McGiver Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 Porownanie z moimi logami na nowym turbo 1.31 bara z dolu ale przed wystrojeniem:http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/a4%20b6/mcgiver_zps6fc51150.png Do 3200obr roznica jest spora na niekorzyść, potem maleje i od 5300obr TINP idzie jak szalony. Da się rade podnieść z dołu boost bardziej na TINP? Jeśli tak to jestem zainteresowany hehe, da sie da sie boosta cwieknąć tam gdzie u ciebie jest 1,31bara u mnie jest NARAZIE 0,7-0,82 bara do 5000rpm a potem jeszcze boost mam obnizony trzeba bedzie zrobić 1,0 po całosci, odcinka 7000RPM i zobaczyć czy fazator coś pomoże może
soul87 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 w 1.8T Audi TT coś mi się obiło o uszy ze fazator troche inaczej jest zaprogramowany, u nas w B6 podobno bardziej dla ekologi a tam pomaga w more power ale ja tam zielony jestem i moge bredzić
McGiver Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 w 1.8T Audi TT coś mi się obiło o uszy ze fazator troche inaczej jest zaprogramowany, u nas w B6 podobno bardziej dla ekologi a tam pomaga w more power ale ja tam zielony jestem i moge bredzić że sie tak wyraże: to samo dokładnie obiło mi sie o uszy
roman_tyk Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 full load = fazator off, jazda stala fazator on dzis testowalem w b7 bfb
McGiver Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 full load = fazator off, jazda stala fazator on dzis testowalem w b7 bfb u mnie w b6 dokładnie jest tak samo ---------- Post dopisany 28-10-2013 at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 08:17 ---------- Pamiątkowe foto Nitro+ 100 promocja w Lidl-u była, trza było skorzystać
Imhotet Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Probowałeś już testować TINPa z wiekszymi suszarkami ? Fajnie wyglada ten wykres przeplywu u góry
McGiver Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 TINP u Omena jest zrobiony tylko że u niego już brak przepływki, zapłony cofa i nie da się nic więcej bardzo co ugrać bo tam seryjne CR. Ale różnica jest na tyle, że musiał się na nowo nauczyć nim jeździć a niuta to tam już i tak mocno bogato a dopiero jakieś 1,35bara Teraz mam na warsztacie AWT w A6 C5 quattro z identycznym setupem jak Omena i w nim jest przepływka zamontowana z RS6 C5, po zrobieniu TINPa dół się niewiele zmienił, ale góra poszła wyżej, i tam jest narazie jakieś 0,8bara i coś pod 260KM+ o ile pamiętam a to bedzie robione na 300KM/380-400Nm. Na tym co teraz ma budzik zamyka już i do odcinki pare groszy jeszcze ma TINP (TurbineInletNoPulse) ma za zadanie niwelować fizycznie, zjebaną konstrukcje kolektora wydechowego i bardzo ciasnej muszli wydechowej. Podejrzewam że im luźniejszy kolektor i muszla w suszarce tym jego działanie będzie mniej odczuwalne. Zobaczymy co wyjdzie po wystrojeniu A6????
domialex Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 AWT c5 powiadasz. Dalej sledze watek z ciekawoscia:naughty:
McGiver Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 AWT c5 powiadasz. Dalej sledze watek z ciekawoscia:naughty: o tu masz fotke jego z pod maseczki a tu masz AWT niespodzianke "MCS4xx+" jeszcze na wieszaku
wampir Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Co tam Panie w polityce? Jakieś nowe wiesci? Byl podnoszony boost?
McGiver Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 Co tam Panie w polityce? Jakieś nowe wiesci? Byl podnoszony boost? brak czasu na cokolwiek, zapier...ol taki w robocie że masakra. Może jakoś koło weekendu coś sie uda porobić.
McGiver Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Jak tam Panie ruszyłeś cos ? TAAAAAAAA, JASNEEEEEEEEE w nocy zimówki zakładałem przedwczoraj i hamulunek 321mm z B7. Za cholery nie wiem jak przeprogramować obwód kół z 235/40/18 na 205/55/16 żeby licznik tak nie łgał. A dziś do 2.30 rano siedziałem w garażyku składałem AWT++
Dev Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 13.3 mm róznicy na kołach i takie cyrki ?
wampir Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 opona wzorcowa 645.2 mm 0 mm 0 % zamiennik 1 631.9 mm -13.3 mm -2.1 % Różnica w prędkości 50 km/h 100 km/h 150 km/h zamiennik 1 48.95 km/h 97.9 km/h 146.84 km/h Jarek dla 2km/h tak się mordujesz ?
McGiver Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 opona wzorcowa 645.2 mm 0 mm 0 % zamiennik 1 631.9 mm -13.3 mm -2.1 % Różnica w prędkości 50 km/h 100 km/h 150 km/h zamiennik 1 48.95 km/h 97.9 km/h 146.84 km/h Jarek dla 2km/h tak się mordujesz ? Nie wiem WTF?, ale fabrycznie zegar jest skalowany na 235/40/18, jak miałem założone teraz 225/40/18 to kłamał mi zegar około +1,2% ale jak założyłem teraz 205/55/16 to jest około +7% bo sprawdzałem specjalnie na GPS-ie. Jedyne co wiem to że gdzieś w Liczniku w adaptacjach sie ponoć zmienia ilość impulsów czy coś takiego żeby to zrobić. ---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:55 ---------- AWT++ prawie skończony. Zostały jeszcze wałki, wieko na góre, nowy termostat i tylny króciec głowicy. Miał być u mnie, będzie u kogo innego. Pójdzie najprawdopodobniej do spieniężenia niestety, bo do mnie ciut nie pasuje; jak sie okazuje blok AWT ma inaczej obrobione gniazdo termostatu w stosunku do BFB,AVJ, AWM czy BEX.
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 awt to chyba najwieksza wydumka sposrod rodziny 1.8T ile wynosi orientacyjny koszt takiego surowego silnika przygotowanego pod program tak jak na fotce, z turbo
Łukasz13 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 A awt jest zwykły termostat a w reszcie ten elektryczny wynalazek:kox:
McGiver Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) awt to chyba najwieksza wydumka sposrod rodziny 1.8Tile wynosi orientacyjny koszt takiego surowego silnika przygotowanego pod program tak jak na fotce, z turbo To co jest na fotce i obok niej to mniej więcej jest: -blok AWT passat B5 FL na nowo osiowany i podwójnie honowany na drobną choinke (850PLN) -nowa uszczelka ori podstawy filtra oleju + nowy filtr oleju (44+27) -chłodniczka oleju ori -wał BPY nominalny ze zmienioną zebatką napedu pompy oleju (450PLN) -panewki główne i korbowe KS nominały (ok.250PLN) -korbowody seria BPY wyważone do 0,5 grama ( 200PLN) -nowe śruby korbowodów ori (115PLN) -tłoki ori pin 20mm odprężone hemicentrycznie na CR 9,0-9,1:1 wyważone do 0,1 grama (600PLN) -nowe pierscienie tłokowe NIPPON (ok.320PLN) -denka tłoków, komora spalanie, grzybki zaworowe, kanały wydechowe w ceramice; trzonki dwusiarczek (970PLN) -tylny simmering wału ori teflon (160PLN) -przedni simmering wału teflon VR (45PLN) -nowy łancuch pompy oleju (95PLN) -nowy napinacz łańcucha oleju (34PLN) -zmodyfikowana pompa oleju -nowa miska olejowa ( 180PLN) -czujnik poziomu oleju ori -głowica ADR szeroki kanał po portingu pasowana pod uszczalki kolektorów (300PLN) -nowa uszczelka pokrywy zaworów VR (95PLN) + pokrywa AWM -nowe prowadnice 20sztuk (160PLN) -nowe zawory wydechowe wzmocnione 8sztuk (360PLN) -nowe zawory ssące cieniowane wzmacniane 12sztuk ( 480PLN) -nowe uszczelniacze zaworowe VR (63PLN) -uszczelka głowicy i śruby VR (ok.200PLN) -nowy fazator rozrządu prawie ori-chinczyk z allegro + uszczelki nastawnika VR (630PLN) -simmeringi walków teflonowe ( 88PLN) -nowy pasek rozrzadu DAYCO, nowa rolka napinająca NTN (210PLN) -napinacz paska, mała rolka, pompa wody oryginały po przebiegu 7200km -nowy termostat Calorstat + obudowa termostatu ori (42PLN) -tylny króciec głowicy nowy ori ( 44PLN) -czujnik położenia wału + 2x stukówki -czujnik wałka rozrządu -wałki + łańcuch + popychacze z BFB ( przebieg około 75 tyś km ) -przekładka termiczna pod kolektor ssący by Kropa (120PLN) -kolektor ssący szeroki kanał obrobiony i przerobiony pod krótkie wtryski (360PLN) -kolektor baran (stan surowy narazie) (sam materiał + wycięcie ponad 1000PLN) -łapy silnika dwie strony -podstawy mocowania kompresora klimy + duża alternatora, pompy wspomy i wisko -przewód olejowy turbiny zasilający -przewody wodne stalowe górny i dolny -suszarka TD04HL-23T-8.5 (około 2000PLN) POTENCJAŁ: 42X KM 52X Nm, boost do 1,6bara powinien strawić To m/w tyle co pamiętam na chwile obecną nie jest tu policzony czas pracy nad nim, nie przespane noce i zacietrzewienie włożone w przerobienie i złożenie tego silnika. Edytowane 14 Października 2014 przez McGiver
pioteros Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 troch tego jest, a prawdą jest że sputtery w 1.8t nie sa wymagane ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się