiada i bajka :)

Opublikowano

nie zgodze sie z Toba

to w takim razie wytlumacz mi na czym auto wtedy stoi jak sprezyna jest rozciagnieta? i czy do wiekszej gleby nie zaklada sie krótszych odbojów? ja obnizylem kiedys mój pojazd chyba -80 i nie zauwazylem zeby byla bardziej miekko

zgadza się, przy obniżeniu nie będzie bardziej miękko, bo niby z czego, nie napisałem wcześniej dokładnie - ale gdy spróbujemy podnieść gwint do górnej granicy to zobaczymy że zawieszenie/sprężyna pracują bardziej sztywno, nie czuć może tego tak bardzo na "normalnych" drogach ale przy gorszej nawierzchni jest duża różnica, testowałem to u siebie na KW i KONI, bo mam tragiczną drogę i nie da rady jeździć z większą glebą :angry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...