Irek41 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam ,u mnie wyglada na to ze turbina nie laduje,i wchodzi w tryb awaryjny,moje pytanie czy ktos wie gdzie mozna to zregenerowac dobrze i za normalne pieniadze albo gdzie wyslac by byc pewnym ze zrobia porzadnie,moze ma ktorys z kolegow doswiadczenie, i cos poradzi Dzieki
krzysiek23 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 rozgladaj sie na allegro mozesz trafic nowa w cenie regeneracji
Iverson Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 najpierw logi dynamiczne porób, wrzuc na forum do oceny, to nie VTG kierownice się napewno nie zapiekły-zbyt pochopnie podchodzisz do rzeczy.
rtocki Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 najpierw logi dynamiczne porób, wrzuc na forum do oceny, to nie VTG kierownice się napewno nie zapiekły-zbyt pochopnie podchodzisz do rzeczy. Dokładnie, miałem też tak kiedyś i okazało się po logach , że tylko zaworek N75 a turbina jest OK
Iverson Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 jest mnóstwo o tym na forum , poszukaj, poczytaj ,przy okazji nauczysz się czegoś nowego...
slaweq Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Najpierw zrób logi tak jak radzą koledzy bo przyczyn łapania trybu awaryjnego moze byc kilka... ja tez tak mialem i u mnie skonczylo sie regeneracją turbiny, ale u Ciebie wcale tak nie musi być.
Irek41 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 Koledzy,zaworki wszystkie sprawdzone,N75 wymieniony,szczelnosc sprawdzona ,wezyki tez nowe,po za tym juz nie mam pojecia co moze byc jedynie co mi przychodzi do glowy to turbina ,ostatecznie ma najechane ponad 170 tys wiec moze ma juz dosc? nie mam pojecia....
grabalaba Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Koledzy,zaworki wszystkie sprawdzone,N75 wymieniony,szczelnosc sprawdzona ,wezyki tez nowe,po za tym juz nie mam pojecia co moze byc jedynie co mi przychodzi do glowy to turbina ,ostatecznie ma najechane ponad 170 tys wiec moze ma juz dosc? nie mam pojecia.... Logi, logi, logi...Jak była źle eksploatowana to nawet 170k to dużo
Irek41 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 ostatnie logi sa w dziale diagnostyka,sa robione po wymianie N75,i dalej tak sie dzieje wiec juz nie mam zielonego pojecia,mowia ze tubo,ale moze???
damcio151 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 wężyk od MAPsensora szczelny :?: chyba że nie masz MAP w ECU ... nie wiem jak to jest w A4 Może westgate się zapiekł :?:
Irek41 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 Ktory to sensor MAP a co to jest i gdzie sie znajduje WESTGATE???
damcio151 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Ktory to sensor MAP MAP to czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ... nie wiem gdzie znajduje się on w A4 , może ktoś się wypowie ... Z kolektora ssącego wychodzi Ci wężyk :?: a co to jest i gdzie sie znajduje WESTGATE??? przy turbinie masz gruszkę ... wychodzi z niej sztanga ... złap tą sztangę i sprawdź jak chodzi
Irek41 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 wezyk jest,a tam jest jakis sensor?i mozna go wymienic czy jak?
damcio151 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 wezyk jest,a tam jest jakis sensor?i mozna go wymienic czy jak? jeżeli wężyk wychodzi z kolektora ssącego to idzie do MAPsensora umieszczonego w ECU lub przy ECU .... sprawdź szczelność tego wężyka i jeżeli wchodzi do ECU to ten kawałek wężyka w ECU też , czyli musisz rozebrać kompa ( obudowę )
Irek41 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Opublikowano 11 Marca 2008 Witam sztanka chodzi dosc ciezko mialem problem by ja ruszyc stawia duzy opor,ale rusza sie i po przesunieciu wraca do stanu pierwotnego,jesli chodzi o logi to robilem nowe ,ale nie ma sensu ich wstawiac bo sa takie same jak byly te ktore sa wstawione.wiec dalej jestem w kropce....
baskecior Opublikowano 11 Marca 2008 Opublikowano 11 Marca 2008 Dawaj logi ... w przeciwnym wypadku dalsza dyskusja jest pozbawiona sensu, skoro nie wiemy o czym dyskutujemy ...
Irek41 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 Witam tu sa Logi Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,53 2142 850 821,3 4,8 0,93 2268 850 837,9 4,8 1,33 2373 850 844,6 4,8 1,73 2457 850 847,9 4,8 2,11 2562 850 841,2 4,8 2,51 2667 850 821,3 4,8 2,91 2772 850 808 4,8 3,31 2856 850 784,7 4,8 3,71 2961 850 781,4 4,8 4,1 3045 850 764,8 4,8 4,5 3129 850 754,8 4,8 4,9 3213 850 744,8 4,8 5,3 3297 850 734,8 4,8 5,7 3381 850 721,5 4,8 6,1 3444 850 711,6 4,8 6,5 3528 850 701,6 4,8 6,9 3612 850 691,6 4,8 7,3 3675 850 678,3 4,8 7,7 3759 850 658,4 4,8 8,1 3801 850 661,7 4,8 8,5 3885 850 651,7 4,8 8,9 3948 850 638,4 4,8 9,3 3948 850 638,4 4,8 9,7 3948 850 442,2 4,8 10,1 3906 850 412,3 4,8 10,5 3843 850 402,3 4,8 10,9 3801 850 405,7 4,8 11,3 3738 850 402,3 4,8 11,7 3696 850 399 4,8 12,1 3654 850 399 4,8 12,5 3591 740 402,3 4,8 25,21 861 255 392,4 94,4 25,61 861 255 389 94,4 Group A: '005 Engine speed Start Inj Qty Actual Start of Inj Coolant temp TIME MARKER STAMP /min mg/R °BTDC °C 0,35 1554 20,8 5,3 80,1 0,75 1638 20,8 10,1 80,1 1,15 1743 20,8 11 80,1 1,55 1848 20,8 9,5 80,1 1,93 1953 20,8 8,4 80,1 2,33 2079 20,8 7 80,1 2,72 2184 20,8 7,5 80,1 3,12 2289 20,8 8,1 80,1 3,52 2394 20,8 8,8 80,1 3,92 2499 20,8 9 80,1 4,32 2604 20,8 9,7 80,1 4,7 2709 20,8 10,3 80,1 5,1 2793 20,8 11 80,1 5,5 2898 20,8 11,2 80,1 5,9 2982 20,8 12,1 80,1 6,3 3066 20,8 12,3 80,1 6,69 3171 20,8 12,8 80,1 7,09 3255 20,8 13,4 80,1 7,49 3318 20,8 13,9 81 7,89 3402 20,8 14,3 81 8,28 3465 20,8 14,7 81 8,69 3549 20,8 14,7 81 9,09 3612 20,8 15 81 9,49 3675 20,8 15,4 81 9,89 3759 20,8 15,4 81 10,29 3822 20,8 15,4 81 10,69 3885 20,8 15,8 81 11,09 3927 20,8 15,8 81 11,49 3990 20,8 15,6 81,9 11,89 4053 20,8 15,6 81,9 12,29 4095 20,8 15,2 81,9 12,69 4137 20,8 15 81,9 13,09 4179 20,8 15 81,9 13,49 4242 20,8 14,7 81,9 13,89 4284 20,8 14,7 81,9 14,28 4326 20,8 14,5 81,9 14,68 4368 20,8 15 81,9 15,08 4410 20,8 15,8 81,9 15,48 4431 20,8 15,6 81,9 15,88 4473 20,8 15,8 82,8 16,28 4515 20,8 15 82,8 16,68 4536 20,8 15,2 82,8 17,08 4557 20,8 15 82,8 17,48 4599 20,8 14,7 82,8 17,88 4620 20,8 14,7 82,8 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0 1596 17 32,8 29,4 0,4 1680 35,8 33,4 33 0,8 1764 40,8 34,2 35,4 1,2 1869 43,6 35,2 36 1,6 1974 43,4 35,4 36 1,98 2079 43 35,2 36 2,38 2184 42,8 35,2 36 2,78 2289 42,4 35,2 36 3,18 2394 42,2 35,2 36 3,58 2499 41,8 35,2 36 3,97 2583 41,6 35,2 36 4,37 2667 41,2 35,2 36 4,77 2751 41 35,2 36 5,17 2856 40,8 35,2 36 5,57 2940 40,6 35,2 36 5,95 3024 40,2 35,2 36 6,35 3108 40,2 35,2 36 6,75 3171 40 35,2 36 7,15 3255 39,8 35,2 35,8 7,55 3339 39,8 34,8 35,8 7,93 3402 39,6 34,6 35,6 8,33 3465 39,4 34,4 35,6 8,72 3549 39,4 34,2 35,4 9,12 3591 39,2 34,2 35,4 9,52 3654 39,2 34,2 35,2 9,92 3738 39 34,2 35,2 10,32 3780 39 34,2 35 10,7 3843 38,8 34,2 35 11,1 3906 38,6 34,2 35 11,5 3969 38,6 34,2 34,4 11,9 4011 38,4 34,4 33,8 12,3 4074 38,4 34,2 33,2 12,7 4116 38,4 33,6 32,4 13,1 4158 38,2 33 32 13,5 4221 38,2 32,4 31,6 13,9 4263 38 31,6 31 14,3 4305 38 30,6 29,8 14,7 4368 38 29,6 29,4 15,1 4410 37,8 28,4 28,4 15,5 4431 37,8 27,4 28,2 15,9 4494 37,8 26,6 26,8 16,3 4515 37,8 25,6 26,4 16,7 4557 37,6 24,6 25,6 17,1 4599 37,6 23,6 25,2 17,5 4620 37,6 22,6 24,4 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? MARKER STAMP /min mbar mbar % 0,4 1764 1978,8 1152,6 34,7 0,78 1827 1978,8 1244,4 35,1 1,18 1932 1978,8 1305,6 35,1 1,58 2016 1978,8 1336,2 34,7 1,98 2142 1978,8 1356,6 34,7 2,38 2247 1978,8 1366,8 34,7 2,77 2331 1978,8 1377 34,7 3,17 2436 1978,8 1377 34,7 3,57 2541 1978,8 1387,2 34,7 3,97 2646 1978,8 1377 34,7 4,37 2730 1978,8 1377 34,7 4,75 2814 1978,8 1377 34,7 5,15 2898 1978,8 1377 34,7 5,55 2982 1978,8 1377 34,7 5,95 3066 1978,8 1377 34,7 6,35 3150 1978,8 1387,2 34,7 6,73 3234 1978,8 1377 34,7 7,13 3297 1978,8 1377 34,7 7,53 3360 1978,8 1377 34,7 7,93 3423 1978,8 1377 34,7 8,33 3507 1978,8 1377 34,7 8,73 3570 1978,8 1366,8 34,7 9,13 3633 1978,8 1366,8 34,7 9,52 3696 1978,8 1366,8 34,7 9,92 3759 1978,8 1356,6 34,7 10,32 3822 1978,8 1356,6 34,7 10,72 3864 1978,8 1356,6 34,7 11,12 3927 1978,8 1356,6 34,7 11,5 3969 1978,8 1356,6 34,7 11,9 4032 1978,8 1356,6 34,7 12,3 4074 1978,8 1356,6 34,7 12,7 4116 1978,8 1356,6 34,7 13,1 4158 1978,8 1346,4 34,7 13,48 4200 1978,8 1346,4 34,7 13,88 4242 1978,8 1346,4 34,7 14,28 4284 1978,8 1346,4 34,7 14,68 4326 1978,8 1336,2 34,7 15,08 4368 1978,8 1336,2 34,7 15,47 4410 1978,8 1346,4 34,7 15,87 4431 1978,8 1346,4 34,7 16,27 4473 1978,8 1346,4 34,7 16,67 4494 1978,8 1346,4 34,7 17,07 4536 1978,8 1346,4 34,7 17,45 4536 1978,8 1336,2 68,1 Mowisz ze puszka filtra tez?tzn ze jesli filter dobrze niedolega to rowniez moze byc to przyczyna? zauwazylem ze filtr powietrza jakos jest zagiety na krutrzych bokach,ale powiedziano mi ze to nie ma znaczenia,wiec to olalem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się