Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Po wymianie termostatu nie dogrzewa do 90 stopni .


Aruzzz

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe ok dzieki panowie dzisiaj sprobuje sie podpiąc pod VAG i zdam relacje :)

Możesz mieć uszkodzony czujnik dlatego dobrze to posprawdzaj na VAG-u. Miałem przypadek, że błąd czujnika na pokazywał się a był on uszkodzony. W trakcie obserwacji na VAG-u temperatury w okolicach 70 stopni nagle przeskakiwał na - 11 po czym ponownie wskazywał 70 stopni. Na zegarze cały czas pokazywał 80 i wyżej wskazówka ani drgnęła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu wymieniłem termostat bo ostatni po 6miesiącach zaczął świrować, ten zakupiłem już w aso żeby nie było lipy i co od 3 dni wsklazówka temperatury ani drgnie, no może po dłuższym czasie z 2mm ale później i tak opada do zera, na kompie zero błędów, co to może być?? znowu termostat?? czy mogę go reklamowac w aso czy to poprostu częśc eksploatacyjna??

Sprawdż czy elektromagnes ci się nie zawiesza w zegarach, u mnie tak jest, czujnik wymieniony, termostat z ASO a wskazówka temperatury raz na jakiś czas opada do zera , a propo termostatu kupiłem ori z ASO trzyma po rozgrzaniu 83 stopnie :disgust:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzymał praktycznie miesiąc idealnie 90, ale od 2 dni lipa, a jak sprawdzić ten elektromagnes w zegarach :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i powinno ci wywalić błąd wskazówki ale ja osobiście wagowania nie robiłem ogarniał mi to Spanky :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vagowałem dzisiaj i błędów brak[br]Dopisany: 04 Grudzień 2011, 21:12_________________________________________________a gdzie się znajduje czujnik temperatury silnika?? można go wymienić we własnym zakresie czy lepiej oddać komuś co się zna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podepne się pod temat, obecnie u mnie na blacie widać coś takiego:

temp.jpg

czujnik temp. ostatnio wymieniłem na ori bo wcześniej temp. na zegarach raz była (90*C - wskazówka pion) a raz nie (wskazówka opadnięta). Po wymianie czujnika wskazówka zachowuje się w normie, ale wskazania jak na załączonym zdjęciu, muszę nieźle pałować, aby była w pionie. Jest się czym martwić czy zostawić jak jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy tak jedni pisza ze ori dlugo sie trzyma i nie pokazuje zawsze pelnych 90 a zamiennik np wheler pokazuje ale trzyma 90 stopni mowa o termostacie pewnie z tym jest podobnie tak czytalem na tym forum ale jak masz mega watpliwosci to podepnin vag sprawdz temp tam on ci prawde powie jak napisal kolega juz tutaj na forum jak jest 90 na blacie to na vagu 85 ma byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podepne się pod temat, obecnie u mnie na blacie widać coś takiego:

temp.jpg

czujnik temp. ostatnio wymieniłem na ori bo wcześniej temp. na zegarach raz była (90*C - wskazówka pion) a raz nie (wskazówka opadnięta). Po wymianie czujnika wskazówka zachowuje się w normie, ale wskazania jak na załączonym zdjęciu, muszę nieźle pałować, aby była w pionie. Jest się czym martwić czy zostawić jak jest??

Podepnij VAGA i sprawdź temperaturę,wg mnie powinna wskazówka trzymać pion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinałem vag'a wczoraj i w blokach pomiarowych (dokładnie nie pamiętam którym) w dziale I-Engine temp była na poziomie 83*C - to chyba trochę mało. Ale jak rano odpalam i w momencie jak wskazówka jest koło 70*C i dotykam węży od chłodnicy to są one zimne czyli termostat działa. Może tylko nie do końca jak trzeba??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że kolega odświeżył temat, a więc dodam coś od siebie, a mianowicie idzie zima i w dalszym ciągu nie jestem w stanie osiągnąć "pionu" na wskaźniku temp. Ale mam takie przemyślenia, a mianowicie jakiś czas temu dałem licznik do naprawy (dokładnie chodziło o wyświetlacz FIS) chłop co go naprawiał musiał ściągnąć wskazówki i teraz nasuwa mi się pytanie czy jest możliwe, aby je źle założył?? A jeśli tak to czy można je jakoś wykalibrować vag'iem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to sprawdź jaka masz faktycznie temperaturę podawaną na zegary, zrobisz to vagiem przeglądając bloki pomiarowe zegarów. Robiąc test zegarów sprawdzisz czy wskazówki stoja dokładnie w pionie i prawda o ich poprawnym montażu wyjdzie na jaw:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to ponad rok temu, ale może zapytam.

@Marcin_o23, jak miałeś wcześniej, jak już ci dobił do 90*C to nigdy nie zbił temp. np. do 70*C podczas gdy masz ogrzewanie włączone ?

By wydawało mi się że to normalne w dieslach że potrafią wytracić temp. podczas grzania kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to norma podopno

nie jest to norma w temp dodatnich i nawet do -10 powinien trzymać na zegarach 90, u mnie było podobnie na trasie jadąc z górki temp schodziła ponieżej 90 i potem na prostym wracała. Po wymianie termostatu stoi 90 nawet nie drgnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zauważyłem jakiś tam wariacji na wskaźniku, ale rzeczywiście potrafi mi spać temp. jak włącze mocne ogrzewanie.

To co proponujesz wymienić lub ew. to sprawdzić jakoś przed wymianą ?

Czy może od razu kupować termostat w ciemno, albo czujnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...