Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie no tdiki sie do 6250 rzadko które kręcą :)

Opublikowano

Pogubilem sie.. to jest dalej na K03s tak ? czy juz tam mutanta wlozyles ?

Opublikowano
Pogubilem sie.. to jest dalej na K03s tak ? czy juz tam mutanta wlozyles ?

przeczytaj dokladnie seria + timp i 5 roznych pomiarów od 192 - 242ps tym samym autem

Opublikowano

shit.. sorry

Kiedy w takim razie będzie mutant ?

Opublikowano
shit.. sorry

Kiedy w takim razie będzie mutant ?

Z Pawłem gadałem i zrobimy od dołu do samej odcinki na K03S 0,9 bara, bo stawiam że bedzie to granica wydatku tej suszarki przy TINPie, potem wymiana tylko suszarki i TIP od inkognito i znowy hamownia, a na koniec spowrotem wsadze FMICka i znowu hamownia, bo teraz po ickach wentylator słabo dmucha na hamowni.

---------- Post dopisany at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ----------

Pogubilem sie.. to jest dalej na K03s tak ? czy juz tam mutanta wlozyles ?

przeczytaj dokladnie seria + timp i 5 roznych pomiarów od 192 - 242ps tym samym autem

Musze zobaczyć koniecznie co dynomet pokaże bo u Damiana hamownia jest bardzo "sceptyczna" ale teraz wiem czemu jego konie to takie skoksowane :) A MaHa i dynomet pokazują bardzo podobne wartości.

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

nie no tdiki sie do 6250 rzadko które kręcą :)

krenco krenco ale zazwyczaj tylko raz :kox:

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

Pogubilem sie.. to jest dalej na K03s tak ? czy juz tam mutanta wlozyles ?

mutant nie wlazł ale próba była montażu, bo podłuznica ciut przeszkadza i przy bucie może zapierac sie o nia suszarka, ale boje się że mutant podejdzie tylko pod fmicka bo inaczej bede musiał skracać ori przewód do prawego icka, a to nie wchodzi w rachubę.

Opublikowano

przy booscie 0.9 i sporo wiekszym przeplywie niz jest teraz to mysle ze wyskoczysz za mape kompresora k03s, ale bedzie mocz |:)

Opublikowano
przy booscie 0.9 i sporo wiekszym przeplywie niz jest teraz to mysle ze wyskoczysz za mape kompresora k03s, ale bedzie mocz |:)

no własnie niechciałbym tego zrobić i to jest cały kaman, bo tym razem w najlepszym wypadku bedzie do wymiany koło kompresji :kox:

---------- Post dopisany at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany at 00:26 ----------

Poszukam bo chyba gdzieś mi leży koło kompresji od K03 którą uparcie ktoś dmuchał za flowmapa, to zapodam fotke co się dzieje w momencie wystąpienia zjawisk Macha

---------- Post dopisany at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany at 09:26 ----------

znalazłem :) koło nie do wyważenia już

Zdj_cie0591.jpg

Opublikowano

ile km poza mapa sobie latało to powyżej ?

Opublikowano
ile km poza mapa sobie latało to powyżej ?

Z tego co wiem na temat tego koła to siedziało w AEB i chłopaki wsadzili sobie MBC i skrecili chyba za mocno. Bo pare razy w buta na ostro dali, to zaczeła gwizdac i to dosyc mocno, potem rozwaliło wastgate i talerzyk zaworka w muszli odleciał w wydech, a w miedzy czasie spłynęły tłoki, jak sie później okazało :)

---------- Post dopisany 21-10-2013 at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany 20-10-2013 at 21:06 ----------

Pesymistyczna wersja ostatniego hamowania :decayed: tutaj ładnie widać jak działa TINP :) na dniach spróbujemy zrobić 0,9 bara po całości na K03S, może nic nie urwie. To jest hamowane na Pb98 ze statoil, a nie Nitro+

moje_odcinka.jpg

Opublikowano

odcinke na 7000rpm ustaw , zwory zaczynaja plywac przy znacznie wyższych obrotach tak ze bez obaw, widać ze moment się utrzymuje pod odcinką wiec ten tego tamtego może być jeszcze ciekawiej :decayed:

Opublikowano

o fak.... i bedzie zdradzone co to ten TINP jest ? ...

Opublikowano
o fak.... i bedzie zdradzone co to ten TINP jest ? ...

Jest narazie tylko jedna firma w Hiszpanii która zgodziła się aby wziąć pod uwagę wyprodukowanie TINPa, bo u nas cene to taką wypierd........ nasze firmy że mi się odechciało odrazu. Jedyny problem polega na tym że dopiero przełom styczeń-luty bede wiedział jaki bedzie koszt wyprodukowania jednego zestawu i jaka minimalna ilość bedzie wchodzić w grę bo oni robia zamówienia na cały rok. Jak też wypier......... cene z kosmosu, to wam powiem co, jak i z czego trzeba przerobić i sobie bedziecie modzić sami :D

Opublikowano

jakie to sa kwoty ?

z ciekawosci pytam ...

Opublikowano
jakie to sa kwoty ?

z ciekawosci pytam ...

u nas w polsce powiedzieli mi jakies 1400-1500 PLN Netto i jakies 2-3 tygodnie czas realizacji, w sumie jest na to alternatywa za 1480 PLN Brutto i szybszy czas realizacji.

Opublikowano

w china by Ci to zrobili za 10$...

jak przegladam ich oferty np (VW Volkswagen Audi, VW Volkswagen Audi direct from SIC AUTOPARTS, LLC in United States)

to mam wrazenie ze to co ludzie kupują po sklepach niby oryginalne to i tak od chinczyka.

Jeden mi dziś odpisał ze robią napinacze łańcuchów na 1 montaz do vw, a cena? pare dolarów

Opublikowano
w china by Ci to zrobili za 10$...

jak przegladam ich oferty np (VW Volkswagen Audi, VW Volkswagen Audi direct from SIC AUTOPARTS, LLC in United States)

to mam wrazenie ze to co ludzie kupują po sklepach niby oryginalne to i tak od chinczyka.

Jeden mi dziś odpisał ze robią napinacze łańcuchów na 1 montaz do vw, a cena? pare dolarów

Powiem ci szczerze skośnookich to ja pierd....... bo jesli nie masz tam na miejscu swego człowieka który tam pilnuje twego interesu to mozesz być bardziej niz pewny że zostaniesz wyruchany w dupe bez bydła na gładko, mam kilku znajomych co tam sie dotowarowuje i każdy mówi to samo. To co ci pokażą że ci zrobią to wogóle co innego niz to co ci wyślą; jak przy wysyłce do europy, nie bedzie stał im nad głową twój człowiek, masz to jak w banku szwajcarskim, że dostaniesz typowy chiński szit.

---------- Post dopisany 24-10-2013 at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 17:51 ----------

Jestem tak zawalony robota że nawet nie mam czasu obciąć tych swoich agrotuningowych końcówek w wydechach :D

---------- Post dopisany 26-10-2013 at 00:29 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 23:34 ----------

no to dzisiaj zrobiłem wreszcie coś co sie chyba nazywa logi :) dwa, jeden po drugim, pierwszy to I-II-III odcinka i hamowanie silnikiem, a potem I-II-odcinka. Jak ktoś coś z tego rozumie to piszcie :) bo sam nie wiem czy to dobre czy złe cyferki :)Log (0 - 118,002,118,002)

Opublikowano

zasysa jak szalona osiemnastka pod dyskoteka :D

szczególnie od 3600obr do końca, bardzo liniowo wzrasta przepływ

mcgiver_przeplyw.jpg

porownujac do auta na k03 z boostem po wirusie 1.1 bar, to w funkcji tych samych obrotów mamy przyrost przeplywu dwukrotnie mniejszy (88g vs 43g), wykres przeplywu na koncu jest plaski tu natomiast ciagle rwie do góry i generuje moc.

Opublikowano
zasysa jak szalona osiemnastka pod dyskoteka :D

szczególnie od 3600obr do końca, bardzo liniowo wzrasta przepływ

http://s7.postimg.org/6xj9u1yrr/mcgiver_przeplyw.jpg

porownujac do auta na k03 z boostem po wirusie 1.1 bar, to w funkcji tych samych obrotów mamy przyrost przeplywu dwukrotnie mniejszy (88g vs 43g), wykres przeplywu na koncu jest plaski tu natomiast ciagle rwie do góry i generuje moc.

znaczy sie najgorzej nie jest jak na taki boost? :decayed: jak tak patrze na ten wykres to jak sie dmuchnie 0,9 po całości to powinno być całkiem miło :D a i ta strzałka co ją tam zaznaczyłes to jest jakieś 110g/s jesli dobrze popatrzyłem w logi i na ten wykres :D

Opublikowano

Porownanie z moimi logami na nowym turbo 1.31 bara z dolu ale przed wystrojeniem:

mcgiver_zps6fc51150.png

Do 3200obr roznica jest spora na niekorzyść, potem maleje i od 5300obr TINP idzie jak szalony.

Da się rade podnieść z dołu boost bardziej na TINP? Jeśli tak to jestem zainteresowany :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...