valokuvaaja Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Podziw i szacunek dla zalogi! http://www.tvn24.pl/0,1722771,0,1,klopoty-boeinga-nad-okeciem,wiadomosc.html
lukaszk Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 tak ale... lot do Polski trwa 8/9 h, piloci poinformowali o usterce 30 min po starcie... logiczne że trzeba zawrócić... a gdyby w locie wyszły kolejne usterki... jedyny plus takiej operacji to że maszyna byłą lżejsza o Atlantyk...
valokuvaaja Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 lot do Polski trwa 8/9 h, piloci poinformowali o usterce 30 min po starcie... logiczne że trzeba zawrócić... a gdyby w locie wyszły kolejne usterki... jedyny plus takiej operacji to że maszyna byłą lżejsza o Atlantyk... ladowanie w NY bylo niewykonalne bez zrzutu paliwa, ktorego nie mogli zrobic nad miastem. pilot bylby zmuszony do latania w kolko 10-11 godzin.
Guzik1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 logiczne że trzeba zawrócić... a gdyby w locie wyszły kolejne usterki... Z pełnymi zbiornikami paliwa lotniczego taki manewr mógłby się tak szczęśliwie nie zakończyć. Szacunek dla pilotów
pepik Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Mielibyśmy tragedię w Święto Zmarłych Na szczęście piloci zachowali zimną krew
T-żółw Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 szacunek dla załogi za bezpieczne wylądowanie widziałem dzisiaj te krążące na niebie F16
szczuraz Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 z Hornetem śledziliśmy go na radarze
lukaszk Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 logiczne że trzeba zawrócić... a gdyby w locie wyszły kolejne usterki... Z pełnymi zbiornikami paliwa lotniczego taki manewr mógłby się tak szczęśliwie nie zakończyć. Szacunek dla pilotów przecież to napisałem
Wandej Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Ostatnio cos im sie nie otwieraja te podwozia :gwizdanie: Jakis iranski pilot ladowal bez przednich kol
m@riucha Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 akurat jechałem koło lotniska jak przez bramę wojskowego co chwila wjeżdżały wozy strażackie i karetki Szacun dla pilotów, chodź im współczuję: kilka miesięcy nie polatają aż do momentu zakończenia badania zdarzenia przez komisję lotniczą. Niestety już wiem, że ponoszą w większości winę za to, że podwozie nie otworzyło się w trybie awaryjnym Ciekawe tylko czy publicznie się do tego przyzna komisja (patrz prawdziwy powód katastrofy Su27 w Radomiu)
wustyle Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Moja dziewczyna jest stewardessa, ogladalismy ladowanie w tv razem, gdyby byla wtedy na pokladzie, dostalbym zawalu. Pilot mistrz
marec-ki Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 B767 nie ma możliwości zrzutu paliwa, więc musiałby krążyć lub właśnie kontynuować lot do Warszawy. Pilot i lądowanie to prawdziwy majstersztyk ale miał sporo czynników sprzyjających: dobra pogoda, brak wiatru, mała ilość paliwa na pokładzie ... polscy fachowcy w wieży kontroli lotów
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Jak uslyszalem wypowiedzi niektorych podroznych typu , ze psycholog byl 5 minut za póżno albo czemu tak dlugo niektorzy czekali na bagaż swiadczy o nierozumieniu powagi calej sytuacji . Co by bylo gdyby.......
wustyle Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Jak uslyszalem wypowiedzi niektorych podroznych typu , ze psycholog byl 5 minut za póżno albo czemu tak dlugo niektorzy czekali na bagaż swiadczy o nierozumieniu powagi calej sytuacji . Co by bylo gdyby....... oto Polska wlasnie...
marekg Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 B767 nie ma możliwości zrzutu paliwa, więc musiałby krążyć lub właśnie kontynuować lot do Warszawy. Pilot i lądowanie to prawdziwy majstersztyk ale miał sporo czynników sprzyjających: dobra pogoda, brak wiatru, mała ilość paliwa na pokładzie ... polscy fachowcy w wieży kontroli lotów skad informacja o braku instalacji do zrzutu paliwa? z mediow? bzdura, samolot klasy 767 bez takiej instalacji bylby ewenementem na skale swiatowa i nie dostalby certyfikacji FAA. Prawdopodobnie ten "news" wzial sie z jak zwykle blednej interpretacji dziennikarzy. W tym locie, w tych warunkach moze nie bylo mozliwosci zrzutu paliwa? albo nie mialo to najmniejszego sensu? Poniewa z lotnictwem jestem zwiazany od wielu lat dlatego prosze wszystkich o to by nie plotkowac, nie powtarzac bzdur z mediow i nie gdybac. To co w tej chwili z naszej strony mozna zrobic to pogratulowac zalodze udanego manewru i szesliwego zakonczenia tego wypadku na Okeciu. Analizowanie przyczyn i tego czy wszyscy postepowali godnie z procedurami prosilbym szanowne forumowe grono o pozostawienie sluzbom, ktore maja do tego wszelkie kompetencje. Wystarczy, ze z komentarzy na popularnych portalach wylewa sie ogroma ilosc glupoty, chamstwa i pomyj na zaloge czy LOT. Chcialbym, zeby chciaz w naszym gronie uszanowac to co mialo miejsce a wszystko inne o czym nie mamy pojecia zostawic tym, do ktorych to nalezy. Marek
bogus096 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Wielki szacunek dla pilotów :hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się