kaziulimana Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Witam 3 tygodnie temu kupiłem audi a4 i powymienialem w nim wszystkie płyny, filtry, rozrządy amortyzatory, wachacze, uporałem sie z zaworem egr który odłączał turbine. Została mi jedna rzecz która az tak nie przeszkadza ale trzeba ją zrobic mianowicie miga kontrolka swiec zarowych przez cały czas przy właczonym silniku a po podłaczeniu do kompa wyskakuje bład : 04F4 mech. dawkowanie-pompa wtryskowa nastawnik dawki bład sporadyczny Objawia się to tak ze po uruchomieniu silnika przez ok 8sek. falują obroty w zakresie od 800-900 i po 8 sek. jest dobrze, jeszcze jeden objaw jest taki ze gdy jade i mam auto na biegu i gdy trzymam pedał gazu w miejscu to w zakresie od 1500- 1900 auto szarpie ale tylko kiedy jade równa predkoscią a gdy dodam gazu lub go puszcze na tych obrotach jest ok. Przy przyspieszaniu jest to niewyczówalne ale gdy np jade za jakims autem 50 na 3 biegu. 65 na 4, i 80 na 5 stała predkoscia to auto szarpie. Oprócz tego jest wszystko ok i teraz mam pytanie czy czyszczenie nastawnika dawki cos pomoże, czy tez uszkodzona jest pompa? Moze ktos mial taki przypadek i podpowie co robic bo we wtorek wyjezdzam do Dani na 2 miesiące i przez to ze auto stało umechaników nie miałem czasu tego zrobic, jedynie jeszcze jutro ewentualnie moze ktos by mi przeczyscił nastawnikl. Elektryk który uporał sie z trybem awaryjnym silnika powiedzial ze mozliwe ze kiedys był przestawiony na nastawniku bo ciezko palił na ciepłym silniku i on za pompe i nastawnik sie nie bierze zaproponował zebym pojechal do goscia od pomp. Kompletnie nie wiem o co chodzi z tym z góry dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 albo zanieczyszczony nastawnik, albo brak prawidlowych polaczen elektrcznych wewnatrz nastawnika.
Lulek Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Najlepiej wyjąć pompę i dać do sprawdzenia.. Wrzucą na stół i będzie wiadomo ew. możesz go wyjąć i się trochę pobawić
ciahciah Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 odepnij impulsator od skrzyni biegów, przestanie ci działać licznik no i zobacz czy przestanie szarpać
kaziulimana Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam. Po powrocie z zagranucy cały czas miga i nic innego oprocz szarpania sie nie dzieje. A gdzie ten impulsator sie znajduje? Pozdrawiam
dobis1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 jaką dawkę paliwa pokazuje VAG??? Być może jest za duża... miałem ostatnio u znajomka taki przypadek. Po rozgrzaniu auta gdy zapotrzebowanie na paliwo malało na wolnych obrotach silnik nierówno pracował i szarpał...gdy jechał z prędkością ok 90km i (małe zapotrzebowanie w ON) auto szarpało, to samo na niższych biegach przy równym trzymaniu pedału gazu. Po podłączeniu dawka 1,2... Ustawiłem dawkę na 3,6 do tego poprawiłem kąt wtrysku i chłopak nie może z podziwu wyjść że auto hula aż miło :> co do błedu nastawnika to podczas regulacji przesunąłem nastawnik nie w tą stronę i też wyskoczył błąd nastawnika
tomekkarauda Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Ja miałem tak samo po zakupie jak auto miało podpiętego boxa i za duża była dawka ustawiona ,po odpięciu kontrolka świec zgasła..Ale pewnie byś zauważył ze masz coś podpięte pod pompę...
Musashi Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Najlepiej wyjąć pompę i dać do sprawdzenia.. Wrzucą na stół i będzie wiadomo ew. możesz go wyjąć i się trochę pobawić nie trzeba wyciagac pompy. wystarczy zdemontowac nastawnik. ale uwaga najpierw trzeba poczytac jak to wykonac.
Lulek Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Założyłem, że nie wie ale napisałem, że może także sam nastawnik wyjąć i wymienić
kaziulimana Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Witam. Przy pompie nie umiem za bardzo grzebac z tym nastawnikiem i wole sam tego nie robic. Podłacze pod vag i napisze jaka jest ta wartosc dawki ale i tak musze szukac jakiegos speca od pomp. Dzieki pozdrawiam
krzysiek015 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam, Trochę nie w temacie ale świeży wątek więc zapytam. Jak ustawić dawkę paliwa przy zaślepionym EGR? Z tego co wiem na biegu jałowym przy załączonym EGR ze względu na udział spalin w mieszance zapotrzebowanie silnika na ON jest trochę mniejsze. No i o co chodzi z tym impulsatorem? Gdzie, co i jak? Dzięki i pozdrawiam
Lulek Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 To chyba raczej nie ma znaczenia.. Ja zawsze ustawiam taką dawkę jak być powinna, bez względu na zaślepiony EGR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się