juby_p Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 W ogóle to pokazałbyś też screany z ustawień sterownika
Ksiadz Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Przecież wrzucałem,są wcześniej. Nic nie zmieniałem oprócz ciśnienia roboczego.
juby_p Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 sorki nie zauważyłem bo zamieszczasz linki i za szybko przeglądałem:), zaznacz ptaszka przy opcji "wyłącz przy pierwszym" i dopiero sprawdź jak się ułoży mapa na końcu
barrowiec1 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 witam u mnie siedzi stag-300-4, reduktor KME, listwa Valtek i wyskakują błędy: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent jest to starsza wersja i ac gas synchro jest ten starszy 1.14.1.0 . nie ma tam tak dokładnej regulacji jak w wer 7... ale coś trzeba pokombinować... ciśnienie robocze mam 0.88 minimalne 0.53. może tu jest problem? może da się rozczytać:
fassi1 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 No tu bez sondy AFR się nie obędzie, szczególnie przy autach z turbo z sondą 0-1V. Potrzebny jest plik osc z jazdy na benzynie i na gazie z nogą w podłogę i obrotomierzem pod 7tys. Podstawową rzeczą w tym aucie to są raczej na 100% pętlące się wtryskiwacze benzynowe (podkreśle wtryskiwacze benzynowe, nie gazowe).
edekxp Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Moim zdaniem problem z ciśnieniem Za małe masz ciśnienie ustaw 0,95 w programie i w reduktorze teraz masz 0,88 a z parownika 0,7 to już za mało, jak jeszcze dysze za małe to masz ubogo cały czas jest to starsza wersja i ac gas synchro jest ten starszy 1.14.1.0 . nie ma tam tak dokładnej regulacji jak w wer 7... ale coś trzeba pokombinować... Ja mam jeszcze uboższe ustawienia w Elpigaz i ustawiłem Vag-iem mieszankę
Ksiadz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Wszystko pięknie ustawione przez fassi1. Polecam gazownika Dzięki jeszcze raz!
fassi1 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Moim zdaniem problem z ciśnieniem Za małe masz ciśnienie ustaw 0,95 w programie i w reduktorze teraz masz 0,88 a z parownika 0,7 to już za mało, jak jeszcze dysze za małe to masz ubogo cały czas jest to starsza wersja i ac gas synchro jest ten starszy 1.14.1.0 . nie ma tam tak dokładnej regulacji jak w wer 7... ale coś trzeba pokombinować... Ja mam jeszcze uboższe ustawienia w Elpigaz i ustawiłem Vag-iem mieszankę Nie zauważyłeś że na screenie auto chodzi na benzynie i ciśnienie 0.77 nie ma się ni jak do tego co jest na prawdę. Ciśnienie około 0.98 na reduktorze nie jest złym ciśnieniem. Ogólnie ciśnienie na reduktorze dobiera się tak, aby wtryskiwacze gazowe wyrobiły się z najkrutszymi czasami wtrysku no a Valtek czy Rail to szybkością nie gardzi, do tego jak jest jeszcze niezbyt wydajny ciśnieniowo reduktor to cudów się nie wyczaruje. Jak nie dostanie tyle gazu ile potrzebuje to po prostu nie pojedzie i tyle, AFR musi się zgadzać.[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 23:15_________________________________________________ Wszystko pięknie ustawione przez fassi1. Polecam gazownika Dzięki jeszcze raz! Cała przyjemność po mojej stronie. Teraz w profilu możesz zmienić to 170PS na coś wyższego bo auto na pewno lepiej sie odpycha niż 170 konne. Ciekawa jaka teraz jest różnica w mocy między banzyną i gazem bo w jeździe nie wyczuwa się żadnej.
Ksiadz Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2011 Cała przyjemność po mojej stronie.Teraz w profilu możesz zmienić to 170PS na coś wyższego bo auto na pewno lepiej sie odpycha niż 170 konne. Ciekawa jaka teraz jest różnica w mocy między banzyną i gazem bo w jeździe nie wyczuwa się żadnej. Zmienie, ale najpierw wykresy z hamowni, by wiedzieć dokładnie :> A co do mocy i różnicy, też jestem ciekaw.
fassi1 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Jak przetestujesz auto na hamowni to wklej do tematu bo też jestem ciekawy różnicy i w ogóle jaką auto osiąga moc, bo samym programem moim zdaniem będzie to max z tego silnika.
zeet Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Pytanko, problem podobny spalanie wahające się od 10 do 20 litrów i cholera wie co jeszcze można zrobić, żeby to ustabilizować. Autko ma program na 198km, jak kupiłem samochód to były tam ukochane Valteki jakieś czarne i autko albo jechało, albo zapętlało, rozjechało też mapę benzyny, wyrzucało check (raz że za bogato, raz za ubogo). Do wymiany poszła listwa na Matrix HD544, poskracane węże, czyste filtry. Reduktor to KME Gold (trzyma zadane ciśnienie o ile jest zatankowany do pełna, na wiosnę trzeba będzie odwrócić butlę w odpowiednią stronę). Ostatnio pompa paliwa zaczęła wyć, pojawiły się problemy z odpalaniem; wymieniłem pompę i zrobiłem autokalibrację od nowa (przy okazji aktualizacja do STAG 4-plus) Czasy wtrysku benzynowego skróciły się do 24ms z wcześniejszych 25ms, wywala błąd zbyt dużych dysz i od nowa zaczął palić 14 albo i więcej przy delikatnej jeździe. Obniżyłem ciśnienie na 1,26 i dalej za duże dysze (nie mam pojęcia co tam siedzi). Mnożnik lekko podskoczył spalanie jakby nieco niższe ale wydaje się, że jest ubogo. screen z przed obniżenia ciśnienia Panie i Panowie, co można jeszcze zdziałać? VAG nie posiadam i nie za bardzo rozumiem jak mam ustawić korekty. Kto w województwie świętokrzyskim to ogarnie?
grzemo Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jeszcze zejdź z ciśnieniem aż mnożnik będzie powyżej 1 Bez vaga będzie ciężko ustawić
zeet Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Ok, za tydzień zejdę poniżej 1.2 bar i zobaczę co będzie. Jaki rodzaj sondy powinien być ustawiony w sterowniku. Gdzieś widziałem, że powinna być już szerokopasmowa. Przy okazji czy jakiś interfejs do 200PLN da radę ogarnąć CAN? Bo mam gdzieś kabel KKL ale tym chyba nawet się nie połączę. Oczywiście na allegro wszystko cudownie ma pracować i działać... A nie ukrywam, że szkoda mi wydawać więcej na coś co będzie użyte kilka razy a potem będzie zalegać w szafie.
fassi1 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Pytanko, problem podobny spalanie wahające się od 10 do 20 litrów i cholera wie co jeszcze można zrobić, żeby to ustabilizować. Autko ma program na 198km, jak kupiłem samochód to były tam ukochane Valteki jakieś czarne i autko albo jechało, albo zapętlało, rozjechało też mapę benzyny, wyrzucało check (raz że za bogato, raz za ubogo). Do wymiany poszła listwa na Matrix HD544, poskracane węże, czyste filtry. Reduktor to KME Gold (trzyma zadane ciśnienie o ile jest zatankowany do pełna, na wiosnę trzeba będzie odwrócić butlę w odpowiednią stronę). Ostatnio pompa paliwa zaczęła wyć, pojawiły się problemy z odpalaniem; wymieniłem pompę i zrobiłem autokalibrację od nowa (przy okazji aktualizacja do STAG 4-plus) Czasy wtrysku benzynowego skróciły się do 24ms z wcześniejszych 25ms, wywala błąd zbyt dużych dysz i od nowa zaczął palić 14 albo i więcej przy delikatnej jeździe. Obniżyłem ciśnienie na 1,26 i dalej za duże dysze (nie mam pojęcia co tam siedzi). Mnożnik lekko podskoczył spalanie jakby nieco niższe ale wydaje się, że jest ubogo. screen z przed obniżenia ciśnienia Panie i Panowie, co można jeszcze zdziałać? VAG nie posiadam i nie za bardzo rozumiem jak mam ustawić korekty. Kto w województwie świętokrzyskim to ogarnie? Może brzydko to zabrzmi ale olej komunikaty Staga o dyszach. Pierwsza uwaga to jak wcześniejszy przypadek auto jeździ z zapętlonymi wtryskiwaczami benzyny więc reduktor musi być super wydajny bo jak zabraknie wydajności Matrixom HD544 i zabraknie ciśnienia gazu to auto nie pojedzie. Czy auto ma fabryczną sondę szerokopasmową? Proponuję ustawić takie ciśnienie, aby na biegu jałowym czasy wtrysku gazu były w przedziale 3.5-4ms Bez sondy szerokopasmowej tego auta się nie wyreguluje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się