mily Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 A co myslicie o Master Sport??? [br]Dopisany: 13 Maj 2011, 22:35_________________________________________________Moze ktos cos powiedziec o zawieszeniu master sport? może http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24247.0 Hehe bardzo burzliwy temat. Tyle ile osób tyle opinii. Przydała by się ankieta, kto jest zadowolony z MS a kto nie.
davidoati Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Ja rok temu wymieniałem wszystkie nazwy nie znam nie pisze na nich więc nie wiem w miedzy czasie po 6 miesiącach dwa mi padły górne prawe, ale wymienili mi na gwarancji także za nic nie płaciłem.. niestety znowu zaczynają podzwaniać ale po drogach jakich jeżdżę to wcale się nie dziwie.. masakra jest Zastanawiam się czy jest sens pakować w coś droższego
japan Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Panowie, dzisiaj rozmawiałem z kolesiami z ASO ale Skoda ( nie ma różnicy bo części zawieszenia są takie same ) i mówią że tylko ori i najlepiej Lemfordera. Nawet jak się kupi jakiś wahach np lewy prawy dolny, to można sprawdzić: oni montując Lemfordera powiedzieli że dosyć ciężko jest tą końcówkę ustawić ręką, trzeba delikatnie młoteczkiem gumowym żeby dobrze ustawić przy skręcaniu. A te tanie wszystkie gówna to latają na boki już w katalogu , tak to określili
Polko_V Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Dobre spostrzezenie o tych koncowkach ,tak wlasnie ma byc, a nie ze koncowka lata jak stara Qr** . Ja w grudniu wymienilem przy 220tkm, jeszcze ori gorne wahacze po obu stronach z '00 roQ, a dolne 2 przednie byly wymieniane przez poprzedniego wlasciciela a tylne dolne jeszcze ori byly. Przy okazji pokusilem sie na komplatna ori LMO ze zeszlifowanymi znaczkami ,bo jeden nie byl jeszcze do konca szlifniety . Zobacze, jak dlugo sie pobujam na tym zawiasie przy 215/40 oponach i gewindzie na pokladzie :?:
arczi_a4 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 No a co się uszkodziło w wahaczu sworzeń czy tuleja? Jeśli tuleja to może faktycznie coś nie tak z montażem, na sworzeń to akurat nie wpływa albo poprostu gościu z allegro sprzedaje jakąś podróbę, bo jak można sprzedawać ORI dużo taniej niż w serwisie ASO i jeszcze na tym zarabiać Uszkodzony był sworzeń - latał jak to określacie jak stara kur.. i pukał jak go ruszałem ręką w górę i dół. Miałem większy wyjazd i wymieniłem na nowy (od tego samego gościa z allegro - miałem jeszcze akurat ten jeden) i na razie z pozostałymi z tej strony cisza jak makiem zasiał - jak długo ? zobaczymy. Ale niestety jak już wcześniej pisałem z lewej też już coś napitala i nie wiem jeszcze co. Nie zdążyłem przed wyjazdem sprawdzić i teraz po powrocie sprawdzę to się okaże czy to też ten sam czy coś innego.
Polko_V Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Uszkodzony był sworzeń - latał jak to określacie jak stara kur.. i pukał jak go ruszałem ręką w górę i dół. Miałem większy wyjazd i wymieniłem na nowy (od tego samego gościa z allegro - miałem jeszcze akurat ten jeden) i na razie z pozostałymi z tej strony cisza jak makiem zasiał - jak długo ? zobaczymy. Ale niestety jak już wcześniej pisałem z lewej też już coś napitala i nie wiem jeszcze co. Nie zdążyłem przed wyjazdem sprawdzić i teraz po powrocie sprawdzę to się okaże czy to też ten sam czy coś innego. a sprawdz gorne lozyska gumowo-metalowe , czy jakos tak to sie zwie :?:
rng 17 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 nie wiem ale problemy po 20 czy 30 tys są mi obce a trochę B5 polatałem(ponad 400 tys )z mojego doświadczenia jeśli stuka lub trzeszczy przy skręcaniu to jest stan agonalny któregoś z dolnych wachaczy górne nie chałasują co do trwałości to dolne od 40 do 90-100 górne około 150 tys podobnie końcówki kier i łączniki ale przerzyłem 3 razy rozpięcie zawiechy nikomu nie polecam :)zawsze wymieniałem na regenerixy w zaufanym warsztacie z 3 miesięczną gwarancją czyli około 20-30 tys i nigdy nie korzystałem z orginałów no może tych od kupna podobnie wytrzymały 60 tys auto kupiłem z 12 000 przebiegiem więc raczej były nowe czyli jakość podobna tylko drożej
Gość karolp85 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Panowie dużo dywagacji na temat tego co lepsze X czy Y, wiadomo Lemforder robi części na pierwszy montaż, więc czy kupicie zestaw w ASO czy na allegro Lemfordera to będzie to samo, Febi i TRW wiadomo półka niżej, ale do rzeczy... http://moto.allegro.pl/tuleja-tuleje-10szt-przod-a4-a6-passat-poliuretan-i1593660713.html od 3 lat siedziałem w temacie Corrado i na innch forach Poliuretan jest zbawieniem na wszystkie bolączki, pytanie do Was, czy jesli macie takie problemy z zawiasem ( w tym teraz ja ) to czy ktoś przetarł szlaki w temacie Poliuretanu czy będę pierwszy ?! nie zamierzam kupować co jakiś czas całych kompletów bo wiadomo jak się spisują, myślę że za 600 zł warto zakuć swoje wahacze i sprawdzić jak to śmiga...chyba że ktoś to ma to prosze o opinie
Bartoszzz Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 poliuretan może być zbawieniem, ale nie można zapominać, że prędzej padną sworznie niż tuleje, a tego już nie wymienisz na nic lepszego i tak się robi błędne koło. poliuretan usztywnia trochę zawieszenie, więc to jest według mnie jedyny sensowny powód, żeby ładować w to kasę.
Polko_V Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 poliuretan może być zbawieniem, ale nie można zapominać, że prędzej padną sworznie niż tuleje, a tego już nie wymienisz na nic lepszego i tak się robi błędne koło. poliuretan usztywnia trochę zawieszenie, więc to jest według mnie jedyny sensowny powód, żeby ładować w to kasę. no calkowita racja , szkoda, ze ktos jeszcze nie wymyslil rozwiazania na te sworznie
Gość karolp85 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 no tak ale trzeba sie zastanowic co jest słabszym punktem zawieszenia, tuleje czy sworznie bo jesli jednak częściej padają tuleje yo wtedy poliuretan ma sens ale jeśli faktycznie sworznie padają częściej to mija się to z celem
Bartoszzz Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 z mojego doświadczenia ostatnie wahacze, które musiałem wymienić to przez sworznie . trzeba także wziąć pod uwagę, że wymieniając na poliuretan nie będzie się tego robić na nowych wahaczach tylko na już trochę wylatanych, więc też nie wiadomo ile sworznie po tym zabiegu jeszcze pożyją. koszt poliuretanu plus ich montażu to pewnie koło 700 zł, a za to już można mieć komplet zawieszenia. decyzja należy już tylko do Ciebie, co robić w tym temacie.
Gość karolp85 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 to pewnie koło 700 zł, a za to już można mieć komplet zawieszenia. decyzja należy już tylko do Ciebie, co robić w tym temacie. heh no za 700 zł można pewnie kupić jakiś zestaw....tylko pytanie czy był klejony w Chinach na kropelke czy superglue :gwizdanie:
Gość Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 ojciec wymianial 2 razy gorne ale tylko z lewej strony na febi, wytrzymywaly po ok 50 tys km.
Polko_V Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 to pewnie koło 700 zł, a za to już można mieć komplet zawieszenia. decyzja należy już tylko do Ciebie, co robić w tym temacie. heh no za 700 zł można pewnie kupić jakiś zestaw....tylko pytanie czy był klejony w Chinach na kropelke czy superglue :gwizdanie: jest osobny dzial o Master Sporcie...tzw "budzetowka" ,ale te komplety sa roznej jakosci. Sam wymienialem 2 kuzynom na MS i jednemu po 25tkm tluklo a drugi nie dawno 50tkm ma za soba, wiec mam swoja teorie czemu jedne tyle wytrzymuja i inne tej "samej" firmy padaja, ale to nie ten dzial
maniek598 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 U mnie nalatane coś koło 220 tys z ori zawiasu zostało lewa kompletna strona oprócz łącznika oraz prawa góra . Prawy dół od 40 tyś MS a z lewej to górne już do wymiany . Kupiłem komplet z KRAFTA i niewiem czy dobrze zrobiłem ? Podobno są wzmocnione i gwarancje jest identyczna jak na MS .
trezor4 Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 koledzy a jak to z tym SWAG iem jest ? dobre to ? bo kolega od ktorego biore czesci mowi ze bardzo dobra jakosc cena minimalnie nizsza od lema , czy warto ?
andy_sky Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 koledzy a jak to z tym SWAG iem jest ? dobre to ? bo kolega od ktorego biore czesci mowi ze bardzo dobra jakosc cena minimalnie nizsza od lema , czy warto ? jak minimalnie niższa to bierz lemy :>
davidoati Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 koledzy a jak to z tym SWAG iem jest ? dobre to ? bo kolega od ktorego biore czesci mowi ze bardzo dobra jakosc cena minimalnie nizsza od lema , czy warto ? jak minimalnie niższa to bierz lemy :> No właśnie to się nawet kolego nie ma co zastanawiać
Polko_V Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 koledzy a jak to z tym SWAG iem jest ? dobre to ? bo kolega od ktorego biore czesci mowi ze bardzo dobra jakosc cena minimalnie nizsza od lema , czy warto ? po co masz brac cos , co "SWIAT" o tym nie slyszal a sie ceni :?: :!: bierz LEMY
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się