kuba-gubin Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Czasami audi jedzie jakby turbo nie działało. Dzisiaj odkryłem, że gruby wąż - rura od IC poluzował się na łączeniu - zatrzasku metalowym i mogło tam uciekać ciśnienie. Trochę to zacisnąłem tak na szybko i zrobiłem LOGi. Po zaciśnięciu tego jest jeszcze trochę luzu ale samochód jedzie normalnie. Przy okazji można sprawdzić pozostałem LOGi które wrzuciłem, bo nigdy tego nie robiłem i może coś też trzeba wyregulować. Dynamiczne: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67600.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67601.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67602.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67603.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67604.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67605.html Statyczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67606.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67607.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67608.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67609.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67610.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67611.html Dziękuje z góry i pozdrawiam.
zbojna Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Kat synchronizacji do poprawy: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 Dawka paliwa w gr 1 troche wysoka, i ja zalbym cos do czyszczenia pompek, 4 pompka moze poprawi swoj stan...
DragonGTI Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witaj, wg mnie turbo dobrze pommpuje, przepływka dobrze wskazuje (patrząc na te logi) Lecąc po kolei statyczne: Grypa 001 kolumna 2 i 3 wartości nie mieszczą sie w normie kolumna nr 2 dawka wtryskiwanego paliwa zbyt wysoka mimo temp 90C powinna byc miedzy 3.0 mg do 9.0mg a jest nawet 11.0 mg.... przy okazji pytanie ile średnio pali Twoja bestia?? Grupa 004 kolumna 3 i 4 tutaj podobnie, kąt wtrysku oraz kąt synchronizacji rorządu jest rozjechany z deka, nalezalo by to poprawić - kiedy rozrząd był wymieniany??? Grupa 003 - EGR nie działa albo celowo wyeliminowany Grupa 013 - dawki korekcyjne na poszczególnych cylindrach również nie bardzo w normie Jeśli napisałem coś błędnie to proszę mądrzejesze głowy o wyprosotwanie mojego komentarza. Jeśli chodzi o turbine to wg mnie jest ok, przepływka tez ok. Pozdrawiam
kuba-gubin Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Dzięki za zainteresowanie. Czyli jednak pomogło dociśnięcie węża od IC. Wczoraj miałem też takie błędy jak niżej, ale dzisiaj po naprawie zatrzasku od węża już się nie pojawiły. 17964 16485. Ile pali bestia to nie mam pojęcia bo nie wyświetla mi (uboga wersja), a muszę jeździć dużo więc tego nie sprawdzam tylko tankuje - teraz zwrócę na to uwagę. Rozrząd wymieniałem chyba około 65 000 km temu. Jak sprawdzić ten zawór EGR? Jaką wartość ustawić dla mojego silnika jeżeli będę chciał to zrobić wg tej instrukcji: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 i co oprócz tego jeszcze muszę wyregulować ?
antonio Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 rozrząd ustawić na "0" to może i korekcje na pompkach się poprawią
DragonGTI Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Dzięki za zainteresowanie. Czyli jednak pomogło dociśnięcie węża od IC. Wczoraj miałem też takie błędy jak niżej, ale dzisiaj po naprawie zatrzasku od węża już się nie pojawiły. 17964 16485. Ile pali bestia to nie mam pojęcia bo nie wyświetla mi (uboga wersja), a muszę jeździć dużo więc tego nie sprawdzam tylko tankuje - teraz zwrócę na to uwagę. Rozrząd wymieniałem chyba około 65 000 km temu. Jak sprawdzić ten zawór EGR? Jaką wartość ustawić dla mojego silnika jeżeli będę chciał to zrobić wg tej instrukcji: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 i co oprócz tego jeszcze muszę wyregulować ? Najpierw zrób to co w instrukcji masz, potem przejdziesz dalej a być moze jak kolega wyzej pisze, coś innego sie poprawi.
przemik Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Grupa 003 - EGR nie działa albo celowo wyeliminowany E tam... nie wiadomo co z EGR em ... rozrząd ustawić na "0" to może i korekcje na pompkach się poprawią .. i od tego bym zaczął...
kuba-gubin Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Witam. Dzisiaj ustawiłem kąt synchronizacji - waha się w granicach 0.0 - 0.6. Z tego co widzę poprawiły się niektóre parametry. Oto nowe logi: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67745.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67746.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67747.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67748.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67749.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67750.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kubamlody17_67751.html EGR nawet działa :-) Grupa 013 - tam dużo się nie zmieniło, niby w normie ale wczoraj napisano mi że jest coś źle. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Czekam jeszcze na Waszą opinię nowych LOGów.
DragonGTI Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Widzisz, teraz jest gitara Jesli chodzi o 013 to fakt nie zmienilo to za wiele, wiec albo paliwo albo zasyfione pompki albo po prostu CI sie szykuje naprawa pompek Pewien znachor mi mówił że przeważnie pompki wytrzymuja jakies 200-250tyś i lecą do naprawy lub złomu. PzdR
kuba-gubin Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 A można jakoś sprawdzić stan pompek czy trzeba czekać aż same padną? A może dolać magiczny płyn do zbiornika, który niby może je przeczyścić?
DragonGTI Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Pewnie że można, czekania nie polecam, są odpowiednie maszyny do sprawdzania ale to już do specjalnego warsztatu trzeba sie udać Ten log z grupy 013 nie jest całkowicie miarodajny, nie koniecznie jesli sa duze odchyłki swiadczy to o pomkach, wartosci wskazuja ilosc paliwa podawanego na jeden obrót wału na poszczegolny cylinder. Jeśli odchyłka jest na "+" to znaczy ze komp podaje wiecej paliwa - (przyczyną może być słabsza kompresja na cylindrze), jeśli jest na "-" oznacza to że komp "ujmuje" dawke żeby wyrównać obroty, to po aby silnik chodził równo na jałowym. Na forach piszą ze jednemu ten płyn pomaga, drugiemu nie, najlepiej dać do solidnego czyszczenia przez odpowiednia maszyne. PZDR
kuba-gubin Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Dziękuje wszystkim za pomoc. I tak już jest dużo lepiej z autkiem. Pomyślę nad profesjonalnym czyszczeniem.
kkam Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 co do samej grupy 13 to wpływ na nią mogą miec tez np poduszki silnika. Jeżeli beda wyrobione to sterownik silnika bedzie próbował korygowac drgania zmieniając dawki
przemik Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 co do samej grupy 13 to wpływ na nią mogą miec tez np poduszki silnika. Jeżeli beda wyrobione to sterownik silnika bedzie próbował korygowac drgania zmieniając dawki Nie sądze zeby wywalone poduchy mialy wpływ na odczyty w 013... poczytaj troche o mechanizmie stabilizacji biegu jałowego w silniku TDi.. zrozumiesz dlaczego.
spanky Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 co do samej grupy 13 to wpływ na nią mogą miec tez np poduszki silnika. Jeżeli beda wyrobione to sterownik silnika bedzie próbował korygowac drgania zmieniając dawki czyli jadac bo polnej drodze gdzie lata cale auto razem z silnikiem tez sterownik wyrownuje dawki ?
kkam Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 czyli jadac bo polnej drodze gdzie lata cale auto razem z silnikiem tez sterownik wyrownuje dawki ? nigdy się w to za bardzo nie zagłębiałem, usłyszałem to od mechanika. Czyli poduszki w ogóle nie mają wpływu na wskazania w grupie 13?
DragonGTI Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 To sa dawki korekcyjne ale na biegu jałowym/wolnych obrotach - bo podczas jazdy to po co ECU ma Ci wyrównywać obroty? Uważam żę poduszki nie mają nic do grupy 013, do drgań może i mają, moja jedna ostatnio sie rozerwała i przez drgania silnika przenosiło sie na karoserie co odczuwałem będąć w środku auta, czułem jak telepie mi gdzieś w okolicy pedałów, ale nie zauważyłem żeby w grupie 013 coś strasznego sie działo - wymieniłem poduszkę i jest ok. Więc ECU Ci nie uspokoi silnika, tylko jego obroty na biegu jałowym. PzDr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się