Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Audi A4 1.8 T pali baardzo dużo LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ogóle to pokazałbyś też screany z ustawień sterownika

Opublikowano

Przecież wrzucałem,są wcześniej. Nic nie zmieniałem oprócz ciśnienia roboczego.

Opublikowano

sorki nie zauważyłem bo zamieszczasz linki i za szybko przeglądałem:), zaznacz ptaszka przy opcji "wyłącz przy pierwszym" i dopiero sprawdź jak się ułoży mapa na końcu

Opublikowano

witam

u mnie siedzi stag-300-4, reduktor KME, listwa Valtek i wyskakują błędy:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

jest to starsza wersja i ac gas synchro jest ten starszy 1.14.1.0 . nie ma tam tak dokładnej regulacji jak w wer 7... ale coś trzeba pokombinować...

ciśnienie robocze mam 0.88

minimalne 0.53. może tu jest problem?

może da się rozczytać:

IMAG0377.jpg

Opublikowano

No tu bez sondy AFR się nie obędzie, szczególnie przy autach z turbo z sondą 0-1V.

Potrzebny jest plik osc z jazdy na benzynie i na gazie z nogą w podłogę i obrotomierzem pod 7tys.

Podstawową rzeczą w tym aucie to są raczej na 100% pętlące się wtryskiwacze benzynowe (podkreśle wtryskiwacze benzynowe, nie gazowe).

Opublikowano

Moim zdaniem problem z ciśnieniem

Za małe masz ciśnienie ustaw 0,95 w programie i w reduktorze

teraz masz 0,88 a z parownika 0,7 to już za mało, jak jeszcze dysze za małe to masz ubogo cały czas

jest to starsza wersja i ac gas synchro jest ten starszy 1.14.1.0 . nie ma tam tak dokładnej regulacji jak w wer 7... ale coś trzeba pokombinować...

Ja mam jeszcze uboższe ustawienia w Elpigaz i ustawiłem Vag-iem mieszankę

Opublikowano

Wszystko pięknie ustawione przez fassi1. Polecam gazownika :notworthy:

Dzięki jeszcze raz!

Opublikowano

Moim zdaniem problem z ciśnieniem

Za małe masz ciśnienie ustaw 0,95 w programie i w reduktorze

teraz masz 0,88 a z parownika 0,7 to już za mało, jak jeszcze dysze za małe to masz ubogo cały czas

jest to starsza wersja i ac gas synchro jest ten starszy 1.14.1.0 . nie ma tam tak dokładnej regulacji jak w wer 7... ale coś trzeba pokombinować...

Ja mam jeszcze uboższe ustawienia w Elpigaz i ustawiłem Vag-iem mieszankę

Nie zauważyłeś że na screenie auto chodzi na benzynie i ciśnienie 0.77 nie ma się ni jak do tego co jest na prawdę.

Ciśnienie około 0.98 na reduktorze nie jest złym ciśnieniem.

Ogólnie ciśnienie na reduktorze dobiera się tak, aby wtryskiwacze gazowe wyrobiły się z najkrutszymi czasami wtrysku no a Valtek czy Rail to szybkością nie gardzi, do tego jak jest jeszcze niezbyt wydajny ciśnieniowo reduktor to cudów się nie wyczaruje.

Jak nie dostanie tyle gazu ile potrzebuje to po prostu nie pojedzie i tyle, AFR musi się zgadzać.[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 23:15_________________________________________________

Wszystko pięknie ustawione przez fassi1. Polecam gazownika :notworthy:

Dzięki jeszcze raz!

Cała przyjemność po mojej stronie.

Teraz w profilu możesz zmienić to 170PS na coś wyższego bo auto na pewno lepiej sie odpycha niż 170 konne.

Ciekawa jaka teraz jest różnica w mocy między banzyną i gazem bo w jeździe nie wyczuwa się żadnej. :good:

Opublikowano
Cała przyjemność po mojej stronie.

Teraz w profilu możesz zmienić to 170PS na coś wyższego bo auto na pewno lepiej sie odpycha niż 170 konne.

Ciekawa jaka teraz jest różnica w mocy między banzyną i gazem bo w jeździe nie wyczuwa się żadnej.

Zmienie, ale najpierw wykresy z hamowni, by wiedzieć dokładnie :>

A co do mocy i różnicy, też jestem ciekaw.

Opublikowano

Jak przetestujesz auto na hamowni to wklej do tematu bo też jestem ciekawy różnicy i w ogóle jaką auto osiąga moc,

bo samym programem moim zdaniem będzie to max z tego silnika.

Opublikowano

No problemo. Dam znać :wink4:

Opublikowano

Pytanko, problem podobny spalanie wahające się od 10 do 20 litrów i cholera wie co jeszcze można zrobić, żeby to ustabilizować.

Autko ma program na 198km, jak kupiłem samochód to były tam ukochane Valteki jakieś czarne i autko albo jechało, albo zapętlało, rozjechało też mapę benzyny, wyrzucało check (raz że za bogato, raz za ubogo).

Do wymiany poszła listwa na Matrix HD544, poskracane węże, czyste filtry. Reduktor to KME Gold (trzyma zadane ciśnienie o ile jest zatankowany do pełna, na wiosnę trzeba będzie odwrócić butlę w odpowiednią stronę).

Ostatnio pompa paliwa zaczęła wyć, pojawiły się problemy z odpalaniem; wymieniłem pompę i zrobiłem autokalibrację od nowa (przy okazji aktualizacja do STAG 4-plus)

Czasy wtrysku benzynowego skróciły się do 24ms z wcześniejszych 25ms, wywala błąd zbyt dużych dysz i od nowa zaczął palić 14 albo i więcej przy delikatnej jeździe. Obniżyłem ciśnienie na 1,26 i dalej za duże dysze (nie mam pojęcia co tam siedzi). Mnożnik lekko podskoczył spalanie jakby nieco niższe ale wydaje się, że jest ubogo.

mapa1s.th.jpg screen z przed obniżenia ciśnienia

parametry2.th.jpg

parametry1.th.jpg

Panie i Panowie, co można jeszcze zdziałać? VAG nie posiadam i nie za bardzo rozumiem jak mam ustawić korekty. Kto w województwie świętokrzyskim to ogarnie?

Opublikowano

Ok, za tydzień zejdę poniżej 1.2 bar i zobaczę co będzie.

Jaki rodzaj sondy powinien być ustawiony w sterowniku. Gdzieś widziałem, że powinna być już szerokopasmowa.

Przy okazji czy jakiś interfejs do 200PLN da radę ogarnąć CAN? Bo mam gdzieś kabel KKL ale tym chyba nawet się nie połączę. Oczywiście na allegro wszystko cudownie ma pracować i działać... A nie ukrywam, że szkoda mi wydawać więcej na coś co będzie użyte kilka razy a potem będzie zalegać w szafie.

Opublikowano

Pytanko, problem podobny spalanie wahające się od 10 do 20 litrów i cholera wie co jeszcze można zrobić, żeby to ustabilizować.

Autko ma program na 198km, jak kupiłem samochód to były tam ukochane Valteki jakieś czarne i autko albo jechało, albo zapętlało, rozjechało też mapę benzyny, wyrzucało check (raz że za bogato, raz za ubogo).

Do wymiany poszła listwa na Matrix HD544, poskracane węże, czyste filtry. Reduktor to KME Gold (trzyma zadane ciśnienie o ile jest zatankowany do pełna, na wiosnę trzeba będzie odwrócić butlę w odpowiednią stronę).

Ostatnio pompa paliwa zaczęła wyć, pojawiły się problemy z odpalaniem; wymieniłem pompę i zrobiłem autokalibrację od nowa (przy okazji aktualizacja do STAG 4-plus)

Czasy wtrysku benzynowego skróciły się do 24ms z wcześniejszych 25ms, wywala błąd zbyt dużych dysz i od nowa zaczął palić 14 albo i więcej przy delikatnej jeździe. Obniżyłem ciśnienie na 1,26 i dalej za duże dysze (nie mam pojęcia co tam siedzi). Mnożnik lekko podskoczył spalanie jakby nieco niższe ale wydaje się, że jest ubogo.

mapa1s.th.jpg screen z przed obniżenia ciśnienia

parametry2.th.jpg

parametry1.th.jpg

Panie i Panowie, co można jeszcze zdziałać? VAG nie posiadam i nie za bardzo rozumiem jak mam ustawić korekty. Kto w województwie świętokrzyskim to ogarnie?

Może brzydko to zabrzmi ale olej komunikaty Staga o dyszach.

Pierwsza uwaga to jak wcześniejszy przypadek auto jeździ z zapętlonymi wtryskiwaczami benzyny więc reduktor musi być super wydajny bo jak zabraknie wydajności Matrixom HD544 i zabraknie ciśnienia gazu to auto nie pojedzie.

Czy auto ma fabryczną sondę szerokopasmową?

Proponuję ustawić takie ciśnienie, aby na biegu jałowym czasy wtrysku gazu były w przedziale 3.5-4ms

Bez sondy szerokopasmowej tego auta się nie wyreguluje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...