pkostrzewski Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Co było by mi potrzebne do takiej operacji i jakie są koszta silnika 1.9 TDI 130KM ASV ? kolejne pytanie , podejdzie skrzyna biegów z 3.0 do 1.9 ? prosił bym o nie usuwanie tematu , jeśli był już taki temat to prosił bym o linka bo ja nic nie mogę znaleźć
Krzysztof29it Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Silnik padł czy zużycie paliwa przeraża?
tomek20stencel5 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Co do skrzyni to szczerze mówiąc wydaje mi się, że nie podejdzie - inny moment i obroty benzyny powodują to, że skrzynia ma chyba inne przełożenia, a co do potrzebnych rzeczy to lista jest niestety dość długa... IMO nie ma sensu, chyba że na 2.7T
WIŚNIA Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 a nie lepiej na 1.8T swapa zrobić?
Wandej Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Nie piszcie po co i na co tylko jakies wskazówki co do zmniany na dyszla. w 3.0 są 6 biegowe skrzynie a w AWX 5 więc troche rozbieżne prędkości mogą być Ale wydaje mi sie że za pięniądze ze sprzedaży 3.0(jeśli chodzi) dasz rade wszystko kupić do swapa
MASATO Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 skrzynia od benzyny jest krótsza od tej z diesla a to z prostej reguły ponieważ benzyna się wyżej kręci jak byś wrzucił do diesla skrzynię od benzyny to byś miał na 5 biegu ze 150-160 max
pkostrzewski Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Na razie to tylko plany bo szkoda mi budy i wyposażenia .Ale chyba będę szukał jakiegoś angola w takim samym silniku jak jest u mnie
quki Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 a czemu zmieniasz silnik, nie jeden by chciał taki w swoim OOOO
tomek20stencel5 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Wygląda chyba na to że mu padł jak chce szukać angola z 3.0
mat-85 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 skrzynia od benzyny jest krótsza od tej z diesla a to z prostej reguły ponieważ benzyna się wyżej kręci jak byś wrzucił do diesla skrzynię od benzyny to byś miał na 5 biegu ze 150-160 max tylko, że to jest 3.0 i tu mogą być przełożenia adekwatnie dłuższe do mocy i momentu.
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Ale benzyna ma całkiem inny zakres obrotów, skrzynia nie będzie pasować.
czaki22 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 bez sensu kompletnie takie swapowanie z benzyny na traktor, padł to poszukaj silnika i finał
MASATO Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 skrzynia od benzyny jest krótsza od tej z diesla a to z prostej reguły ponieważ benzyna się wyżej kręci jak byś wrzucił do diesla skrzynię od benzyny to byś miał na 5 biegu ze 150-160 max tylko, że to jest 3.0 i tu mogą być przełożenia adekwatnie dłuższe do mocy i momentu. no tak, jak założysz do takiego 3.0 skrzynię od awx to teoretycznie na ostatnim biegu ponad 300km/h, tylko troche koni braknie żeby tyle pojechało
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Ale kolega chce zrobić właśnie całkiem na odwrót. Czyli będzie wył i stał w miejscu
mat-85 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 skrzynia od benzyny jest krótsza od tej z diesla a to z prostej reguły ponieważ benzyna się wyżej kręci jak byś wrzucił do diesla skrzynię od benzyny to byś miał na 5 biegu ze 150-160 max tylko, że to jest 3.0 i tu mogą być przełożenia adekwatnie dłuższe do mocy i momentu. no tak, jak założysz do takiego 3.0 skrzynię od awx to teoretycznie na ostatnim biegu ponad 300km/h, tylko troche koni braknie żeby tyle pojechało Wiem, chodziło mi tylko o to, że skrzynia z 3.0 na pewno mniej różni się od tej z diesla niż z jakiejś malutkiej benzynki typu 1.6
ghost1717 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Moja 3.0 benzynka na 1 biegu idzie 70 km/h na 2 - 140 km/h na 3 - 185 na 4 biegu 250 5 - ogranicznik ciekaw jestem jak to będzie działać z TDI. trzeba by było porównać przełożenia tdi/3.0pb
tomek20stencel5 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Łukaszu, źle zrozumiałem albo mi się wydaje, ale Twoje 3.0 na 4 biegu jedzie 250? Przecież to aż niemożliwe.
paput Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Łukaszu, źle zrozumiałem albo mi się wydaje, ale Twoje 3.0 na 4 biegu jedzie 250? Przecież to aż niemożliwe. mi się wydaje możliwe :gwizdanie:
ghost1717 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 licznikowe 250, moge wbić 5 bieg i auto ciągnie może jeszcz 100/200 rpm i koniec kaganiec na 250 , tyle samo mam na 4 biegu przy 7tys lub na 5 nie pamietam ile było rpm w silniku pare drobnych zmian względem fabryki ale wątpie aby dało to wiecej jak 10-15 ps. swiece ngl platyna-iryd+komplet jednakowych cewek beru wkładka k&N odetkany wydech + katalizatory o wiekszej wydajnosci przeprogramowane ECU tiptronica aby nie zmieniało mi biegów bez mojej zgody w trybie TIP+ przesunięcie odcinki na 7200rpm każda zmiana dała efekt na + chociaż z wydechem nie było tak łatwo. [br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 00:38_________________________________________________video z tamtej zimy 1 i 2 bieg [br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 00:50_________________________________________________ http://www.youtube.com/user/centrumpiek#p/u/0/23gqwrAaNHc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się