Pikuś Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Panowie proponuje wam np. zdjac wydech z jakiegos wieszaka zeby nie byl tak napiety. Albo jest tam taki lacznik, ktory poluzujcie zeby rury byly luzno i nie przejmujcie sie ze sie to rozleci bo ja jakis czas jezdzilem z luznymi rurami i zwieszony z jednego wieszaka. Jak to zrobicie odpalcie i zobaczcie. Ja bym na waszym miejscu na poczatek kombinowal z tym wydechem.
alfuta Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Panowie proponuje wam np. zdjac wydech z jakiegos wieszaka zeby nie byl tak napiety. Albo jest tam taki lacznik, ktory poluzujcie zeby rury byly luzno i nie przejmujcie sie ze sie to rozleci bo ja jakis czas jezdzilem z luznymi rurami i zwieszony z jednego wieszaka. Jak to zrobicie odpalcie i zobaczcie. Ja bym na waszym miejscu na poczatek kombinowal z tym wydechem. Dzieki Pikuś za podpowiedź - w poniedziałek wjade na kanał i sprawdze. Pozdrawiam
_siwy_ Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 U mnie drgania powodowały zużyte poduszki pod silnikiem i skrzynią... Problemu juz nie ma.
Krzychu88 Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 Ja mam ten sam problem tylko zaowarzylem tez ze u mnie drgania powstaja dopiero wtedy gdy na dworzu jest temp. okolo 20 stopni czyli latem zima nie mam z tym problemow. wymienilem filter paliwa, sprawdzilem wydech i wszystko jest oki , nie wiem jak sobie z tym poradzic , mowia ze to moze byc pompa paliwa lub jakis czujnik temp. powietrza
Pikuś Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 Panowie a moze macie za niskie obroty biegu jalowego??
Krzychu88 Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 Chyba w normie bo jak temp. wynosi ponizej 20 to wszystko jest oki jak by nigdy nie bylo problemu obroty tez w normie silnik chodzi na wolnych jak kazdy inny tdi [ Dodano: 2006-05-18, 19:28 ] Raczej nie. U mnie natomiast, jak wyłączam klimę drgania na moment znikają, żeby po sekundzie góra dwóch znowu mocno zaczęło telepać.... Mam już serdecznie dość. Dokladnie te same objawy
ono Opublikowano 18 Maja 2006 Opublikowano 18 Maja 2006 Te koła zamachowe Audi to jakieś totalne gówno mam 30 tyś przejechane i już sie telepie ale naszczęście jest gwarancja uff , ale i tak kicha że będą mi rozbierać nową bryke wq mnie to strasznie .
_siwy_ Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 Sztywność starych poduch może zależeć od temperatury. W niższej będą sztywniejsze i drań może nie być.
dark79 Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 Sztywność starych poduch może zależeć od temperatury. W niższej będą sztywniejsze i drań może nie być. i to ma sens bo poduchy są olejowe
Wihajster Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 Sztywność starych poduch może zależeć od temperatury. W niższej będą sztywniejsze i drań może nie być.masz racje mam to samo. jak jest zimno to wszystko w porzadku ale jak sie ociepli to wszystko sie telepie.w zimie zadnych problemow z tym nie ma naszczescie juz planuje wymiane tych poduch
alfuta Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Opublikowano 19 Maja 2006 Panowie ! mówicie o poduszkach olejowych, a gdy są one do bani, to też odczuwacie drgania pod pedałem sprzęgla ( takie pukanie w nogę?) i wibracje calego auta? :?:
Wihajster Opublikowano 20 Maja 2006 Opublikowano 20 Maja 2006 Panowie ! mówicie o poduszkach olejowych, a gdy są one do bani, to też odczuwacie drgania pod pedałem sprzęgla ( takie pukanie w nogę?) i wibracje calego auta? :?:pod pedałem sprzegła zawsze sa drgania a jesli chodzi o poduchy to tak telepie sie cała buda z lewarkiem włącznie jak sa uszkodzone
alfuta Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2006 Witam !!! długo mnie nie było, awaria kompa ! co do tych drgań i wibracji z którymi powstał ten temat: ,,,,, już po temacie i drganiach. Wczoraj autko moje było u mechanika - wymieniłem dwumasa-LUK-a, tarcz sprzęgła, docisk i łożysko-SACHS-a, no i uszczelniacz wału - poduszek nie ruszałem. Drgania i wibracje odczuwalne przed naprawą już nie istnieją. Mam prawie nowe auto. Kosztowało mnie to troszkę - "kasa i nerwy" z tym związane........ pozdrawiam - temat uważam za zamknięty
piurko Opublikowano 9 Czerwca 2006 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Czy założyłeś zamachowe od 1Z :?: Napisz coś a nie zamykasz temat
alfuta Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2006 nie nie - dałem tak jak powinno być "dwumasowe" LUK`a do AFN. Nie wiem, naczytałem się trochę wszędzie, i nie zdecydowałem się na zwykłe koło. Po to dali dwumasa aby chroniło skrzynię przed drganiami diesla, mechanik też mi odradził Panowie sorki za zamknięcie tematu - odpowiem na wszystkie pytania
ono Opublikowano 9 Czerwca 2006 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ja do Golfa TDI 110 3 razy zakładałem dwu masowe średnio żyło jakieś 30/40 tyś km i wkońcu wymienilem na jedno masowe sachs , zero roznicy w drganiach zadnych skutkow ubocznych zrobilem na nim 100 tys i sprzedalem bryke , komplet jedno masowego + docisk ze sprzeglem wszystko nowe z wymianą 2 tyś . Ale ja mialem dlubany silnik jak masz serie to pewnie polatasz dlugo
MankizRozyczka Opublikowano 10 Czerwca 2006 Opublikowano 10 Czerwca 2006 Moze polecicie jakiegoś pobrego mechanika na terenie Białegostoku ??? :smile:
piurko Opublikowano 10 Czerwca 2006 Opublikowano 10 Czerwca 2006 nie nie - dałem tak jak powinno być "dwumasowe" LUK`a do AFN. Nie wiem, naczytałem się trochę wszędzie, i nie zdecydowałem się na zwykłe koło. Po to dali dwumasa aby chroniło skrzynię przed drganiami diesla, mechanik też mi odradził Panowie sorki za zamknięcie tematu - odpowiem na wszystkie pytania A w benzynie nie ma dwumasy :?: Jeśli jest to drgania nie mają znaczenia :???: [ Dodano: 2006-06-10, 20:07 ] Panowie, tez szykuję się do wyjęcia skrzyni biegów i chętnie włożyłbym koło od 1Z i nowe sprzęgło. ono, czy włożyłbyś do a4 jednomasowe :?: Czy jest na forum ktoś , kto wie o A4 z wymienionym kołem na jednomasowe :?: alfuta, gdzie i za ile kupiłeś dwumasę i sprzęgło :?:
alfuta Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2006 cześć !!! wszystko kupiłem w hurtowni Elit Mrtens ( powiem wam że troche kasy z nimi uhandlowałem) www.elit.pl _ koło dwumasowe firmy LUK za 1350, tarcz sprzęgła, docisk i łożysko firmy SACHS za 650, uszczelniacz wału za 176 = 2176 + 200 mechanik = 2376 PLNów ( tegoroczne wakacje z rodzinką, spędzam na łonie OOOO ). no i wszystkie fitry UFI i KNECHT . Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się