Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T vs. 1.8 który lepszy??


tony84

Rekomendowane odpowiedzi

załóż gaz sekwencja policz - gazu niech ci spali 11 to masz 25zł, a ropy to te 5 litrów to tym co mają diesle to tylko na trasie pali, normalnie koło 7 litrów pali wiec 30zł, po za tym masz na 1,8 lepsze osiągi niż w dieslu, sprawdzałem sie z kumplem on 1,9tdi 110km a ja 1,8 125 km i zostawał w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem sie z kumplem on 1,9tdi 110km a ja 1,8 125 km i zostawał w tyle.

To musiala byc chora 1,9tdi 110 KM :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak .... Wcześniej jeździłem gofrem też 1.8 75KM (w LPG ale mało ważne) palił 7.5/8 Pb teraz kupiłem audiole 1.8T 150KM Q i przy takiej samej jeździe audiolka pali 8/8.5 a waży 1500kg to o czym tu gadka bież T zawsze jak będziesz chciał dasz pedał i rura a spokojnie wyjdziesz na swoje ..... a jak tu już koledzy wspomnieli oszczędność LPG jest pozorna robiłem na gazie 40tyś rocznie przez 3 lata a potem odpuściłem i jeździłem na Pb i byłem bardziej zadowolony a na portwelu jakoś bez różnicy ...... Teraz jest audiolka i jestem prze szczęśliwy z osiągów spalania komfortu .... mało tego lada dzień pójdzie pod chipa i z tego co chłopaki mówią to przy zachowaniu stylu jazdy spalanie może spaść nawet o 1l/100 no a w razie W jest ten as w rękawie 180KM i 280Nm :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie lubie przycisnąć nieraz jak jade nie zajeżdżając silnika i średnia wychodzi mi 12,5, gazu bym za chiny nie założył nie zniósł bym tego smrodu z gazu, turbo też póki co buja fajnie i nie mam problemów z silnikiem żadnych da się tym oszczędnie jeździć jak najbardziej tylko po co ci wtedy te 150 koni skoro nie chcesz z nich korzystać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety prawda boli, albo 1,8 T albo diesel, ja bym inaczej sobie dał siana...

wybór należy do Ciebie

ps. do kolegi co jego 125km jest mocniejsze od tego tdi...wielkie LOL2 nigdy w życiu chłopce, to musiała być padaka, wiem bo jeźdze takim właśnie silnikiem u kuzynka i wiem co to 110KM w dieslu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROGER ostatnio autostrada 4.9 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothV8

A ja zawsze myślałem że gaz wkładają ludzie do najmniejszych silników aby jeszcze taniej jeździć, generalnie jak ktoś bierze duży silnik to wie że sporo pali (a skoro to akceptuje to po co wogóle gaz?)

Zresztą to jest OT bo silnik 1.8 akurat jest małej pojemności, więc widze sens wkładania gazu (aby oszczędnie a nie dynamicznie jeździć), ja polecam 1.8 bez T, nie powiem dlaczego by nie wywoływać zbędnych dyskusji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mysli: odchodzicie troche od tematu wyboru silnika piszac czy jest sens czy nie ma zakladac gaz.

Popatrzcie moze rowniez z tej perspektywy. Na forum jest sporo pytan który silnik jest lepszy 2.8 vs 1.8T, 3.0 vs 1.8T jak rowniez 1.8 vs 1.8T

W oby 3 przypadkach jest bardzo duza grupa ludzi (wiekszosc) ktora stawia na 1.8T

Wg mnie 1.8T to optymalny silnik z benzynowek do B5 i B6. Laczy w sobie osiagi porównywalne z duzymi silnikami (po czipsie) i jest nawet ekonomiczniejszy niz male (1.8) wolnossaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kolega pyta co lepsze 1.8 czy 1.8T,a wy mu wtryniacie ze lepsze bedzie 1.9TDI zaoszczędźcie proszę takie wywody.

Lepsze bedzie 1.8T,ale to bedzie zalezec w jakim stanie uda ci sie kupic.Ja poprzednio mialem 1.6 a wiedzac ze w 1.8 mocy tez jest nie za wiele to wybralem 1.8T tu zawsze jest opcja na 180km ja znowu zabraknie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci powiem tak. uważam za lepszy silnik 1,8T ale pod jednym warunkiem, ze bedzie to "zdrowy" silniczek. a o taki jest co najmniej ciężko w 10-cio letnim - a nawet starszym - aucie. wiadomo ten silnik jest po to by dostawał po d*pie... o wiele łatwiej jest znaleźć zadbana jednostkę wolnossącą a taka tez daje rade. wiem cos o tym i kolesie: z passka B6 2,0 tdi, vectry C 2,2 cdti i nie jednego AFN-a tez. ale to juz inna historia. także jeśli ci sie uda znaleźć zdrowa uturbioną niunie to graty (polecam przed zakupem sprawdzenie na hamowni) a jesli nie to dobry wolnyssak tez nie jest zly..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tyle .Mam 1,8T wprwawdzie padł mi komp ale jak był dobry to jak smigałem na Prahe to zaden Jozin z Bazin mi nie podskoczył skodówką bo jak pewnie wiecie dopiero teraz do skodówek(SuprerBeee :-)) dają ten silnik.Szatan drogowy i tyle :-).Mamm LPG i przy jezdzie 160km/h spalił mi 11 litrów .Dynamika i ten swist tubinki ,który uwielbiam jak popuszcze szybke :-).Kocham ten model i polecam. Disel jest dobry do ciągniecia przyczepy. :th

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tyle .Mam 1,8T wprwawdzie padł mi komp ale jak był dobry to jak smigałem na Prahe to zaden Jozin z Bazin mi nie podskoczył skodówką bo jak pewnie wiecie dopiero teraz do skodówek(SuprerBeee :-)) dają ten silnik.Szatan drogowy i tyle :-).Mamm LPG i przy jezdzie 160km/h spalił mi 11 litrów .Dynamika i ten swist tubinki ,który uwielbiam jak popuszcze szybke :-).Kocham ten model i polecam. Disel jest dobry do ciągniecia przyczepy. :th

:sick3: kolejny ktory zmienia temat na Pb vs TDI. :evil:

Podzjedz na spocik slaski to zloimy dupeczke temu 1.8T - (tak w formie LUZIKU, a nie uszczypliwie pisze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o 1.8 nie narzekam i przy 170 tys.wymienilem rozrzad swiece ijest ok.jak na auto 12 letnie.co do spalania to po jazdzie miejskiej pali sporo w trassie do 10l.bez ruznicy jaka predkoscia czy 100 czy 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamika i ten swist tubinki ,który uwielbiam jak popuszcze szybke :-).

no to chyba juz umiera ta Twoja turbawka. w zdrowym 1.8T turbiny nie slychac. a swiszczec to sobie moze w TDI przy zmiennej geometrii lopatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba nigdy nie jechałeś 1.8T. Powyżej 3000rpm gwizd suszarki jest słyszalny. Oczywiście nie tak natarczywy jak w tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...