alvaro Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Albo po prostu przykręcany uchwyt do klapy...
PABLO Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Oglądałem teraz w Moto On i Marcin Orzepiński testował Avanta z tym samym silnikiem co ty masz w bardzo doposażonej wersji. Zachwycał się jak małe dziecko i mówił że wykonanie środka deklasuje BMW czy Mercedesa. Cale auto jest z uluminium, tylko dach pozostaje do zainstalowania CB, sam o tym wspomniał Masz tą opcję co otwiera się bagażnik poprzez "machnięcie" nogą pod zderzakiem
kuredu Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Masz tą opcję co otwiera się bagażnik poprzez "machnięcie" nogą pod zderzakiem nie mam. jak bym się chciał tak bawić we wszystkie opcje to by jeszcze ze 100tys urosło a budżet miałem ograniczony. natomiast mam wszystko co było mi niezbędne: 4x4, automat, navi fabryczne i V6, reszta jest bez większego znaczenia.
malik Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 za***ista furka w super kolorku. Popieram też taką troskę o lakier. Na pewno dobra inwestycja
alpin Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Co do ledów (mijania) czytałem własnie porównanie led-ksenon, wniosek jest taki że ksenon świeci troszke lepiej (wyżej) w porównaniu do ledów, i w związku z tym ledy nie wymagają samopoziomowania. Test dotyczył międzyinnymi A6
malik Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Co do ledów (mijania) czytałem własnie porównanie led-ksenon, wniosek jest taki że ksenon świeci troszke lepiej (wyżej) w porównaniu do ledów, i w związku z tym ledy nie wymagają samopoziomowania.Test dotyczył międzyinnymi A6 Na pewno LED ma zupenie inne zuzycie energii oraz zywotnosc zarnikow.
126tomek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 No to super że jesteś zadowolony. Oby służyła:) Strasznie jestem ciekaw jak świecą te LED-y:) Czekam na fotki:) Pozdrawiam:)
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Bartek, ile masz biegów u siebie? masz s-tronic? BTW co do rabatów, mój były szef zamawiał A6 w sedanie 3.0 TDI 313 KM na pełnym fullu, dostał rabat 8000 €, jednak lepiej brać auto w DE
dziadek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 no a ile to %? w PL też może by dostał tyle jakby za odpowiednią sumkę brał autko
dziadek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 po rabacie wyszło coś ok 71000 € no to 10-11% - osiągalne w Pl jak najbardziej
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 ale auto będzie śmigać na niemieckich blachach więc akcyza i VAT odpada
dziadek Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 ale auto będzie śmigać na niemieckich blachach więc akcyza i VAT odpada wiadomo w takim wypadku...
kuredu Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Bartek, ile masz biegów u siebie? masz s-tronic?BTW co do rabatów, mój były szef zamawiał A6 w sedanie 3.0 TDI 313 KM na pełnym fullu, dostał rabat 8000 €, jednak lepiej brać auto w DE 7 biegów jest - dziś zrobiłem 100km po mieście i troche pod miastem i dziś spalanie 11.2L/100km także tragedii nie będzie. i jest fajny tryb efficiency który odłącza dwa cylindy i wg serwisu jest dyspozycji ok.180KM, na miasto jest ok a jak patrzyłem na chwilowe spalanie to około 2L mniej pokazywało niż na trybie auto. ---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:51 ---------- a co do rabatów to mi finalnie wyszło 11%
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 to 11% nawet OK, spalanie jak na nowe auto z tą mocą jest mega niskie
Rosemeyer Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 ale auto będzie śmigać na niemieckich blachach więc akcyza i VAT odpada A od kiedy w Niemczech nie ma VATu? Za 80k euro to do fulla jeszcze daleko ;-) ---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:39 ---------- to mnie zmartwiłeś trochę bo ja o A6 sedan właśnie myślałem jeśli chodzi o następne auto.. no i CB mam na klapie w A5 to w A6 dobrze by było tak samo No to jest istotny argument na nie :-D
variocustoms Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 VAT jest ale u nas akcyza i + VAT co znacznie podraża, ze specyfikacji widziałem, że mało co tam brakuje, może te 80k € to bliskie fulla a facet bierze tam od lat auta, grubo licząc, były 2 x A6 , 4 x Q7, Passat B6, B7, B8, A5 a za kilka miesięcy znowu będą 2 x Q7 we wrześniu mogę wrzucić co ta A6tka ma wyposażeniu i fotki sam nie mogę się doczekać jazdy tym potworkiem Bart, sorry za OT
jedrekx Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 No to jest istotny argument na nie :-D no raczej ale nie wybiegam aż tak w przyszłość.. A5 będzie u mnie jeszcze co najmniej 3 lata
wojoo Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 to 11% nawet OK Jak kupowałem b8 to dostałem 17%
Rosemeyer Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 VAT jest ale u nas akcyza i + VAT co znacznie podraża W uproszczeniu masz 23% różnicy
Rekomendowane odpowiedzi