radimm Opublikowano 28 Lipca 2017 Autor Opublikowano 28 Lipca 2017 kolejny puzzel do układanki map-4bar Co ciekawe na allegro używane droższe niż nowe w sklepie Cenią się Mirki handlarze nie ma co
wodz Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 5 godzin temu, radimm napisał: Co ciekawe na allegro używane droższe niż nowe w sklepie Hehe dwa lata temu się tak właśnie wyjeba.... jak kupowałem do siebie . Nie wiem czemu ale byłem przekonany że ładujesz PD całego pod maskę ,a tu hybrydka wpadła P.S Za mała ta turbinka do tego dołu
radimm Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 19 godzin temu, booster70 napisał: Pokaz ta chlodniczke z awx postaram się wrzucić wieczorem jakieś zdjęcie 14 godzin temu, wodz napisał: Hehe dwa lata temu się tak właśnie wyjeba.... jak kupowałem do siebie . Nie wiem czemu ale byłem przekonany że ładujesz PD całego pod maskę ,a tu hybrydka wpadła P.S Za mała ta turbinka do tego dołu z początku był plan na swap AWX, ale żeby ograniczyć koszty w grę wchodziło kupno kompletnego silnika, a znalezienie takiego z niewytartym wałkiem + w dobrej kondycji jednak okazało się nie łatwe. Więc zostało na tym co jest teraz Co do turbo to i tak zamknie paliwowy układ, bo u mnie jedynie 0.240 wtryski plus wzmocniona 107J, a coś czuje że dwumas tym razem już nie udźwignie
booster70 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 I ona ma wieksza wydajnosc chlodzenia niz taka np w afn?
radimm Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Opublikowano 30 Lipca 2017 Porównując wielkości obydwóch, to z awx jest zdecydowanie większa, więc musi być bardziej wydajna. Nie podłączyłem jeszcze temp oleju na zegarach, więc ciężko mi powiedzieć jaka duża jest różnica
booster70 Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 A w ktorym miejscu masz czujnik? Ja mam w tym ori otworze nad chlodniczka co byl zaslepiony i to jest zle miejsce, strasznie zawyza mi temp z tego powodu ze nie ma tam przeplywu tylko jest 'slepa uliczka' , mysle ze jak dam adapter pod filtr to temp na wskazniku spadnie o 10°
radimm Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Opublikowano 27 Listopada 2017 mały up GTB2056 na pokładzie + downpipe teraz czas na tym razem ostatni dla tego samochodu remap
Arturoo Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Który to ostatni już będzie ? [emoji6]
radimm Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 10 godzin temu, Arturoo napisał: Który to ostatni już będzie ? hehe co najmniej drugi ale tym razem basta. Wystroić tą wydumke i niech się kula do emerytury
szafa Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 1 godzinę temu, radimm napisał: hehe co najmniej drugi ale tym razem basta. Wystroić tą wydumke i niech się kula do emerytury ta jasne
Arturoo Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Kurna nie wiem kogo on w konia chce zrobić ?Chyba , że ......jego kobita czyta forum i stąd te wpisy
radimm Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 to jak z pijakiem... ostatni i więcej nie pije
trepek Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 3 minuty temu, radimm napisał: to jak z pijakiem... ostatni i więcej nie pije Ze mna sie nie napijesz?
Brzeziak Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 9 godzin temu, trepek napisał: Ze mna sie nie napijesz? Typowy Polak
radimm Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Ależ tu się dawno nic nie działo... duch modzenia umarł, chociaż ostatnio znów coś tam zaczęło borować w głowie Postanowiłem że wystrugam sobie tempomat. Kupiłem z sedana bodajże Wystrugałem sobie wiązkę: I zaczęła się zabawa: Po wstępnym przełożeniu mojej prawej manetki i wpięciu okazał się że nie działają kierunkowskazy Po dokładniejszym obejrzeniu manetek okazało się, że moja lewa i prawa strona połączone są blaszkami, którymi musi iść sygnał kierunkowskazów. Więc nie pozostało nic innego jak przełożenie ramienia z tempomatem do mojej lewej części: Finalnie oprócz ramienia z tempomatem plus wiązką wychodzącą z niego, reszta pozostała "stara" Przy adaptacji vagiem, okazało się, że czujnik położenia pedału sprzęgła cały czas jest rozwarty co oznacza, że pedał jest wciśnięty, tym samym tempomat nie mógł działać. Na szczęście był po prostu za mało wkręcony Co do auta mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda się wrzucić nowe ECU z multimapem. Mapy miały być przełączane z przycisku, ale może zmienimy plan na wybieranie mapy za pomocą tempomatu skoro już jest... Obecnie auto jest wystrojone i jedzie jako tako,moc nieznana, ale myślę że 200+. Mam nadzieję, że niebawem będzie odrobinę lepiej: I to byłoby na tyle Stay tunned
Kowi87 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Już chciałem pisać zanim doczytałem do końca że dokładka tempomatu to droga do multimap
radimm Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Wczoraj z nudów wpadłem na pomysł, że dołożę sobie pilota do mojej centralki (fabrycznie nie było). Zamówiłem z centralke BLOW ze scyzorykiem przypominającym AUDI: I ognia Podpiąłem tylko to co mnie najbardziej interesowało, czyli: zamknij/otwórz, błyśnij kierunkowskazami, oraz domykanie szyb: Teraz zostało dorobić grot i przełożyć transponder Edytowane 2 Lipca 2019 przez radimm
radimm Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Mały UP licznika, aparat nie potrafi oddać efektu, ale mi się podoba Ponadto po ośmiu latach w końcu ogarnąłem voltomierz Edytowane 30 Października 2019 przez radimm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się