greg2505 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Jak ta cala sprawa ma sie do wyplacenia odszkodowania z tytulu ubezpieczenia AC i NW ? Czy ubezpieczyciel moze odmowic wyplacenia odszkodowania jesli stwierdzi ze wlasciciel samochodu samodzielnie ingerowal w element odpowiadajacy za bezpieczenstwo bierne ?(Tj airbag) co w nastepstwie moglo byc powodem nieodpalenia poduszki ? miałem kolizję z oc sprawcy i likwidator tylko zerknął czy wywaliło poduchy nawet nie interesował się jaką i od czego mam kierownicę dodam że ani kierowcy ani pasażera nie strzeliła ale może dlatego że uderzyłem prawą lampą i strefy zgniotu nietknięte ,dodatkowo mam koła 18 których niemiał w częściach wyceny (największe 17) też w to niewnikał
cool506 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Dokad nikt nie zrobi rzetelnych testow mozna bedzie sobie pisac tak strona za strona i raczej nie wiele z tego wyniknie. Pewnie ludzie z Audi wiedza czy ta poduszka z b7 odpali w b6 czy nie. Kazdy kto robi takiego swapa powinien miec swiadomosc tej niejasnosci i robic to co robi tylko i wylacznie na wlasna odpowiedzialnosc. Dobrze chłopina gada :good: Rezasz , to licz sie z ryzykiem, jak tempomat zakladasz też mozesz coś spierd.....c bo rozkrecasz kiere i airbaga..... A Andiemu dajcie spokój, wniosł wiele do wątku i chwała mu za to ze bezpieczenstwo mu leży, gdyby nie mial kiery b7 mogłbym myśleć ze Wam zazdrosci, ale ze dochodzi prawdy to tez trzeba go zrozumieć, aczkolwiek tak jak trzymam dalej nie mozna winić za to sprzedajacych, ja kupuje to co chce, i jesli kupiłbym niesprawne to w łeb, ale jesli kupuje poduche B7 i jest ona sprawna a zakladam ją do b6 i nie mam pewności to jest juz MOJA SPRAWA i sam sobie ja wyjasniam..... lub na fortum, od tego jest ............ :gwizdanie:
siemian Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Dokad nikt nie zrobi rzetelnych testow mozna bedzie sobie pisac tak strona za strona i raczej nie wiele z tego wyniknie. Pewnie ludzie z Audi wiedza czy ta poduszka z b7 odpali w b6 czy nie. Kazdy kto robi takiego swapa powinien miec swiadomosc tej niejasnosci i robic to co robi tylko i wylacznie na wlasna odpowiedzialnosc. wydaje mi się że to jest idealne podsumowanie. myśle że powinno się zamknąć ten temat żeby niepotrzebnie nie bić piany tak jak w wielu wątkach. Jeśli ktoś będzie miał jakąś rzeczową informacje to prześle np do Barta on uzupełni. Tak mi się wydaje że będzie najlepiej.
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Pora zabrać głos... Andy - odpowiem Ci tutaj, nie będę pisał już pw... Rozumiem Twoje intencje ale krucjata przeciwko Czakiemu i Siemianowi jest absolutnie nie na miejscu. Temat ten powstał po to aby rozwikłać zagadkę swapa poduszki a nie aby oskarżać się o jakieś dziwne rzeczy. Znam obu chłopaków już jakiś czas i mogę Cię zapewnić, że mimo zacięcia handlowego nie ryzykowali by życia klientów tylko po to aby zbić na tym kasę. Marek napisał, że nic o możliwości braku detonacji nie wiedział - i ja mu wierzę. Tutorial swapa jest dostępny już ładny kawałek czasu i nikt się wcześniej nie czepiał (za***iście mieć fajną kierę, nikt się airbagiem nie przejmował - a skoro tylu ludzi to robi, to pewnie działa - co tam...). Niedawno rozpoczęliśmy dyskusję na temat wystrzału poduszki i doszliśmy do pewnych wniosków - też masz w tym swój udział. Badamy sprawę i na tym się skupmy. Oczernianie kogokolwiek i zarzucanie bycia zarobkiewiczem uważam w tym przypadku za chwyt poniżej pasa... Zobacz - Wojtek sam wyszedł z propozycją zbadania sprawy u źródła (udostępnił nawet numery telefonów). Nie wierzę w jego złe intencje... Andy - Twoje zacięcie przydaje się przy wątkach technicznych ale tym razem przesadzasz i niepotrzebnie robisz sobie wrogów... Sprawa ubezpieczenia - zależy na kogo trafimy. Jeśli rzeczoznawca będzie znał się na rzeczy, od razu powinien zorientować się, że kierownica i poduszka nie pochodzą z tego modelu. Jeśli zaznaczy to w protokole - a wy ucierpicie w wypadku - zapomnijcie, że ubezpieczyciel wypłaci wam kasę. Z drugiej jednak strony mało kto zna te furki tak dobrze jak my. Większość rzeczoznawców zna wyposażenie dość powierzchownie (pomyślcie, że koleś miałby rozróżniać pakiety S line, wersję foteli czy kierownicy ). Prosty przykład - podczas ubezpieczenia, gdy podajecie elementy wyposażenia - części wyposażenia dodatkowego nie ma nawet na liście… Biorąc pod uwagę te realia i wiedzę osób oceniających wypadek – myślę, że są duże szanse na to aby się udało Co do działania systemu airbag – potwierdzacie tylko to co napisałem wcześniej (przebieg detonacji oraz sposób działania czujników, opóźnienia itd.). Na chwilę obecną uważam niestety, że poducha z B7 w naszym nadwoziu nie odpali… Do detonacji używany jest konkretny sygnał – inny dla zapalnika 1 i inny dla zapalnika 2 (zabezpieczenie przed niekontrolowanym wystrzałem). Stąd też mostek nic nie da – nie ma też potwierdzenia, że pojedynczy detonator wypali (trigger wyzwalający 1 zapalnik najprawdopodobniej jest sterowany innym sygnałem niż w B7). Za duże ryzyko, brak możliwości potwierdzenia – jak widzicie technicy też nas olewają no bo niby po co mieliby się dzielić taką wiedzą… Ja nie mam zamiaru ryzykować i wracam do zestawu z B6 (jak tylko się znajdzie ). Zestaw B7 zostaje do czasu wyjaśnienia sprawy. To moja decyzja – nikogo nie zmuszam i nie namawiam, zachęcam jedynie do przemyśleń. Panowie koniec kłótni i oskarżeń - wracamy do dyskusji na temat...
cool506 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Pora zabrać głos... Andy - odpowiem Ci tutaj, nie będę pisał już pw... Rozumiem Twoje intencje ale krucjata przeciwko Czakiemu i Siemianowi jest absolutnie nie na miejscu. Temat ten powstał po to aby rozwikłać zagadkę swapa poduszki a nie aby oskarżać się o jakieś dziwne rzeczy. Znam obu chłopaków już jakiś czas i mogę Cię zapewnić, że mimo zacięcia handlowego nie ryzykowali by życia klientów tylko po to aby zbić na tym kasę. Marek napisał, że nic o możliwości braku detonacji nie wiedział - i ja mu wierzę. Tutorial swapa jest dostępny już ładny kawałek czasu i nikt się wcześniej nie czepiał (za***iście mieć fajną kierę, nikt się airbagiem nie przejmował - a skoro tylu ludzi to robi, to pewnie działa - co tam...). Niedawno rozpoczęliśmy dyskusję na temat wystrzału poduszki i doszliśmy do pewnych wniosków - też masz w tym swój udział. Badamy sprawę i na tym się skupmy. Oczernianie kogokolwiek i zarzucanie bycia zarobkiewiczem uważam w tym przypadku za chwyt poniżej pasa... Zobacz - Wojtek sam wyszedł z propozycją zbadania sprawy u źródła (udostępnił nawet numery telefonów). Nie wierzę w jego złe intencje... Andy - Twoje zacięcie przydaje się przy wątkach technicznych ale tym razem przesadzasz i niepotrzebnie robisz sobie wrogów... Sprawa ubezpieczenia - zależy na kogo trafimy. Jeśli rzeczoznawca będzie znał się na rzeczy, od razu powinien zorientować się, że kierownica i poduszka nie pochodzą z tego modelu. Jeśli zaznaczy to w protokole - a wy ucierpicie w wypadku - zapomnijcie, że ubezpieczyciel wypłaci wam kasę. Z drugiej jednak strony mało kto zna te furki tak dobrze jak my. Większość rzeczoznawców zna wyposażenie dość powierzchownie (pomyślcie, że koleś miałby rozróżniać pakiety S line, wersję foteli czy kierownicy ). Prosty przykład - podczas ubezpieczenia, gdy podajecie elementy wyposażenia - części wyposażenia dodatkowego nie ma nawet na liście… Biorąc pod uwagę te realia i wiedzę osób oceniających wypadek – myślę, że są duże szanse na to aby się udało Co do działania systemu airbag – potwierdzacie tylko to co napisałem wcześniej (przebieg detonacji oraz sposób działania czujników, opóźnienia itd.). Na chwilę obecną uważam niestety, że poducha z B7 w naszym nadwoziu nie odpali… Do detonacji używany jest konkretny sygnał – inny dla zapalnika 1 i inny dla zapalnika 2 (zabezpieczenie przed niekontrolowanym wystrzałem). Stąd też mostek nic nie da – nie ma też potwierdzenia, że pojedynczy detonator wypali (trigger wyzwalający 1 zapalnik najprawdopodobniej jest sterowany innym sygnałem niż w B7). Za duże ryzyko, brak możliwości potwierdzenia – jak widzicie technicy też nas olewają no bo niby po co mieliby się dzielić taką wiedzą… Ja nie mam zamiaru ryzykować i wracam do zestawu z B6 (jak tylko się znajdzie ). Zestaw B7 zostaje do czasu wyjaśnienia sprawy. To moja decyzja – nikogo nie zmuszam i nie namawiam, zachęcam jedynie do przemyśleń. Panowie koniec kłótni i oskarżeń - wracamy do dyskusji na temat... Co Bart to Bart :good: Kupuje b8 na wiosne przynajmiej ten mod nie przysporzy mi kłopotu bo nie ma na co zmieniać
Młody Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Kurcze tak jak Bartek mów nie wierzę aby siemian lub czaki dwóch znam live i co chcieli oszukiwać dla kasy (nie wierzę ) . Rozmawiałem o tym temacie live z czakim. Na 100% nie wprowadzają w błąd . [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 23:41_________________________________________________Tak jak powiedziałem a fotele z B7 w B6 s-line a jeszcze dochodzi kierownica z TT lub z RS4 w przypadku WRC. A co na to Malik :gwizdanie:
snajper1998 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Bart a orientujesz sie moze jak jest przy swapie z TT do B7 ?
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Bart a orientujesz sie moze jak jest przy swapie z TT do B7 ? Snajper - tak samo czyli wielka niewiadoma. Każdy system airbag jest projektowany indywidualnie dla danego nadwozia... Nawet jeśli większość elementów jest taka sama jak np. między Audi A3 (8P) Sportback i Audi A6 (C6) to ze względu na różnicę w nadwoziu, rocznik, wersje oprogramowania nadal nie wiemy czy producent robi masówkę i wrzuca idealnie te same graty - czy też zastosowano coś nowego... Tak po prawdzie to nie wiemy nawet czy swap poduszki z B6 do B6 będzie bezpieczny... Mamy tutaj dwie wersje sterownika airbag (obie w systemie "8.4 Enhanced" ale jednak różnice w oprogramowaniu są - "E" vs "EP"). Poduszki z przodu jak i boczne mają inne numery dla każdej z dwóch wersji - więc przekładki foteli itp. nawet w obrębie pasującego do B6 wyposażenia stają się (spekuluję trochę) potencjalnie niebezpieczne...Z tego co zauważyłem to tylko poduszki tylnej kanapy zawsze mają taki sam numer. Tutaj rolę odgrywają milisekundy więc tak jak ktoś zauważył - nawet przekrój kabelka (różnica rzędu dziesiątych mm) ma znaczenie...
AndyN Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 (...) panowie obdzownilem juz pare placowek albo kolesie nie maja pojecia albo ci co niby maja nie sa w pracy albo nie odbieraja telefonu wrrrr..... moze do audi ingolstadt przedzwonic do airbag-entwicklung moze oni by cos powiedzieli w tym temacie??? (...) Brysio, znajdziesz dziś czas by jeszcze podzwonić? Wspominałeś, że niektórzy kolesie będą osiągalni dzisiaj. Jak ta cala sprawa ma sie do wyplacenia odszkodowania z tytulu ubezpieczenia AC i NW ? Czy ubezpieczyciel moze odmowic wyplacenia odszkodowania jesli stwierdzi ze wlasciciel samochodu samodzielnie ingerowal w element odpowiadajacy za bezpieczenstwo bierne ?(Tj airbag) co w nastepstwie moglo byc powodem nieodpalenia poduszki ? Jest na tym forum kobitka zajmująca się ubezpieczeniami komunikacyjnymi. Jeśli ona nie będzie miała wiedzy na ten temat to pewnie zna jakiegoś likwidatora szkód komunikacyjnych, który będzie miał informacje z pierwszej ręki. Wystarczy napisać PW i poprosić o pomoc.
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Panowie prosiłem.... Jeszcze jeden post nawiązujący do kłótni i polecą kropki. Andy - przestań prowokować (chciałbym zauważyć, że na temat poduszki to też są "dywagacje"). Marek i Wojtek - a Wy nie dawajcie się tak łatwo podpuścić...
Brysio Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Panowie dzwonilem dzisaj do kolesia z TRW niestety nie mogl mi w tym temacie dzisiaj odpowiedziec dokladnie na wsztkie pytania bo nie on byl odpowiedzialny za entwicklung tych systemow jego odpowiedz pierwsza ktora byla CZY PAN OSZALAL! przekladac kierownice 2 nabojowa pod modul jednonabojowy -- powiedzialem mu ze to byl experyment i mial na celu tylko sprawdzenie czy da sie zalozyc i czy nie bedzie bledu. Gosc byl na tyle ogarniety ze powiedzial bledu nie bedzie bo system sprwdza opornosc i jesli 1 nabojowa poduszka ma 0,65ohma a zmostkowana z b7 dwunabojowa ma 2x po 0,35ohma system ta roznice ignoruje poprzez przeplyw pradu i sprawdzanie opornosci stad brak bledow w ukladzie. Niestety przykra wiadomosc dla uzytkownikow b6 uklad dwunabojowy NIE BEDZIE DZIALAL przy sterwoniku 1 nabojowym chodzi tutaj o "frequez" czestoliwosc w mhz ktorymi podawany jest sygnal nowe systemy maja podniesiona czestotliowsc ze wzgledu na inne urzadzenia ktore moglyby zaklocac niskoczestotliwosciowe sterwoniki air bagow jak to ponoc mialo miejsce w starszych modelach prosilem go aby mi wyslal jakas dokumentacje i maila opisujacego te roznice ale odpowiedzial ze zapyta czy moze takie informacje udzielac publicznie bo ponoc niektore sa zastrzezone tajemnica firmy -- jesli nic mi nie wysle postaram sie dorwac kogos z audi kto sie tymi systemami zajmuje moze tam dowiem sie czegos wiecej problem w tym ze jesli chodzi o tzw "elementy bezpieczenstwa" kazdy nabiera wody w usta tutaj stane w obronie kolegow zajmujacych sie sprzedaza -- nie wiedzieli o tym bo i skad wiec panowie dajcie na luz to ze sie mostkujei nie wywala bledu bylo dla wielu wskazowka ze system takie rozwiazanie akceptuje ale niestety tak nie jest i nie moze byc tak jak Bart napisal jest wiele rodzajow sterownikow i one sa spasowane z czujnikami abs i airbagow i wieloma innym rzeczami i niestety jesli nie beda sie zgadzaly wszystkie elementy ukladu poduszka nie wystrzeli bo aby nie nastapilo uszkodzeinie czleka sytsem albo ignoruje dany element wywalajac blad albo chce go odpalic inna czestotliwoscia i ladunki nie wybuchna bo sie "nie dogadaja" jutro walcze dalej moze uda mi sie potwierdzic jakie modele z jakimi beda wspolpracowac i czy roznice w koncowkach modulow maja jakies znaczenie na poduszki danej serii samochodow np cala seria a4 czy a5 itp
AndyN Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Jeśli będzie to możliwe będziesz mógł zapytać o poduszki w przednich fotelach z B7? Ich kompatybilność z systemem airbag B6. O ile będą mieli tak szczegółową wiedzę.
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Panowie dzwonilem dzisaj do kolesia z TRW niestety nie mogl mi w tym temacie dzisiaj odpowiedziec dokladnie na wsztkie pytania bo nie on byl odpowiedzialny za entwicklung tych systemow jego odpowiedz pierwsza ktora byla CZY PAN OSZALAL! przekladac kierownice 2 nabojowa pod modul jednonabojowy -- powiedzialem mu ze to byl experyment i mial na celu tylko sprawdzenie czy da sie zalozyc i czy nie bedzie bledu. Gosc byl na tyle ogarniety ze powiedzial bledu nie bedzie bo system sprwdza opornosc i jesli 1 nabojowa poduszka ma 0,65ohma a zmostkowana z b7 dwunabojowa ma 2x po 0,35ohma system ta roznice ignoruje poprzez przeplyw pradu i sprawdzanie opornosci stad brak bledow w ukladzie. Niestety przykra wiadomosc dla uzytkownikow b6 uklad dwunabojowy NIE BEDZIE DZIALAL przy sterwoniku 1 nabojowym chodzi tutaj o "frequez" czestoliwosc w mhz ktorymi podawany jest sygnal nowe systemy maja podniesiona czestotliowsc ze wzgledu na inne urzadzenia ktore moglyby zaklocac niskoczestotliwosciowe sterwoniki air bagow jak to ponoc mialo miejsce w starszych modelach prosilem go aby mi wyslal jakas dokumentacje i maila opisujacego te roznice ale odpowiedzial ze zapyta czy moze takie informacje udzielac publicznie bo ponoc niektore sa zastrzezone tajemnica firmy -- jesli nic mi nie wysle postaram sie dorwac kogos z audi kto sie tymi systemami zajmuje moze tam dowiem sie czegos wiecej problem w tym ze jesli chodzi o tzw "elementy bezpieczenstwa" kazdy nabiera wody w usta tutaj stane w obronie kolegow zajmujacych sie sprzedaza -- nie wiedzieli o tym bo i skad wiec panowie dajcie na luz to ze sie mostkujei nie wywala bledu bylo dla wielu wskazowka ze system takie rozwiazanie akceptuje ale niestety tak nie jest i nie moze byc tak jak Bart napisal jest wiele rodzajow sterownikow i one sa spasowane z czujnikami abs i airbagow i wieloma innym rzeczami i niestety jesli nie beda sie zgadzaly wszystkie elementy ukladu poduszka nie wystrzeli bo aby nie nastapilo uszkodzeinie czleka sytsem albo ignoruje dany element wywalajac blad albo chce go odpalic inna czestotliwoscia i ladunki nie wybuchna bo sie "nie dogadaja" jutro walcze dalej moze uda mi sie potwierdzic jakie modele z jakimi beda wspolpracowac i czy roznice w koncowkach modulow maja jakies znaczenie na poduszki danej serii samochodow np cala seria a4 czy a5 itp Dzięki Robert - wiedziałem komu zlecić tę misję
siemian Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 no to mamy wreszcie coś bardziej konkretnego. Teraz tym bardziej zastanawia mnie jakim cudem kumplowi zgodzili się zamontować kiere z B7 w B6 w ASO, na czym opierałem swoje przypuszczenia że system będzie działał. Druga sprawa. Jak kupiłem auto to miałem w nim fotele z A4 B6. Ciekaw jestem czy w takich fotelach wystrzeliły by poduchy. Przecież tak chyba też jest ładunek dwunabojowy (B7). Druga sprawa to dobrze byłoby się dowiedzieć czy w przypadku zamontowania jednego złego elementu cały system nie działa czy tylko część. Wiem że mam deske rozdzielczą z B6 i ciekaw jestem jak jest z poduchą pod dechą. CZy one są też inne? Trzecia sprawa 2 razy zdarzyło mi się że wystąpił u mnie błąd: 01366 - Opened Due to Crash Signal raz jak przeleciałem po krawęznikach na łuku 2 lata temu, a raz jak jechałem na Zlot (wiadomo o co chodzi). Czy przy takim błedzie nie powinny wystrzelić kurtyny albo cuś?
kkam Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 01366 - Opened Due to Crash Signal a to nie oznacza ze zamek centralny został otwarty na skutek uderzenia?
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 no to mamy wreszcie coś bardziej konkretnego. Teraz tym bardziej zastanawia mnie jakim cudem kumplowi zgodzili się zamontować kiere z B7 w B6 w ASO, na czym opierałem swoje przypuszczenia że system będzie działał. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że ich montaż opierał się na wątku opisanym przez Malika. W ASO nie masz przecież inżynierów, producentów sprzętu - tam pracują zwykli ludzie, tacy jak my a dla nas wszystkich inspiracją zawsze jest forum Druga sprawa. Jak kupiłem auto to miałem w nim fotele z A4 B6. Ciekaw jestem czy w takich fotelach wystrzeliły by poduchy. Przecież tak chyba też jest ładunek dwunabojowy (B7). Druga sprawa to dobrze byłoby się dowiedzieć czy w przypadku zamontowania jednego złego elementu cały system nie działa czy tylko część. Wiem że mam deske rozdzielczą z B6 i ciekaw jestem jak jest z poduchą pod dechą. CZy one są też inne? Marku - poduszki 2-nabojowe w B7 ma tylko kierowca i pasażer z przodu. Reszta poduch jest wyzwalana pojedyńczym nabojem. Sęk w tym, że poza poduszkami tylnej kanapy oznaczenia poduszek bocznych w B6 i B7 są inne i też nie wiadomo na jaki sygnał w danym modelu reagować będzie detonator. Natomiast co do zadziałania pozostałej części systemu... Zadziała - masz opisane przypadki, że po montażu kiery B7 w B6 ta konkretna nie wystrzeliła a inne (oryginalnie zamontowane) tak. [br]Dopisany: 07 Luty 2012, 19:13_________________________________________________ 01366 - Opened Due to Crash Signal a to nie oznacza ze zamek centralny został otwarty na skutek uderzenia? W kontekście "opened" raczej chodzi o otwarcie obwodu elektrycznego - problem dotyczy wiązki elektrycznej. Sterownik airbag analizuje wszelkie zakłócenia - do wyzwolenia poduszki musi być spełnionych kilka warunków (jeden nie wystarczy bo w takim przypadku biorąc pod uwagę stan naszych dróg co chwilę komuś wywalałoby poduchę ).
czaki22 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 no to wychodzi na to ze jest wszystko jest już jasne, moze jaka alternatywa? wymiana sterownika i 2 poduszki ? jelsi tak to jest to wykonalne jesli jakies dodatkowe czujki to mozna temat odpuscic
AndyN Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Wymiana sterownika = wymiana poduszek (co najmniej tych dwunabojowych). Skoro wymiana poduszek na dwunabojowe to wymiana co najmniej części okablowania (dodanie "trzeciego kabla"). Crash-sensory też? Będzie pewność, że ta 'rzeźba' zadziała? ==== Ehhh, ta czteroramienna multi z B6 jest taka brzydka ... Nawet obszycie u Redżiego nie rozwiąże problemu jej brzydoty ;(
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Wymiana sterownika = wymiana poduszek (co najmniej tych dwunabojowych). Skoro wymiana poduszek na dwunabojowe to wymiana co najmniej części okablowania (dodanie "trzeciego kabla"). Crash-sensory też? Będzie pewność, że ta 'rzeźba' zadziała? Cała wiązka airbag do wymiany Sprawdzałem poduszki pod kątem zmiany numerów - zapomniałem o sensorach. Do tego dochodzi kwestia zmiany położenia czujników uderzenia bocznego - ze słupka B przeniesiono je na drzwi. W B7 czujnik ten jest ciśnieniowy - nie wiem czy w B6 zasada działania jest taka sama czy tam wszystkie analizowały przyśpieszenie... Na kierownicę raczej już tracę nadzieję - warto teraz rozkminić czy poduszki boczne po swapie foteli będą działać...
marcuso86 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Też juz Bartku straciłem nadzieje na kierownice. Jednak tak jak mówisz fotele ważna sprawa, jak wiadomo ludzie przekładają fotele tak samo jak kierownice. Nawet jeśli poduszki są 1 nabojowe w tych i tych to może to nie działać tak jak w przypadku poduchy B8 w B7...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się