kasius Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Witam wszystkich! Mam problem z moim Audi A4 B6 1.9 TDI 101KM 2002r. Kupiłam ją 2 lata temu i cały czas się coś dzieje. Najpierw uszczelka pod głowicą ( chociaż przy kupnie wiedziałam, że jest do wymiany), potem turbina do wymiany a teraz cały czas ubywa płyn od chłodzenia (co 2 dni musze dolewać) Może ktoś mi pomoże co może być przyczyną? Z góry dziękuje.
tomek20stencel5 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jeżeli głowica zrobiona to pozostaje tylko wyciek, innej opcji nie ma, poszukaj, szczególnie popatrz z tyłu silnika na króciec który doprowadza wodę do głowicy.
maverick215 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 możliwe że króciec a możliwe że coś innego , kiedyś strzeliła mi chłodnica tzn. plastykowe obudowy na bokach chłodnicy popuściły i lało się jak z wodospadu , też płyn uciekał w ciągu kilku dni...
mlodyy Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 nagrzej auto do 90 stopni i patrz gdzie ucieka , jesli stan oleju jest w normie to tylko i wyłącznie wyciek , dywaników w środku nie masz mokrych może nagrzewnica przecieka
grzes1150 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Albo wyciek albo znowu uszczelka. W ostateczności pęknięta głowica :gwizdanie: Nie dymi na biało z wydechu?
krzysiek015 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Załatw sobie lampę UV, koncentrat G12 ładnie świeci w ciemnościach. Na pewno będzie widać jeśli to wyciek. Pozdrawiam.
marionozzo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 sprawdz poziom oleju w silniku czy czasem nie rośnie zagrzej auto i szukaj wycieku posprawdzaj w newralgicznych miejscach zagięcia złączki
ranyjulek Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Podpisuję się pod przedmówcami. Posprawdzaj wszędzie gdzie się da, czy gdziekolwiek nie ma wycieku, czy nie śmierdzi płynem wewnątrz auta po włączeniu nawiewów, jak nic z tych rzeczy to głowica lub uszczelka pod nią. Sprawdź czy olej nie wygląda jak kawa z mlekiem, albo czy przewody od układu chłodzenia nie twardnieją po uruchomieniu silnika.
m3e30 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Silnik został przegrzany, pewnie tuleje poszly
vdm Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 U mnie przy uszkodzonej uszczelce pojawily się dodatkowe wycieki spowodowane nadmiernym ciśnieniem. 1. Był to krocieć wchodzący do głowicy - najpierw na łączeniu z głowicą, później na czujniku (dochodzi do niego bezpośrednio górny przewód z chłodnicy) 2. Przewód wychodzący z podgrzewacza płynu, później uszczelka pomiędzy podgrzewaczem a blokiem silnika (z tyłu silnika jest aluminiowy korpus do którego idą trzy przewody od świec, a do niego jest podłączony przewód prowadzący chyba do nagrzewnicy) Sprawdź te miejsca, ewentualnie głowica lub uszczelka powiedziała papa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się