Lulek 0 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 1.8T wlatuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 2.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbenios 0 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Czemu 2.4? Jak się bawić to nie lepiej 1.8t? Silnik rozwojowy, większa moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Ja nie wnikam ale z tego co mówił to 2.4 mu pasuje i o wiele tańszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 2.4 takie 2.4 na dwóch przelotowych tłumikach i dźwięk silnika ...... :jerk::jerk::jerk::jerk: bardzo dobry wybór wg mnie, gdybym miał wybierać to V6 bym wsadził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Popsuliśmy mu gablotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Na co tak rozkręciliscie podszybie i wykręciliscie klime? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 no to zaczynamy ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ---------- Na co tak rozkręciliscie podszybie i wykręciliscie klime? było to konieczne niestety, czynnik trzeba napełnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Ogarnialiscie te kostki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Na co tak rozkręciliscie podszybie i wykręciliscie klime? W 2.4 klima jest z drugiej strony, innej opcji nie było. Co do kostek, wszystko się ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Vke kupiłes? cza było chociaż 2.8 włożyć tych Vałek to masa i tanie jak barszcz, a 1.8T jednak troche kosztuje po przesiadce z 1.6 nie poznasz auta:grin: ---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:17 ---------- 2.4 takie 2.4 na dwóch przelotowych tłumikach i dźwięk silnika ...... :jerk::jerk::jerk::jerk: bardzo dobry wybór wg mnie, gdybym miał wybierać to V6 bym wsadził mój człowiek na a4:grin: następne u mnie będzie V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Vke kupiłes?cza było chociaż 2.8 włożyć tych Vałek to masa i tanie jak barszcz, a 1.8T jednak troche kosztuje po przesiadce z 1.6 nie poznasz auta:grin: ---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:17 ---------- 2.4 takie 2.4 na dwóch przelotowych tłumikach i dźwięk silnika ...... :jerk::jerk::jerk::jerk: bardzo dobry wybór wg mnie, gdybym miał wybierać to V6 bym wsadził mój człowiek na a4:grin: następne u mnie będzie V8 od jawora po okazji, to dlaczego nie, no i ten dźwięk mam nadzieję, że mocy na jakiś czas wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Vke kupiłes?cza było chociaż 2.8 włożyć tych Vałek to masa i tanie jak barszcz, a 1.8T jednak troche kosztuje po przesiadce z 1.6 nie poznasz auta:grin: ---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:17 ---------- 2.4 takie 2.4 na dwóch przelotowych tłumikach i dźwięk silnika ...... :jerk::jerk::jerk::jerk: bardzo dobry wybór wg mnie, gdybym miał wybierać to V6 bym wsadził mój człowiek na a4:grin: następne u mnie będzie V8 od jawora po okazji, to dlaczego nie, no i ten dźwięk mam nadzieję, że mocy na jakiś czas wystarczy Po okazji.. taa? Ja Ci dam po okazji Najpierw że drogo, a teraz po okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafuZG 1 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 czorny miało być v8 ale 4.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 silnik już siedzi na sankach, swap hamulcy na 288:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4-freunde 2 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 grubo sie tu robi dobry wybor jednostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertuss 0 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dobry przeskok z 1.6 na 2.4 v6 to v6! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster70 2 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 jaka roznica mocy? 60 km ? jak po dobrym chipie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 69 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 jaka roznica mocy? 60 km ? jak po dobrym chipie 65KM i V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robertuss 0 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 jaka roznica mocy? 60 km ? jak po dobrym chipie 65KM i V6 Różnica bardzo odczuwalna Ja przesiadłem się z golfa III 1Z 90KM na 2.8 193KM, czyli raptem 103 kunie więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi