Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.

1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja.

jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 :wink:

a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe )

wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta

sam widziałem jaki mam styl jazdy:wink: w drodze do BT

Ale nie widzę mapy doładowania i 1,53 dla BRD to wakacje:), no widziałem widziałem..... spowalniacza:p

1,53 to miałem na AWX, na BRD mam 1,65+

Nie masz żadnych problemów na takim doładowaniu? Ile już tak przejechałeś?

Opublikowano
A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.

1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja.

jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 :wink:

a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe )

wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta

sam widziałem jaki mam styl jazdy:wink: w drodze do BT

Ale nie widzę mapy doładowania i 1,53 dla BRD to wakacje:), no widziałem widziałem..... spowalniacza:p

1,53 to miałem na AWX, na BRD mam 1,65+

1.65bara i 165ps:)

Opublikowano
A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.

1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja.

jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 :wink:

a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe )

wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta

sam widziałem jaki mam styl jazdy:wink: w drodze do BT

Ale nie widzę mapy doładowania i 1,53 dla BRD to wakacje:), no widziałem widziałem..... spowalniacza:p

1,53 to miałem na AWX, na BRD mam 1,65+

Nie masz żadnych problemów na takim doładowaniu? Ile już tak przejechałeś?

przeciez to nie jest tak duzo dla turbo brd a tym bardziej dla silnika:whistling:

Opublikowano

A jakie jest optimum dla turbo arl? Chodzi mi o doładowanie oczywiście :decayed: Zamontowałem teraz wskaźnik doładowania i wydaje mi się, że coś by jeszcze można było z tego wykrzesać:decayed:

Opublikowano

Nie którzy nawet 1.7bara pompuja. Ja w ARL max 1.65b robie

Opublikowano

Ale stałe czy w peaku? Ja to tam się nie znam, ale widzę na wskaźniku 1.7 przez moment, a potem 1.5 cały czas.

Opublikowano

Tak na stałe. Te sprężarki tak mają ze walą sporym boostem więc je trzeba troche programowo przytęperować

Opublikowano
A jakie jest optimum dla turbo arl? Chodzi mi o doładowanie oczywiście :decayed: Zamontowałem teraz wskaźnik doładowania i wydaje mi się, że coś by jeszcze można było z tego wykrzesać:decayed:

Optimum masz ustawione w sofcie (1.6 bar) :-) , wszystko powyzej to juz loteria i nie optimum Dolozenie 50 mbar wiecej nie da zadnych przyrostow mocowych,ktore bys odczul , a jedynie nadwyrezy niepotrzebnie sprezarke i bedzie grzalo powietrze .

Chcesz wiecej to zmien sprezarke na wieksza :-)

Opublikowano

I wszystko jasne, dzięki za info :decayed: Nie wiem czy to auto się tego doczeka, nie mogę się zebrać :decayed: Zobaczę co armi wymodzi na gtb :wink:

Opublikowano
Zobaczę co armi wymodzi na gtb :wink:

Adam coś tam powoli podchodzi do tematu ;)

Opublikowano
A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.

1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja.

jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 :wink:

a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe )

wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta

sam widziałem jaki mam styl jazdy:wink: w drodze do BT

Ale nie widzę mapy doładowania i 1,53 dla BRD to wakacje:), no widziałem widziałem..... spowalniacza:p

1,53 to miałem na AWX, na BRD mam 1,65+

Nie masz żadnych problemów na takim doładowaniu? Ile już tak przejechałeś?

przeciez to nie jest tak duzo dla turbo brd a tym bardziej dla silnika:whistling:

ja u siebie dmucham 1,75 z brd i to chyba jej maks, choc ryzykanci mogą próbować wiecej.

Opublikowano

I tak przy tym 1.75bara już grzeje powietrze...

Opublikowano

Wiadomo,bez fmic nie ma co myslec o takim doladowaniu

Opublikowano
Wiadomo,bez fmic nie ma co myslec o takim doladowaniu

Przy jakim setupie? :) i jaki wynik? :D

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

brd, 230, 107j, fmic. nie mam pomiaru ile moze byc. pewnie kolo 200/400, niedlugo zrobie jeszcze moda w pompie, powinno byc wiecej troche.

Opublikowano

Witam ja mam takie pytanko mam turbiny do kupienia z takim oznaczeniem garrett gt1748va z tego co zauważyłem ta turbina jest od silnika AVF ale sprzedawca mówi że ona została wymontowanie z AWX... ja właśnie potrzebuje kupić AWX so mojego AJM i się zastanawiam nad tą ale nie wiem czy ona podejdzie do mnie...

Opublikowano

AWX i AVF to to samo

Opublikowano

Szukaj bardziej po numerze GT1749VA.

Opublikowano

To czyli ta turbawka co napisałem o niej wyżej podejdzie do mojego AJM bez problemu ?

Opublikowano

tak , nie jestem pewny, czy aby nie potrzebujesz jeszcze przejsciowki na wąż doładowania. niech ktos mnie poprawi jak zle mówie. w afn potrzeba, a to te samo turbo co w ajm.

---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:12 ----------

mowie o tym : Przejściówka redukcja turbo AWX ASZ AFN 1,9tdi VAG (4233473885) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...