Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak tanio obnizyć a4?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, chce obnizyc swoje A4. Problem jest w tym ze jedni mówia ze wystarcza same sprezyny np. czerwone - 40mm a inni ze trze amory sport + sprezyny. Wiec powiedzcie jak tanio i dobrze obnizyc auto

Opublikowano

mozna zalozyc same sprezyny (progresywne najlepiej), ale nie moga byc nizsze od seri wiecej niz 35-40mm. w innym wypadku seryjny amor nie bedzie wspolpracowal ze sprezyna

Opublikowano

a gdzie dostane progresywne sprezyny bo ktos juz mi takie doradzał a na allegro nie ma takich

ps. co to za firma amortyzatorów sportowych power tech? jakas podróba?

Opublikowano

OT

na AUDI nie można oszczędzać

więc rób porządnie, żadnych prowizorek :cool:

Opublikowano

w taki razie poczekam do wiosny i uzbieram jeszcze troche kasy.... :) ale dzieki i pozdrawiam

Opublikowano

wicior123, to jest dobry pomysl, na zime sie nie utwardza uata, bo bedzie sie duzo gorzej trzymac drogi

Opublikowano

Wicior123, dokładnie jak pisze Murzyn. Moja niunia ma czerwone spręzyny i wsadzone amorki Bilsteina. Jest niska, jest stajl - to fakt, ale zimą nie jest za wesoło. Poza tym, ciągle służę innym za spychacz i odśnieżarkę, na wiosnę zawsze podwozie lśni czystą blachą , a latem muszę uważać na wszystkie krawężniki :-( . Gdyby nie to, że ją taką kupiłem, to sam bym mając doświadczenia jakie mam, w zyciu jej nie obnizył. Moim zdaniem seria też jest fajna.

Opublikowano

każdy musi przejść "prawie" przez obniżenie auta i sam pojeździć i dopiero wtedy wie o co chodzi, na początku jest super, autko fajnie wygląda extra się prowadzi, ale z biegiem czasu zaczyna Cię wkurzać że musisz uważać na każdą koleinę, co pół roku do fizjoterapeuty na nastawianie kręgów :twisted: itp.

ja nie żałuje że kiedyś jeździłem obniżonym, ale teraz sam bym nie obniżył

Opublikowano

tanio to nie moze byc dobrze ... ;-)

kilka razy słyszałem o patencie : obciac sprezyny o pol zwoja :!: i to jest tanio ... ale czy dobrze ... :?: :roll:

generalnie aby bylo dobrze to najlepiej kupic cale zawieszenie (amory+sprezyny) dedykowane do tego auta , ale nie jest to tanie ... osobiscie dalbym sobie spokoj z obnizaniem fury ze wzgledu na stan naszych drog ... :sad: czasami mysle co by fury nie podwyzszyc ... :twisted: .... a znam osobiscie kilka osob które tak zrobiło ;-) ....

Opublikowano

no w sumie na seryjnym tez ładnie wyglanda ( w koncu to audi) teraz jak przeczytałem wasze opinie to nie wiem czy wogóle chce obnizyc swoje a4 - za ta kase mozna dobry spręt audio kupic :)

Opublikowano

wybór należy do Ciebie, ale odradzam obniżać auto półśrodkami, jeśli już to pożądne gwinty, wtedy nie będzie tanio :neutral: , ale będziesz mógł je sobie odpowiednio zestroić do stylu i warunków jazdy :)

Opublikowano

kilka razy słyszałem o patencie : obciac sprezyny o pol zwoja :!: i to jest tanio ... ale czy dobrze ... :?: :roll:

Można jeszcze powrzucać kilka pustaków do bagażnika i przed fotele z przodu na podłogę. :twisted: :razz:

Opublikowano

Sorki za OT:

Albo zalać betonem podłogę do wysokości foteli, jak w którymś TopGear.... :mrgreen:

Opublikowano
co to za firma? bo sprezyny sa progresywne takie jak szukam

http://moto.allegro.pl/item138529057__jamex_sprezyny_obnizajace_audi_a4.html

Jamex - raczej kojarzy mi się z czymś oryginalnym i dobrym. Za tą kase ... Spoko. Ale niech się inni zrzeszeni klubowicze wypowiedzą.

Opublikowano

Nie, poza tym chcesz obniżyć aż o 40mm ?? No i są imho zbyt twarde.

To są sprężynki produkcji polskiej, nie to że to niby źle :) Tak tylko piszę.

Opublikowano

hmm przeczytałem wszystko i zastanawiam sie gdzie w polsce są tak dobre drogi żeby obniżać auto? bawi mnie to jak ''tuningowcy'' przelatując przez koleiny zostawiają za sobą smugę iskier a czasem i coś więcej :mrgreen: ponadto miałem w moim poprzednim aucie (tak już kupiłem) o dwa cale wieksze felgi i oczywiście niski profil a efekt? fakt na zakrętach trzymał się dużo lepiej ale jeździło się tak że plomby wibrowały w uzębieniu no i zawieszenie leciało 3x szybciej. także żadnej przeróbki nie planuję i nie polecam szczególnie że zawieszenie w a4 nie należy do najtańszych, no może założę oponki letnie o rozmiar szersze, tak by lepiej chronić felgi chociaż przemyślę to jeszcze bo jazda w koleinach podczas deszczu nie należy do najprzyjemniejszych już przy rozmiarze 195...

Opublikowano

Mam fabrycznie obniżone i utwardzone zawieszenie. To już czwarte autoa, które "udało" mi się kupić na sportowym zawiasie.

We wszystkich poprzednich zawiesznia wymianiałem na normalne:

W escorcie )po rozwaleniu dwóch skrzyń biegów, w B4 2,3 NG po zerwaniu dolnego mocowania (poduszk) i uszkodzeniu chłodnicy, W B4 Tdi wymieniłem nauczony poprzednimi doświadczeniami.

Na razie jeżdże na obniżonym i we Wrocławiu pare razy przyglebiłem kołyską silnika. Jeździ się super ale zima nie nastraja mnie optymistycznie - jak pomyśle o głębokim zbrylonym śniegu po którym auto szoruje brzuchem. Co to za frajda mieć quattro zimą jak trzeba prędkość dostosować do warunków panujących na drodze z powodu zawiasu ;)

Tak więc nad zawiasem warto się zastanowić. Auto wygląda super. Ale najlepiej nie przekraczać -20mm -60mm to już jest prawdziwy hardcore.

Opublikowano
ale zima nie nastraja mnie optymistycznie

jaka zima :?:

przecież będzie dopiero za rok :mrgreen:

więc śmigaj dalej na glebie :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...